• Anonym
    Äldre 10 Jun 23:01
    86509 visningar
    234 svar
    234
    86509

    vår dotter dog

    Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

    Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

  • Svar på tråden vår dotter dog
  • Puchik­o
    Äldre 10 Jun 23:12
    #11
    Eisa skrev 2010-06-10 23:10:17 följande:
    Okej. Det blöta var kiss eller? Detta måste ju vara extremt ovanligt. Fy! Hur mår du?
    Det är vanligt att folk som går bort släpper ifrån sig både urin och avföring..

    Skänker en STOR tanke till dig och din familj, ts!!! Massa kramar
  • Anonym (ledse­n)
    Äldre 10 Jun 23:13
    #12

    Ja, det var kiss. Blåsan hade tömt sig efter att hon dött, hon hade varit död i timmar när jag hittade henne.

  • Tahu
    Äldre 10 Jun 23:14
    #13

    Så ledsen för din skull, kram!

  • Eisa
    Äldre 10 Jun 23:14
    #14
    Puchiko skrev 2010-06-10 23:12:57 följande:
    Det är vanligt att folk som går bort släpper ifrån sig både urin och avföring..

    Skänker en STOR tanke till dig och din familj, ts!!! Massa kramar
    Jo jag vet att det är så... bara undrade ändå om det kan ha varit något annat som t.ex kräk.

    Hur som helst, det spelar ingen roll.
  • Milkin­a cerka
    Äldre 10 Jun 23:15
    #15

    Åhhh, beklagar verkligen o. hoppas att ni får all upptänklig hjälp ni(känner) att ni behöver.
    Stor *kram*.


    Oce Nas koji si na nebesima, da si sveti ime Tvoje da dodje carstvo Tvoje...
  • Eisa
    Äldre 10 Jun 23:15
    #16
    Anonym (ledsen) skrev 2010-06-10 23:13:49 följande:
    Ja, det var kiss. Blåsan hade tömt sig efter att hon dött, hon hade varit död i timmar när jag hittade henne.
    Vilken fullkomlig panik att se henne sådär blå. Hur reagerar man? Hur längesen var det? Säg till om jag är okänslig och frågar för mycket.
  • Leeon
    Äldre 10 Jun 23:16
    #17

    stora tyrkekramar till er!!

  • lindam­artina
    Äldre 10 Jun 23:18
    #18

    Beklagar verkligen. Det värsta som kan hända en förälder. Men tänkte på, kan hon ha fått en allergi chock av något slag?

  • Anonym
    Äldre 10 Jun 23:19
    #19

    Beklagar sorgen !!

    Har en tjej i samma ålder, måste vara fruktansvärt för er!

    Vet knapt vad man ska säga, så hemskt!

  • Marpal
    Äldre 10 Jun 23:19
    #20

    Det är svårt att läsa dina ord och jag sänder er mina varmaste tankar. Jag hoppas att ni får reda på VARFÖR detta hände och att ni hittar styrka att gå vidare i livet. Kärleken till sitt/sina barn är det starkaste som finns och jag lider med er.

Svar på tråden vår dotter dog