• tjötas
    Äldre 8 Apr 19:05
    23518 visningar
    296 svar
    296
    23518

    Kristna se hit! (Del 20)

    Kristna se hit(del 20)!  
    Många trådar har det blivit..här kommer den 20:e!

    Det viktigaste med tråden är att den sakall fungera som ett "andhål", eller oas,
    eller vad man nu vill kalla det. Där vi bara får dela med oss av våra liv, vår tro o. upplevelser.

    Tack för att du respekterar detta! Ok..då kör vi vidare! Välkomna!!

    Förra tråden:
     
    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m49911872.html

  • Svar på tråden Kristna se hit! (Del 20)
  • Äldre 8 Apr 19:08
    #1

    Skriver in mig...

  • Äldre 8 Apr 20:39
    #2

    I´m here {#lang_emotions_heart}


    Am/Sv kvinna boende i Buffalo, NY, USA
  • Äldre 8 Apr 21:03
    #3

    Jag följer efter. Fast detta blir nog den sista gången ni behöver göra en ny tråd. De har precis gjort om reglerna så att de ska kunna leva forever and ever, som de utryckte sig.

  • Äldre 8 Apr 21:07
    #4

    Jag trodde att jag skulle sitta här och skriva att jag fått ett nytt jobb. Tyvärr blev det inte så och det känns lite tufft. Ni får gärna be för mig och Guds ledning i detta. Visserligen är det skönt att slippa de långa restiderna det hade blivit. Men alla turerna kring detta som ledde till denna chefens beslut var inte roliga...
    I dag hade jag iaf ett konstruktivt samtal med en person på Arbetsförmedlingen omkring detta och hur jag kan tänka och säga i framtiden. Det är jag tacksam för.

  • tjötas
    Äldre 8 Apr 21:43
    #5
    hemlig mamma skrev 2010-04-08 21:03:44 följande:
    Jag följer efter. Fast detta blir nog den sista gången ni behöver göra en ny tråd. De har precis gjort om reglerna så att de ska kunna leva forever and ever, som de utryckte sig.
    Aha! Då kanske vi inte hade behövt starta en ny överhuvudtaget?
    Tråkigt med jobbet, ber för dig. Jag hoppas att det löser sig snart, på nåt sätt brukar det ju alltid lösa sig till det bästa. GUd är en rätt cool kille
  • tjötas
    Äldre 8 Apr 21:44
    #6
    All American Mom skrev 2010-04-08 20:39:38 följande:
    I´m here
    Jag har nog missat lite tror jag . Har ni flyttat till Buffalo nu hela familjen? Eller är det tillfälligt? Har din man fått jobb osv? För det är väl du som är Heather, eller?! Ursäkta min förvirring...
  • Milkin­a cerka
    Äldre 9 Apr 12:31
    #7

    Tack Betania! Även om alla trådar kommer att vara öppna för evigt numera .


    Jag kan b å d e Be o c h Tänka.
  • Amelie av Paris
    Äldre 9 Apr 15:12
    #8

    Lite märklig känsla att gå in i gamla återuppståndna trådar! Hehe, men det är ju påsk!

  • tjötas
    Äldre 9 Apr 20:30
    #9
    Amelie av Paris skrev 2010-04-09 15:12:08 följande:
    Lite märklig känsla att gå in i gamla återuppståndna trådar! Hehe, men det är ju påsk!
  • Äldre 9 Apr 22:27
    #10
    tjötas skrev 2010-04-08 21:43:18 följande:
    Aha! Då kanske vi inte hade behövt starta en ny överhuvudtaget?Tråkigt med jobbet, ber för dig. Jag hoppas att det löser sig snart, på nåt sätt brukar det ju alltid lösa sig till det bästa. GUd är en rätt cool kille
    Det brukar bli bäst så, även om jag funderar rätt mycket vad det är han vill egentligen och hur jag ska gå vidare. För att få ett sådant jobb jag eg vill ha behöver jag titta mig runt landet. Men då blir det läskigare med min man som har ett fast jobb.  Det är en balansgång att lita på Gud, att våga ta steg, samtidigt som man inte får förhasta sig/vara realistisk.
Svar på tråden Kristna se hit! (Del 20)