• Finsen84

    Fler regnbågsfamiljer i Eskilstuna?

    Vi är ett par tjejer som väntar vårt första barn till sommaren. Vi bor i Eskilstuna och är lite sugna på att få kontakt med andra regnbågsfamiljer eller blivande, här i Eskilstuna.


    Svara gärna på tråden oavsett om ni planerar, väntar eller redan har barn.
    Vore kul att få kontakt
  • Svar på tråden Fler regnbågsfamiljer i Eskilstuna?
  • Bastuba

    Hej,


    ni har ju alltid oss! 
    Men vi vill gärna ha en större Eskilstuna-familj än så ;)  Hör av er alla regnbågar i Eskilstuna med omnejd!
  • Grodans mamma

    nja,jobbade hela dagen igår.. jobbar i vården i jobbade delad tur.. På timmarna hämtade tjejen mig och så var vi hos hennes föräldrar och fikade och hade de tbra.. men i stort sett en bra dag igår,rätt kul ställe jag var på igår så. :=)  du då?

    bodde ni i e-tuna?

  • Bastuba

    Delade turer är inget vidare, har själv erfarenhet av det. Man blir väldigt trött och det är svårt att nyttja timmarna till något vettigt, men du lyckades ju riktigt bra med det :)

    Jo, jag hade också en ganska bra lördag även om det inte hände så mycket. Hjälpte min flickvän att hitta en vinterjacka, fikade lite och sen har jag bara pluggat. 

    Vi bor i E-tuna. Inte bott här så länge, flyttade hit från Sthlm för ungefär 1,5 år sedan på grund av flickvännens jobb. Var bor ni? 

  • Grodans mamma
    Bastuba skrev 2010-11-08 14:55:24 följande:
    Delade turer är inget vidare, har själv erfarenhet av det. Man blir väldigt trött och det är svårt att nyttja timmarna till något vettigt, men du lyckades ju riktigt bra med det :)

    Jo, jag hade också en ganska bra lördag även om det inte hände så mycket. Hjälpte min flickvän att hitta en vinterjacka, fikade lite och sen har jag bara pluggat. 

    Vi bor i E-tuna. Inte bott här så länge, flyttade hit från Sthlm för ungefär 1,5 år sedan på grund av flickvännens jobb. Var bor ni? 
    ja man får göra det bästa man kan av situationen. :=) passade på att träna lite lydnad med hunden oxå! :)

    Vi bor i katrineholm,några mil från e-tuna om du vet var det är?
  • Bastuba

    Jodå, jag känner till Katrineholm! Men har bara varit där en gång, när vi köpte två stolar på second hand :) Trivs ni där?

    Vad är det för hund ni har? 

  • Grodans mamma
    Bastuba skrev 2010-11-08 15:40:19 följande:
    Jodå, jag känner till Katrineholm! Men har bara varit där en gång, när vi köpte två stolar på second hand :) Trivs ni där?

    Vad är det för hund ni har? 
    aha okej. :) Ja,vi trivs bra,men ibland får jag infall att flytta till någon annan stad,det är mest tjejen som sätter stopp,hon vill bo nära sin familj och våra närmsta vännen vilket jag ioförsig håller med om...

    Vi har en trevägskorsning, schäfer/labbe/collie. Mest schäfer.. Idag är hon gratis till den som vill ha henne.. suck.. blir så trött på henne ibland..tålamodet tar slut emellanåt..
  • Grodans mamma

    Oj,här var längesen jag skrev!!


    den 16/2 kl 15.57 kom våran Lucas äntligen ut, genom ks!  han kom 15 dagar innan BF,vägde 2925 gram och var 49cm lång!

Svar på tråden Fler regnbågsfamiljer i Eskilstuna?