• Anonym

    vår dotter dog

    Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

    Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

  • Svar på tråden vår dotter dog
  • Anonym

    Fy så fruktansvärt!!!Gråter gråter så tårarna sprutar, kan inte ens tänka tanken på att mista vår dotter som är 4.... All styrka och många kramar till er...Gråter

  • Lingonflickan

    Finner inte de rätta orden. Det du skriver träffar som ett knytnävsslag i hjärtat. Lider med er, så ofattbart. Vilken chock det måste ha varit. Har en dotter i samma ålder och pussar alltid mina barn godnatt när de lägger sig. Jag är glad att det var också din vana. Glad är ett konstigt ord i sammanhanget  men jag hoppas du förstår vad jag menar.

    Alla de varmaste cyberkramar till er.

    MiS


    Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • Bellan80

    Jag beklagar så innerligt! Kämpa på..jag förstår om känns nästintill omöjligt. Jag skulle känna att jag inte skulle orka leva om ett av våra barn skulle å bort..men du har ju ett till så du måste kämpa på!
    MÅnga många många kramar till dig!

  • Prinsessan Leia

    Håret reser sig på armarna av obehag när jag läser detta
    Min mardröm, att nån av min älskade flickor ska dö
    Jag lider med dig och din familj,
    Att förlora en av de man älskar allra mest är fruktansvärt
    Orättvist
    Galet
    I bland så gör han där uppe helt fruktansvärda val
    Hoppas ni finner styrkan genom varann och hon kommer alltid vaka över er!


  • alvias78

    Å jag beklagar verkligen er sorg.
    Jag har också en dotter på lite över tre år (hon fyllde det i feb)... Jag ser min dotter framför mig... Är så ledsen för eran skull...

    KRAM

  • Trollismor

    Jag beklagar sorgen. Jag vet hur du känner det, jag förlorade en son  över 2 år sedan och det skedde plötsligt och utan förvarning.
    Om du orkar kan du läsa mer på:    www.emilolsson.nu

Svar på tråden vår dotter dog