• Anonym

    vår dotter dog

    Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

    Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

  • Svar på tråden vår dotter dog
  • miinellaa

    Meeen herre gud  är juuh hemskt, men vad vare som hände????
    tänker på dig!!!
    kram

  • movie

    Åh fy vad hemskt, det är ju det värsta som kan hända en. Beklagar sorgen och styrka till dig.


    ღ♥★Alice 080728★♥ღღ♥★ Iris 100531★♥ღ
  • Anonym (ledsen)

    Det är ingen som vet varför idag, inget visar på att något skulle ha hänt, hon bara somnade in. Fattar knappt själv vad som har hänt. Det värsta är nog att det tar så lång tid med alla prover för att kolla vad som kan ha hänt, det är inte klart än och tar månader innan vi får veta.

  • Eisa

    En mardröm. Gör ont att bara läsa det. Hoppas ni får bra hjälp att gå vidare.

    Vad var det som hände?

  • Eisa
    Anonym (ledsen) skrev 2010-06-10 23:08:28 följande:
    Det är ingen som vet varför idag, inget visar på att något skulle ha hänt, hon bara somnade in. Fattar knappt själv vad som har hänt. Det värsta är nog att det tar så lång tid med alla prover för att kolla vad som kan ha hänt, det är inte klart än och tar månader innan vi får veta.
    Okej. Det blöta var kiss eller? Detta måste ju vara extremt ovanligt. Fy! Hur mår du?
  • Anonym (ledsen)

    Hon gick och lade sig som vanligt på kvällen, med alla rutiner och allt. Lika glad som vanligt. Tack och lov så fick jag en godnatt kram och en puss innan hon la sig. Jag sa den vanliga ramsan som jag brukar innan hon somnade så det sista hon hörde från mig var att jag älskar henne. På morgonen sen gick det inte att väcka henne, vi vet inte varför.

  • bomman

    Mina varmaste tankar sänder jag till er. Kan inte ens ana den mardröm ni lever i. Hoppas ni snart får svar på vad som hände er dotter och att det kan skänka ett uns av ro i era hjärtan.

Svar på tråden vår dotter dog