• Anonym (moi)
    Äldre 20 Apr 10:07
    27954 visningar
    57 svar
    57
    27954

    har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?

    Jag är 33 och råkade ha sex met en 18-åring. Han var jätte berusad och jag var väl berusad men vistte rätt så bra vad jag höll på med. Finns det kvinnor som har varit med om det? Hur var det? Fortsatte ni träffas efter det? Hur blev det efteråt?

  • Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?
  • rednec­k girl
    Äldre 20 Apr 10:11
    #1

    nope.jag har sagt ifrån.vill inte ha sex med de som har samma ålder som mina barn.sen råkar man bara inte......men de är ju myndiga så ni gör väl vad ni vill.

  • Anonym (moi) Trådstartaren
    Äldre 20 Apr 10:35
    #2
    redneck girl skrev 2010-04-20 10:11:06 följande:
    nope.jag har sagt ifrån.vill inte ha sex med de som har samma ålder som mina barn.sen råkar man bara inte......men de är ju myndiga så ni gör väl vad ni vill.
    nja, är man 33 då brukar man inte ha barn som är 18... fast finns säkert undantag.
  • Äldre 20 Apr 11:30
    #3

    Hade sex med en 18åring när jag var 24-25.
    Sen hade jag sex med en 23-åring när jag var 30.

    Men det var uruselt med båda, inget jag gör om. Har ingen kontakt med den förste. Den andre har jag lite kontakt med, för vi har gemensamma vänner.

    Näe, nu håller jag mig till erfarna män. :)

  • rednec­k girl
    Äldre 20 Apr 12:22
    #4
    Anonym (moi) skrev 2010-04-20 10:35:09 följande:
    nja, är man 33 då brukar man inte ha barn som är 18... fast finns säkert undantag.
    jag vill inte ha sex med en 18 åring iaf.på tok för ung för just mig.vad kan de liksom...men som sagt ,smaken är som baken.och de har inte växt till sig i kroppen än...nej,en karl som kan nått föredrar jag.
  • Äldre 20 Apr 16:11
    #5
    redneck girl skrev 2010-04-20 10:11:06 följande:
    nope.jag har sagt ifrån.vill inte ha sex med de som har samma ålder som mina barn.
    Jag håller med redneck, jag tänder helt enkelt inte på så mycket yngre män och är därför inte intresserad av att ha sex med dem, berusad eller inte....
  • 1Barn
    Äldre 20 Apr 17:43
    #6
    LillaTanten skrev 2010-04-20 16:11:31 följande:
    Jag håller med redneck, jag tänder helt enkelt inte på så mycket yngre män och är därför inte intresserad av att ha sex med dem, berusad eller inte....
    redneck girl skrev 2010-04-20 12:22:55 följande:
    jag vill inte ha sex med en 18 åring iaf.på tok för ung för just mig.vad kan de liksom...men som sagt ,smaken är som baken.och de har inte växt till sig i kroppen än...nej,en karl som kan nått föredrar jag.
    Alla tycker vi olika, men jag tycker att bättre lärare inom sex kan man inte få än en erfaren äldre kvinna. Men man kan ju inte sticka under stolen att alla tycker om olika saker, så de är je en läro period på varje ny partner så de är ju kul!!
  • Anonym
    Äldre 21 Apr 11:49
    #7

    Jag hade en sexrelation med en 19-åring då jag var 40, tycker inte det är något konstigt med det.
     Det finns många män som har sexrelationer och även gifter sig med kvinnor som är yngre än sin dotter/döttrar. Vi är så åldersfixerade på många sätt - åldern spelar ingen roll om man båda trivs. Idag är jag gift med en man som är 11 år yngre  och ingen tycker det är konstigt inte ens hans mamma som "bara" är 9 år äldre än mig-svärdottern.

  • rednec­k girl
    Äldre 21 Apr 13:43
    #8

    jag kan tycka att jag om jag nu behövde en karl,att han skulle då vara närmare trettio iaf,innan jag skulle bli intresserad.de under 20 ser inte "färdig växta" ut i kroppen på nåttvis.

  • Anonym (moi) Trådstartaren
    Äldre 21 Apr 13:45
    #9

    Nja, i och med att var så full vet jag ju inte hur 'duktig' han var, men fy fan vilken läckerbit! Och mycket energi... Är det inte sant att män har sin sexuella 'peak' vid 18-22 år och kvinnor vid 27-35 år? Verkar som en bra kombination och jag hade gärna testat igen fast utan fylleri.

  • rednec­k girl
    Äldre 21 Apr 13:50
    #10

    fruntimmer ligger nog på topp vid 40.och jag tror nog killar tar sig vid 25......de ska ju vara mer än uthålliga.har svårt att tro att en 18 årig kille kan ta hand om en dam på över trettio på rätta sättet.men det beror nog på hur kräsen man är med kanske....
    men som tur är,så är ju smaken som baken...

Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?