• Anonym
    Äldre 10 Jun 23:01
    86492 visningar
    234 svar
    234
    86492

    vår dotter dog

    Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

    Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

  • Svar på tråden vår dotter dog
  • scs
    Äldre 11 Jun 01:00
    #31

    Tårarna rinner när jag läser detta, alla föräldrars mardröm. Sörjer med er och hoppas ni så småningom kan finna styrkan att leva vidare med dottern i ljust minne.

  • Isprin­sessan och grodpr­insen
    Äldre 11 Jun 01:06
    #32

    Beklagar sorgen. Det här måste vara en av de svåraste sakerna man som förälder kan gå igenom.

    Tårarna har runnnit längs mina kinder under hela tråden. Nu ska jag gå in och ge mina barn en extra stor kram.

    Stora varma kramar till dig och hela din familj,

  • Trubbs­la
    Äldre 11 Jun 01:10
    #33

    Beklagar allra allra djupast, gör så fruktansvärt ont i hjärtat att läsa om det som hänt er och ert barn.

    Vet inte vad jag ska säga, ville bara berätta att ni har alla mina tankar hos er.

  • statis­k
    Äldre 11 Jun 01:23
    #34

    Förlåt, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, så nu skriver jag rakt ut från mitt hjärta..

    Älskade lilla människa, jag blir så ledsen när jag läser vad som hänt er! Det är orättvist och rent ut sagt FÖR JÄVLIGT! Små barn ska vara skyddade av något överjordiskt, och sånt här ska ALDRIG behöva hända!!
    Jag blir riktigt arg för er skull! Och ledsen och skärrad.

    Din verklighet just nu, är så hemsk , att det borde vara en mardröm, som man vaknar ur.

    Jag beklagar sorgen, tusen gånger.

    Och nu kommer klyschan: Det blir bättre! Det blir det! Det är omöjligt att förstå nu, men det blir bättre!

    Stor kram

  • Äldre 11 Jun 01:36
    #35

    Beklagar det djupaste, det är något som ingen absolut ingen vill uppleva.
    Sitter med en tår i ögat och tycker så fruktansvärt synd om er...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 11 Jun 01:42
    #36

    UChh så Hemskt Beklagar

         Hoppas ni får svar varför hon sommnade in
      Tror det lättar lite granna att veta varför.

  • coquin­e
    Äldre 11 Jun 01:55
    #37

    Jag kan tanka mig att saknaden ar hemsk. Jag tanker mig sa klart in i din situation och precis som sa manga andra sa ar det min mardrom ocksa. Det maste vara en klen trost att du nattade henne som vanligt och att dina sista ord blev : Jag alskar dig!


    Till oss allihopa: Lat oss komma ihag att detta kan drabba vem som helst. Darfor ska vi alltid saga de tre magiska orden till vara barn innan de somnar. Stora som sma. Aldrig ga till sangs osams!


    Manga styrkekramar fran mig till dig TS


     

  • statis­k
    Äldre 11 Jun 01:56
    #38
    coquine skrev 2010-06-11 01:55:07 följande:

     


    Till oss allihopa: Lat oss komma ihag att detta kan drabba vem som helst. Darfor ska vi alltid saga de tre magiska orden till vara barn innan de somnar. Stora som sma. Aldrig ga till sangs osams!


    Manga styrkekramar fran mig till dig TS


     


    Verkligen...
  • Anonym
    Äldre 11 Jun 08:16
    #39

    beklöagar sorgen...det är det värsta som kan hända!! styrke kramar

  • Ess
    Äldre 11 Jun 08:26
    #40
    coquine skrev 2010-06-11 01:55:07 följande:

    Jag kan tanka mig att saknaden ar hemsk. Jag tanker mig sa klart in i din situation och precis som sa manga andra sa ar det min mardrom ocksa. Det maste vara en klen trost att du nattade henne som vanligt och att dina sista ord blev : Jag alskar dig!


    Till oss allihopa: Lat oss komma ihag att detta kan drabba vem som helst. Darfor ska vi alltid saga de tre magiska orden till vara barn innan de somnar. Stora som sma. Aldrig ga till sangs osams!


    Manga styrkekramar fran mig till dig TS


    Håller med dig. Man ska aldrig gå hemifrån eller lägga sig som ovänner, 
    Styrkekramar till dig, ts. 


Svar på tråden vår dotter dog