• Äldre 2 May 15:39
    5041 visningar
    8 svar
    8
    5041

    Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 4

    Här fortsätter vi! Vissa har blviit gravida, andra kämpar vidare...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:41

    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m50275883.html - Tredje tråden

  • Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 4
  • Äldre 2 May 15:40
    #1

    Jag har hittat hit


    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Äldre 2 May 15:40
    #2

    Trådarna stänger aldrig längre så man behöver inte skapa nya var 3dje månad längre


    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Äldre 2 May 17:23
    #3

    Har också hittat hit nu


    Precis hemkommen från en vecka på Rhodos! Helt underbart men är helt slut nu och fattar inte hur jag ska orka ta mig till jobbet i morgon
    Härligt Frikadellen att hormonerna sprudlar i din kropp. visserligen jobbigt emellanåt men det låter onekligen positivt! Håller tummarna för ett starkt plus i veckan!
  • Helhjä­rtat
    Äldre 18 Oct 10:28
    #4

    Hej!

    Tråden verkar ha dött en aning men jag försöker mig på att starta upp den igen.

    Drabbades av X för 3 veckor sedan och vill prata med andra som varit med om samma sak. Hur tar man sig tillbaka efter ett utomkveds? När vågar man sig på att bli gravid igen, om jag någonsin kommer våga mig på det igen?!

    Hur har ni känt efteråt? Är ni gravida igen?

    Kram         

  • Äldre 18 Oct 13:01
    #5

    Den här tråden är det inget liv i. Den startades för att man trodde att tråd 3 skulle stängas vilken den inte gjorde. Kom dit istället, där är det full fart!  Kram

    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m50275883.html

  • Helhjä­rtat
    Äldre 23 Oct 14:44
    #6

    Ok, tack för infon! :)

  • Äldre 22 Dec 13:16
    #7

    Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! vore superkul om ni ville lyssna.kram

  • Äldre 8 Jan 13:27
    #8

    Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast, och överallt där poddar finns. Vi tycker att det är så viktigt att det börjas prata om barnlöshet, som är så vanligt - även bland unga par! Vi skulle bli hemskt glada om ni ville lyssna och rekommendera till andra. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! kram

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 4