• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • daddy XL

    iofs så är snygg och bra i sängen nått som e olika för alla men annars så e jag med ;),
    snabbis då ,30 år ung  och har 3 grabbar som jag har 97% av tiden , jobbar som elektriker och bor i södertälje  i mitt lilla radhus detta står iofs i presentationen tror jag iaf :).

    och Isanje för killar är det nog lite lättare iaf när vi berättar att vi har barn  iaf om man vart o festat då har det nästan funkat som raggnings replik haha.

  • agnesokattis08
    daddy XL skrev 2010-05-14 18:15:41 följande:
    iofs så är snygg och bra i sängen nått som e olika för alla men annars så e jag med ;),snabbis då ,30 år ung  och har 3 grabbar som jag har 97% av tiden , jobbar som elektriker och bor i södertälje  i mitt lilla radhus detta står iofs i presentationen tror jag iaf :).och Isanje för killar är det nog lite lättare iaf när vi berättar att vi har barn  iaf om man vart o festat då har det nästan funkat som raggnings replik haha.
    haha, ja där har du en poäng... om en kille har barn så är det positivt, men om en kvinna har barn så är hennes liv slut.. I princip.. den synen har många här uppe ialla fall.. jag är inte en av dom
  • Isanje
    daddy XL skrev 2010-05-14 18:15:41 följande:
    iofs så är snygg och bra i sängen nått som e olika för alla men annars så e jag med ;), snabbis då ,30 år ung  och har 3 grabbar som jag har 97% av tiden , jobbar som elektriker och bor i södertälje  i mitt lilla radhus detta står iofs i presentationen tror jag iaf :). och Isanje för killar är det nog lite lättare iaf när vi berättar att vi har barn  iaf om man vart o festat då har det nästan funkat som raggnings replik haha.
    säger en karl att han har barn så är det "ååååååh va gulligt" bla bla,precis som du säger en raggningsreplik. Har man kort i plånkan så är det success liksom.

    Men berättar en kvinna att honhar barn så ser man dem springa iväg som om man har pesten.
  • Isanje
    Majki01 skrev 2010-05-14 15:47:26 följande:
    Ja jag kan ju inte svara för alla män. jag vet att det finns många rövhåll.. men jag vet också att jag ser starkt på ge o få... Jag skulle ALDRIG behandla en kvinna jag lever med på ett sätt jag inte skulle vilja bli behandlad på själv... jag är mycket för att ställa upp.. jag är den som alltid vill finnas med öppen famn för kvinnan jag lever med... Sen finns det ju alltid någon motgång.. men man får ju vara stark... jag hade kunnat göra allt för den äkta kärleken..
    Det märks att du gör allt för kärleken. Det märker man i din presentation. Starkt gjort och sen va du... 19-20 år när du fick pojken?
  • sonen08

    säger man till en kille att man har barn så är de... men de är gulliga o söta hehe... ooooja ni ska bara se när de är  trosåldern

  • MysTic PrincesS

    Jag har passerat gränsen för desperat, jag är i stadiet vågavägraförhållande nu

    Men vem vet, man kan ju ändra sig

  • amicus

    om en kille får missa en sak i kraven vilken skulle det vara?

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D