• Äldre 14 May 09:10
    3170202 visningar
    114515 svar
    +1
    114515
    3170202

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sonen0­8
    Äldre 14 May 20:28
    #91
    Majuutschi skrev 2010-05-14 20:24:13 följande:
    Det är därför jag skriver på första raden att jag har 2 små barn.. Skriver även att jag är mitt uppe i skilsmässa... Men den är snart klar..
    står i min att ja har en son på 2 år... men får bara invinter från "gubbar" 50+ eller unga killar som vill ha sex... de som man väl börjar prata med hinner man aldrig tröffa för de hittar nån gammal kärlek som är mera intressant sant faktist... har väl vart på max 2 dejter som man kan kalla dejter men de har inte vart något mer efter de
  • Äldre 14 May 20:28
    #92
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:26:17 följande:
    haha kan in inte lägga upp TS kraven på er press på dejtingsidorna då ser vi vilka som hör av sig
    Får göra det sen när skilsmässan har gått igenom för då måste jag ju göra om min pres..
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:29
    #93
    Irre skrev 2010-05-14 20:27:36 följande:
    Lägger till den här tråden utifall Är mamma och singel, men desperat, nja
    välkommen vi e ju samma gäng som e här o ja e ju egentligen bara med som stöd
  • Äldre 14 May 20:29
    #94
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:21:56 följande:
    haha, men ja e inte me på nån dejtingsida... ja funderade på de ett tag, men ja sket i de ja vill inte ha hundra karlar hängandes i troskanten o ska uppvakta o snuska på.. ja vill ha EN som e bra på alla sätt.. som behandlar mig bra och kan bjuda ut mig på en kopp kaffe.. en som inte är rädd att presentera mig för sina vänner och familj.. en som ställer upp oavsett på samma sätt som jag ställer upp  på den jag älskar..
    förresten hade  inte du det på g med nån här på fl  , kanske va nånannan tråd som du va med i som jag satt o läste ....

    oh känns faktiskt som att det handlar om sex för dom flesta på dom där dejting sidorna har varit på nån sida o kollat runt lite men vet ju inte vad man ska skriva ens ...
    "hej läste din profil o tycker du verkar intressant ,vad sägs om en dejt" hmmm känns bara skumt hela grejen för mig
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:29
    #95
    Majuutschi skrev 2010-05-14 20:28:39 följande:
    Får göra det sen när skilsmässan har gått igenom för då måste jag ju göra om min pres..
    haha, mm de bli kul de, keep me updated
  • Äldre 14 May 20:31
    #96
    sonen08 skrev 2010-05-14 20:28:34 följande:
    står i min att ja har en son på 2 år... men får bara invinter från "gubbar" 50+ eller unga killar som vill ha sex... de som man väl börjar prata med hinner man aldrig tröffa för de hittar nån gammal kärlek som är mera intressant sant faktist... har väl vart på max 2 dejter som man kan kalla dejter men de har inte vart något mer efter de
    men då borde dom ju se att du har barn o inte sticka pga det liksom.. Om dom ens läser presentationen.. Visst får man massa sexinviter o dom underbara "hej har du lust att prata med en dominant kille"... Men det är ju bara att blockera o ignorera. Vet att om man nämner sex i sin pres så får man en hel hög med inviter så det är bara att undvika det om man är tjej, hur viktigt man än tycker det är med sånt.
  • Äldre 14 May 20:31
    #97
    Irre skrev 2010-05-14 20:27:36 följande:
    Lägger till den här tråden utifall Är mamma och singel, men desperat, nja
    Härligt..
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:32
    #98
    daddy XL skrev 2010-05-14 20:29:45 följande:
    förresten hade  inte du det på g med nån här på fl  , kanske va nånannan tråd som du va med i som jag satt o läste ....oh känns faktiskt som att det handlar om sex för dom flesta på dom där dejting sidorna har varit på nån sida o kollat runt lite men vet ju inte vad man ska skriva ens ..."hej läste din profil o tycker du verkar intressant ,vad sägs om en dejt" hmmm känns bara skumt hela grejen för mig
    ja precis.. i Ts står de att även stöttande mammor är välkommna, och de är jag haha
    jag skriver med en här från fl, vi har inte träffats än och han är i London på fotbollsderby i helgen så jag är ensam och då få ni hålla mig sällskap

    men ja håller med dig.. ja vet inte heller hur man går vidare från en pres liksom.. men du då, ha du ingen på g?
  • Äldre 14 May 20:32
    #99
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:29:57 följande:
    haha, mm de bli kul de, keep me updated
    Självklart..
  • MysTic Prince­sS
    Äldre 14 May 20:33
    Majuutschi skrev 2010-05-14 20:31:06 följande:
    men då borde dom ju se att du har barn o inte sticka pga det liksom.. Om dom ens läser presentationen.. Visst får man massa sexinviter o dom underbara "hej har du lust att prata med en dominant kille"... Men det är ju bara att blockera o ignorera. Vet att om man nämner sex i sin pres så får man en hel hög med inviter så det är bara att undvika det om man är tjej, hur viktigt man än tycker det är med sånt.
    Alltför många struntar i vad som står och kollar enbart bild. Så ist för bild ska man ha en text där det står att man har x antal barn. Missar de det då så.... {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D