• Äldre 14 May 09:10
    3170904 visningar
    114515 svar
    +1
    114515
    3170904

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:34
    Majuutschi skrev 2010-05-14 20:31:06 följande:
    men då borde dom ju se att du har barn o inte sticka pga det liksom.. Om dom ens läser presentationen.. Visst får man massa sexinviter o dom underbara "hej har du lust att prata med en dominant kille"... Men det är ju bara att blockera o ignorera. Vet att om man nämner sex i sin pres så får man en hel hög med inviter så det är bara att undvika det om man är tjej, hur viktigt man än tycker det är med sånt.
    HAHAHA. skriv dom sånt??? lust o prata me en dominant kille.. va e de för fel på dom???

    det funkar ju tyvär på killar tror ja om man skulle säga så, ha du lust att prata me en dominant tjej men skillnaden är den att vi inte skriver sånt.. inte sådär på en gång ialla fall haha...
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:35
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-14 20:33:23 följande:
    Alltför många struntar i vad som står och kollar enbart bild. Så ist för bild ska man ha en text där det står att man har x antal barn. Missar de det då så....
    ja ta bort allt vad bilder heter.. he dit en bild av familjen simpsons istället
  • Äldre 14 May 20:35

    Har följt tråden lite sporadisk sedan den "öppnades" idag...(dock inte som inloggad)

    Ni får mig att le brudar ,,, KÖR HÅRT!!!!!!!

  • Äldre 14 May 20:36
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-14 20:33:23 följande:
    Alltför många struntar i vad som står och kollar enbart bild. Så ist för bild ska man ha en text där det står att man har x antal barn. Missar de det då så....
    Ja jag vet, men det märks ju ganska fort om dom läst presen eller inte.. Om jag får en fråga som man kan få reda på på min pres så hänvisar jag till den.. Men jag vägrar lägga upp bilder på mina barn på en dejtingsite. Dom har inget med den biten att göra i det stadiet. Däremot finns det så otroligt många killar (troligtvis även tjejer) som lägger upp bilder på katten, bilen, barnen, hunden, huset, motorcykeln osv o så typ kanske en bild på sig själv.. Förstår mig inte på sånt. Jag bryr mig väl inte om hur hans katt ser ut liksom..
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:39
    JAG är BÄST skrev 2010-05-14 20:35:42 följande:
    Har följt tråden lite sporadisk sedan den "öppnades" idag...(dock inte som inloggad)Ni får mig att le brudar ,,, KÖR HÅRT!!!!!!!
    haha, läste din press nyss.. o ja som trodde att jag va nästa stadsministern.. ja vill väl oxå bo i en löjligt stor våning och ha städhjälp hemma.. plus så ska ja skaffa mig en högre panna den dagen,, du vet en sån som Fredrik Reinfeldt har

    Mohahahaha
  • Matanz­a
    Äldre 14 May 20:39

    Även jag lägger den här till favoriterna!

    Mamma, japp!
    Singel, japp!
    Desperat, smått...

  • Äldre 14 May 20:39
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:32:42 följande:
    ja precis.. i Ts står de att även stöttande mammor är välkommna, och de är jag haha jag skriver med en här från fl, vi har inte träffats än och han är i London på fotbollsderby i helgen så jag är ensam och då få ni hålla mig sällskap men ja håller med dig.. ja vet inte heller hur man går vidare från en pres liksom.. men du då, ha du ingen på g?
    oh Nice med derby i london :)....
    nää ingen på G just nu faktiskt  :(  träffa en tjej några gr för ett lite tag sen dock men vet inte va som hände kanske inte passade ihop på nått sätt bara men hon va en härlig tjej tråkigt att det inte blev mer faktiskt .
    men e barnledig nästa helg och sommarn e ju på G nu så hoppas nått dyker upp :)
  • agneso­kattis­08
    Äldre 14 May 20:40
    Majuutschi skrev 2010-05-14 20:36:49 följande:
    Ja jag vet, men det märks ju ganska fort om dom läst presen eller inte.. Om jag får en fråga som man kan få reda på på min pres så hänvisar jag till den.. Men jag vägrar lägga upp bilder på mina barn på en dejtingsite. Dom har inget med den biten att göra i det stadiet. Däremot finns det så otroligt många killar (troligtvis även tjejer) som lägger upp bilder på katten, bilen, barnen, hunden, huset, motorcykeln osv o så typ kanske en bild på sig själv.. Förstår mig inte på sånt. Jag bryr mig väl inte om hur hans katt ser ut liksom..
    hahaha.. gör du inte ja som trodde de va de första man ville se bild på
  • amicus
    Äldre 14 May 20:40

    fan va ni skriver...orka inte läsa...to much  whiskey....varför är kärleken så jävla jobbig

  • Äldre 14 May 20:42
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 20:34:41 följande:
    HAHAHA. skriv dom sånt??? lust o prata me en dominant kille.. va e de för fel på dom??? det funkar ju tyvär på killar tror ja om man skulle säga så, ha du lust att prata me en dominant tjej men skillnaden är den att vi inte skriver sånt.. inte sådär på en gång ialla fall haha...
    Lite citat från min inbox på spraydate:

    "Hej där. Vill du prata med en dominant och trevlig kille?"

    "hej hej ;)"

    "sweet"

    "duu har du msn eller ;)"

    Finns många fler kassa exempel på hur man inte fångar intresset hos en tjej..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D