• Anonym (Linac­c)
    Äldre 16 Mar 17:38
    22029 visningar
    38 svar
    38
    22029

    Tråden för oss som gillar smisk

    Här är tråden för oss som gillar att få smisk för de som gillar att ge. Här kan vi diskutera allt ifrån redskap, ställningar mm.


     


    Är det någon som har provat IKEAS orm-skohorn? Jag och sambon är inne i en smisk=bestraffning period. Det innebär att smisk endast delas ut när jag varit olydig och inte vid sex. Kläder behålls på och smisket efterföljs av tid i skamvrån eller straffarbete. I går var det dags och det var välförtjänt. Min sambo plockade fram orm-skohornet. Jag hade inte sett det tidigare och blev rätt förvånad. Vid första anblicken ser det inte speciellt skarpt ut men jag hade fel. Jag fick ställa mig på alla fyra i sängen och min man tog ett tag kring min nacke. Alla som har fått smisk vet hur svårt det är att stå på alla fyra utan stöd på mjukt underlag. Det krävs verkligen att man tar emot smisket. Första rappet träffade rakt över båda skinkorna. Jag blev förvånad av smärtan som kändes som en mix mellan ett brett läderbälte och en hårborste. Fick 30 hårda rapp innan jag fick kliva ner och ställa mig i skamvrån.


     


    Vilka redskap föredrar ni?


    Får ni tillräckligt med smisk?


    Vad vill ni ändra på?


    Vilken är den bästa ställningen?

  • Svar på tråden Tråden för oss som gillar smisk
  • Anonym (smisk­ar)
    Äldre 22 Mar 17:39
    #1

    Märkligt att ingen har svarat, trodde smisk var ett hett diskussionsämne. Smisk över knäet måste ändå vara mest populärt och helst med handflatan, så går det iaf till när jag smiskar min tjej, visst det ska svida lite men hon ska inte bli skadad och det är själv dominansen som känns så bra när smisk utförs...

  • Princ
    Äldre 28 Mar 00:13
    #2

    Klart man kan bli piskad lite ,det är ju skönt

  • Anonym (Meeer­)
    Äldre 1 Apr 22:39
    #3

    Jag har hittat en kille som gillar att smiska mig och ibland får han själv smaka riset 

    Vi har både ett ridspö och en mindre piska. Han vill köpa en lite större piska med flera läderrämmar. Får väl googla

  • Kärlek­sknop
    Äldre 1 Apr 22:46
    #4

    Haha, Omsorg (orm-skohornet) är en klassiker i vår ug-tråd

    Jag föredrar bälte faktiskt

    Nej inte på långa vägar

    Mer?

    Jag tycker bäst om att bli bunden över en pall.


    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Äldre 2 Apr 00:21
    #5

    Va fan! Min treåring brukar leka med mitt orm-skohorn... Nu kommer jag bara att tänka på den här tråden när han gör det.

  • Anonym
    Äldre 2 Apr 11:12
    #6

    åh jag har precis upptäckt nöjet med att bli smiskad! bad min man smiska mig för någon vecka sen under sexet och fick såna himmelska orgasmer! Han har bara smiskat mig en gång efter det och han gillar inte att smiska mig, men han gillar ju att jag gillar det. Men han tar liksom inte initiativ till det och det är inte riktigt samma sak att behöva be om det...
    blir avundsjuk på er må jag säga Ska köpa ett skohorn på ikea nästa gång... Smisk som bestraffning låter underbart, undrar hur jag ska få min man att vilja göra det. Vill att han ska njuta av handlingen också, vill att han ska vilja smiska mig.

  • Anonym (smisk­ad)
    Äldre 2 Apr 16:55
    #7

    Vi har haft smisk som inslag i förhållandet i cirka ett halvt år. Det är alltid med handen eller med bälte jag får smisk. Bältet kommer in i bilden när det behövs lite 'hårdare tag' ;) Både jag och killen gillar smisk, dvs. jag gillar att få och killen gillar att ge. Men detta med att 'gilla att få' är ju rätt tudelat. Är rädd för smisket och smärtan, men samtidigt blir jag väldigt k*t av smisket.

    Får smisk i bestraffande syfte, men egentligen blir det ju i samband med sex eftersom jag och killen blir helt på G av smisket och det leder till sex ;)

    Ser fram emot våren och sommaren nu. Då blir det enkelt med smisk när man har kjol och är mera lättklädd. Mmm...;)

  • Anonym (Jossa­n)
    Äldre 2 Apr 17:40
    #8

    Jag fick smisk i rent bestraffande syfte första gången när jag hade shoppat för mycket på La reudote och räkningen kom. Jag hade nämligen lovat att inte handla så mycket mer kläder den månaden. Tidigare hade vi kört med smisk enbart vid sex så när min man långsamt började knäppa upp sin livrem blev sexlekarna helt plötsligt verklighet.

    Fick ordentligt med rapp och blev sedan iväg skickad till gästrummet och fick sova där! Fick sedan be om ursäkt innan jag fick komma ut nästa dag.

    Samma sak har hänt ett par gånger till. Kombinationen mellan skam och upphetsning är så underbar.

  • Anonym (Meeer­)
    Äldre 2 Apr 19:24
    #9

    Jossan - ååå visst är det härligt! Shit nu blev jag storkåt och jag sitter på jobbet till 23 och min kille är i Holland :´(

    Har mycket att ta igen sen hehe

    Kram

  • Anonym (mmm)
    Äldre 3 Apr 10:52
    #10

    Nån som har nåt bra tips på härliga bloggar, hemsidor el filmer med smisk???

Svar på tråden Tråden för oss som gillar smisk