• janol2­3
    Äldre 26 Mar 20:14
    2776 visningar
    5 svar
    5
    2776

    Trillingfamiljer sökes

    Hej!
    Undrar om det finns fler av oss regnbågsmänniskor därute som också väntar eller har trillillingar! Vi har efter två fina VUL sett att vår familj kommer med stor sannolikhet att mer än dubbelt öka till sensommaren! Det är en trevlig men mycket chockartad händelse i vårt liv och frågorna och tankarna är många men mycket info om trillingar finns ju inte att få tag i. Kanske kan vi hjälpas åt med råd och skratt och gråt!

  • Svar på tråden Trillingfamiljer sökes
  • Äldre 27 Mar 10:12
    #1

    (Vi har bara ett barn, men ville passa på att säga GRATTIS! Så kul! Tror det har funnits någon tråd om trillingar under regnbågsfamiljer föräldrar, men det är ett tag sedan, så bläddra på...) 

  • Äldre 27 Mar 19:56
    #2

    Grattis till er! Jag minns också att det var en trillingfamilj här tidigare, men minns inte. Sökte lite snabbt men hittade inte den tråden. Hoppas du lyckas hitta dem!

  • Äldre 3 Apr 20:41
    #3

    GRATTIS till den väntade tillökningen!!

    WAO har också regnbågstrillingar, men jag vet inte hur aktiva de är på FL.

  • Äldre 3 Apr 20:47
    #4

    Hej. jag väntar inte trillingar men jag väntar tvillingar.
    jag såg denna tråd inne på tvillingforumet för ett tag sen.

    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m49115027.html

    Men jag måste bara fråga. va menas med regnbågstrillingar?

    Grattis till din trillinggraviditet.

  • wao
    Äldre 11 May 14:42
    #5

    Hej!

    Vi är en trillingfamilj med två mammor och tre coola killar på 2,5 år i Göteborg. Ni får gärna höra av er mer, det finns ju hur mycket som helst som man inte vet innan de kommer...

    Det är i alla fall otroligt kul med tre småknoddar som vill göra allt samtidigt, bubblar med varandra vid matbordet, skrattar åt saker som man inte fattar nånting av mm. Stort grattis!

    Hälsar
    Annica, Katarina, Wiliam, Anton och Oscar

Svar på tråden Trillingfamiljer sökes