• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    lillamye skrev 2010-05-14 14:06:03 följande:
    vilken rolig tråd
    Ja den är ju till för att underhålla..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-14 14:10:16 följande:
    nej men att hn kan försörja sig själv så man slipper de hehe
    Jag kan inte försörja nån.. Är föräldraledig o ska brja plugga i höst..
  • lillamye
    Majuutschi skrev 2010-05-14 14:16:53 följande:
    Ja den är ju till för att underhålla..
    haha ja jag är ju inte singel men kul att följa er iaf hoppas ni får napp :-P
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-05-14 14:17:37 följande:
    Jag kan inte försörja nån.. Är föräldraledig o ska brja plugga i höst..
    ja o sonens pappa levde ihop o dåplugga ja fick försörja 3 pers på min csn. de var ingen hit kan ja tala om de gör ja aldrig om så de är viktigt att personen har en egen inkomst för ja vägrar ha de så..
  • Majuuu
    lillamye skrev 2010-05-14 14:22:52 följande:
    haha ja jag är ju inte singel men kul att följa er iaf hoppas ni får napp :-P
    Ja men supporter/stöttande mammor är oxå välkomna..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-14 14:24:00 följande:
    ja o sonens pappa levde ihop o dåplugga ja fick försörja 3 pers på min csn. de var ingen hit kan ja tala om de gör ja aldrig om så de är viktigt att personen har en egen inkomst för ja vägrar ha de så..
    ja det kan jag förstå. Inte kul när det är sådär. Man ska ju hjälpas åt.
  • Majki01

    otroligt svårt att hitta en tjej/kvinna som vill samma som en själv... så man har kanske turen att lyckas hitta någon här...
    någon som verkligen vill leva familjelivet... som gärna har egna barn.. och kan acceptera att jag har barn... och ja som gärna vill skaffa gemensamma barn i tiden..
    Någon seriös.
    Trogen
    Ärlig.. helt enkelt den ÄKTA kärleken..

    Och för mig personligen så är åldern bara en siffra...

  • Isanje
    Majki01 skrev 2010-05-14 15:24:42 följande:
    otroligt svårt att hitta en tjej/kvinna som vill samma som en själv... så man har kanske turen att lyckas hitta någon här... någon som verkligen vill leva familjelivet... som gärna har egna barn.. och kan acceptera att jag har barn... och ja som gärna vill skaffa gemensamma barn i tiden.. Någon seriös. Trogen Ärlig.. helt enkelt den ÄKTA kärleken.. Och för mig personligen så är åldern bara en siffra...
    Det är otroligt svårt att hitta en man som är allt de du rabblade upp. Säger man "Hej jag heter Isabella och har två barn" så ser man hur de letar efter nödutgångar.
  • Majki01
    Isanje skrev 2010-05-14 15:36:58 följande:
    Det är otroligt svårt att hitta en man som är allt de du rabblade upp. Säger man "Hej jag heter Isabella och har två barn" så ser man hur de letar efter nödutgångar.
    Ja jag kan ju inte svara för alla män. jag vet att det finns många rövhåll.. men jag vet också att jag ser starkt på ge o få... Jag skulle ALDRIG behandla en kvinna jag lever med på ett sätt jag inte skulle vilja bli behandlad på själv... jag är mycket för att ställa upp.. jag är den som alltid vill finnas med öppen famn för kvinnan jag lever med...
    Sen finns det ju alltid någon motgång.. men man får ju vara stark... jag hade kunnat göra allt för den äkta kärleken..
  • Yohanna85
    Majki01 skrev 2010-05-14 15:47:26 följande:
    Ja jag kan ju inte svara för alla män. jag vet att det finns många rövhåll.. men jag vet också att jag ser starkt på ge o få... Jag skulle ALDRIG behandla en kvinna jag lever med på ett sätt jag inte skulle vilja bli behandlad på själv... jag är mycket för att ställa upp.. jag är den som alltid vill finnas med öppen famn för kvinnan jag lever med... Sen finns det ju alltid någon motgång.. men man får ju vara stark... jag hade kunnat göra allt för den äkta kärleken..
    Nu är inte jag singel. Men den kvinna ska vara glad den som fångar dig :) Läste din sida. Du verkar vara en stark och äkta människa. Fortsätt så, så kommer du finna din kärlek :)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D