• desi
    Äldre 22 Oct 15:27
    841 visningar
    16 svar
    16
    841

    Vi ska hyra film hjälp oss!

    Det e så att våran dotter ska sova hos sin farmor inatt och vi ska en kväll o natt för oss själva för att inte glömma bort varandra. Vilket jag tycker att alla föräldrar borde göra ibland. Så nu till saken vi ska köpa hem massa gott och mat och sen ska vi hyra film .
    Men vi vill verkligen ha riktigt bra filmer! En skräckis ( man ska verkligen hoppa upp i sambons armar) & En komedi . Så snälla ni som e filmälskare.. Vilka filmer är verkligen dem bästa! Kom me massa förslag !

    Tack på förhand /dea

  • Svar på tråden Vi ska hyra film hjälp oss!
  • Äldre 22 Oct 15:29
    #0

    Nattvakten (den danska) och nån av Julia Roberts filmer, Min bäste väns bröllop, Runaway bride. Gothika är också rätt läskigt. The grudge tyckte jag enbart var löjlig.

  • desi
    Äldre 22 Oct 15:30
    #0

    Min bästa väns bröllop & runaway bride har jag redan sett.. Några nyare filmer vill vi se..
    Men Gothika tycker jag verkar riktig skräck genom att ba titta på omslaget..

    fler?

  • desi
    Äldre 22 Oct 15:33
    #0

    det är 900 inloggade och ingen vet några bra filmer? hmm

  • Jinna
    Äldre 22 Oct 15:34
    #0

    hej!

    en jättebra,spännande och lite otäck är filmen SAW. kopierar handlingen:

    När du långsamt återfår medvetandet befinner du dig i en halvdunkel, råkall och stinkande källartoalett. Du är fastkedjad vid ett tjockt rör. På andra sidan av rummet ser du en annan person, fastkedjad på samma sätt som dig själv. Nu upptäcker du liket som ligger på golvet mitt i rummet. Du är fast i en motbjudande utstuderad fälla. Hur hamnade du här och hur kommer du härifrån?

    Jinna

  • Markko
    Äldre 22 Oct 15:35
    #0

    en skön porris sitter aldrig fel

  • Anniea
    Äldre 22 Oct 15:35
    #0

    Hej!
    Jag jobbar i videobutik och det är den svåraste frågan faktist, vad är bra?
    Jag kan ge tips på vad jag gillar, en riktig rysare är ju bla Saw som är lite mystisk men ändå så att man hoppar till ibland, en annan kanon bra film är Mindhunters, den står inte på nyheter längre, inte hos oss iaf.
    En riktigt rolig komedi är utan tvekan White chicks, en romantisk komedi som oxå är bra är Hitch.

    Vill du veta mer om filmerna så gå in på www.imdb.com och sök på filmen/filmerna

    Den senaste filmen som är nyast jag såg är Sin city, den är brutal men det är helt fantastiskt bra, det är mycket blod men det är nästan ett mästerverk ändå, den är verkligen speciell.

    Hoppas du hittar nåt som du gillar.
    Vill du fråga mig om mer får du gärna lägga till mig på msn om du har det
    anna.ryberg@telia.com

  • Markko
    Äldre 22 Oct 15:36
    #0

    Cops är bäst, funderar på att kolla på den nu.

    har bara sett den 30 gånger eller nått

  • Dintur­iel
    Äldre 22 Oct 15:36
    #0

    Om ni vill se nått nordiskt och kul så rekomenderar jag Inkasso. Och kan æven jag rekomendera Gothica.
    Førsøker komma på nån mer komedi.. vet att vi såg nån før ett tag sedan och jag skrattade så tårarna sprutade. Men nu kommer jag ju inte ihåg vad den heter... *typiskt*

    Ska kolla våra senast sedda filmer och återkomma.

  • desi
    Äldre 22 Oct 15:40
    #0

    anniea- haha white chicks va grymt rolig såg den sist när vi kollade på film ..

    gothika.. kanske ska ge sig på den nu ikväll .. e den verkligen så vissa förklarat för mig att man blir riktigt rädd..

    kom gärna med mer förslag..

  • Dintur­iel
    Äldre 22 Oct 15:40
    #0

    Nepp... kunde inte komma på det ialla fall...

  • En helt vanlig mamma
    Äldre 22 Oct 15:43
    #0

    Jag tycker att Mindhunters var en bra film. 28 days later var acklig men riktigt bra. Komedi sa vinner HITCH med will smith och eva mendez.

    open water var ocksa en laskig film, spec. bra om man ar scubadykare...

    The forgotten och/ eller The village var bra och lite laskiga.

    ( sin city tyckte jag var usel likasa den totalt vardelosa white chicks, sorry)

  • Anniea
    Äldre 22 Oct 15:44
    #0

    Gothika är en riktigt bra rulle med en twist i kan man säga, se den!

  • En helt vanlig mamma
    Äldre 23 Oct 19:20
    #0

    vad blev det?

  • desi
    Äldre 24 Oct 10:01
    #0

    det blev dom 2 senaste wallander filmerna.. sen stod vi mellan gothika och the forgotten. men jag tykcte det forgotten verkade intressant men jag skulle valt gothika för the forgotten va verkligen en klurig film . Nån som sett den mer?

  • suede
    Äldre 24 Oct 10:54
    #0

    oh, forgotten var bra!!

  • Magica­l
    Wed 10 Feb 2021 14:18
    #17
    JohanHenriksson skrev 2021-02-10 13:47:38 följande:

    Det finns jättemånga möjligheter att hyra film i dag. Här finns en guide på vilka tjänster man kan vända sig till och hur det hela fungerar :)


    ok, vi fattar alla att du bara vill göra reklam för din länk. Den här tråden är från 2001% 
Svar på tråden Vi ska hyra film hjälp oss!