• Äldre 14 May 09:10
    3170825 visningar
    114515 svar
    +1
    114515
    3170825

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Äldre 14 May 20:06
    #71
    amicus skrev 2010-05-14 20:04:26 följande:
    vilka krav ni har...tur vi killar inte har samma krav annars inga barn gjorda ju!
    Jag hade väl för små krav när jag vill ha barn. Det rev o slet i kroppen av längtan efter barn så jag blundade för alltför många saker som egentligen inte stämde in på vem jag egentligen hade velat skaffa barn med osv.. Så nu när jag har mina barn så kan jag vara kräsen o ta den tid det tar helst enkelt.
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:07
    #72
    Malena79 skrev 2010-05-14 19:57:17 följande:
    Haha att fixa dejter är inte så svårt. Skulle nog kunna gå på dejt nästan varje dag haha. Men sen är det ju svårt att hitta nån bra. Men gårdagens dejt var ju superbra iaf. Ska träffa honom imorrn igen. Synd bara att man är tjej vissa veckor haha
    men alltså en dejt om dan
    ja ha aldrig i mitt liv varit på en dejt.. aldrig nånsin..
    jag räknar inte bio när man redan är ihop liksom, för i min värld så e dejtandet det som leder fra till att man blir ihop..

    jag önskar att man finge uppleva de nån gång skulle va mysigt...
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:09
    #73
    amicus skrev 2010-05-14 20:04:26 följande:
    vilka krav ni har...tur vi killar inte har samma krav annars inga barn gjorda ju!
    ja de finns ju en massa önskemål naturligtvis.. men har inte ni killar önskemål på era tjejer då?
  • MysTic Prince­sS
    Äldre 14 May 20:09
    #74
    amicus skrev 2010-05-14 20:04:26 följande:
    vilka krav ni har...tur vi killar inte har samma krav annars inga barn gjorda ju!
    Nja, era krav brukar ju vara lite annorlunda {#lang_emotions_dreamer}

    Så det är väl snarare otroligt att barn blir till alls med tanke på könens vilt skilda krav
  • Malena­79
    Äldre 14 May 20:13
    #75
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:07:22 följande:
    men alltså en dejt om dan ja ha aldrig i mitt liv varit på en dejt.. aldrig nånsin.. jag räknar inte bio när man redan är ihop liksom, för i min värld så e dejtandet det som leder fra till att man blir ihop.. jag önskar att man finge uppleva de nån gång skulle va mysigt...
    är du med på nån dejtingsida då? hade inte varit på många dejter innan jag gick med . eller jo nån för typ 10 år sen haha. Jättekul med dejtande ju
  • Äldre 14 May 20:14
    #76
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:07:22 följande:
    men alltså en dejt om dan ja ha aldrig i mitt liv varit på en dejt.. aldrig nånsin.. jag räknar inte bio när man redan är ihop liksom, för i min värld så e dejtandet det som leder fra till att man blir ihop.. jag önskar att man finge uppleva de nån gång skulle va mysigt...
    jag har inte heller vart på en "riktig" dejt direkt har bara träffat tjejen på nått sett sen börjat umgås på nå sett inte  det där "nu går vi på dejt " iaf.

    malena får väl tipsa oss  andra hur man fixar massa dejter :P
  • Äldre 14 May 20:15
    #77

    haha du hann svara innan min fråga ens

  • Äldre 14 May 20:16
    #78

    Dejter är väl inge svårt att fixa.. Men sen ska man ju vilja dejta personen i fråga oxå..

  • Äldre 14 May 20:18
    #79

    där har ni tjejer det  nog lättare e väl så att så fort ni  fixar profil på nån dejting sida så trillar det MASSA meddelanden eller ?

  • Äldre 14 May 20:21
    #80
    daddy XL skrev 2010-05-14 20:18:38 följande:
    där har ni tjejer det  nog lättare e väl så att så fort ni  fixar profil på nån dejting sida så trillar det MASSA meddelanden eller ?
    Ja faktiskt.. Det är helt sjukt hur många som faktiskt skrivit till mig trots att jag har världens skrämsel-text som presentation. Har man inte det så trillar det nog in hur mycket som helst. Men om man söker på dejtingsiter efter killar i en viss ålder o så gör man samma sökning fast på tjejer så är det rätt mycket fler killar än tjejer... Så det är nog det som är förklaringen tror jag iaf.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D