• Äldre 29 Jun 06:46
    8823 visningar
    14 svar
    14
    8823

    Body lotion att rekomendera?

    Hej,


    Jag skall köpa en body lotion. Vad rekkommenderar ni. Skriv gärna ca pris också. Den får gärna va lite parfymerad....


    Kaisa

  • Svar på tråden Body lotion att rekomendera?
  • Äldre 29 Jun 06:47
    #1

    Jag tycker om Doves Silk Glow, eller vad den heter? Den doftar jättegott, och lämnar som ett svagt skimmer, väldigt fint om man är lite solbrun. Den kostar runt 40 kr och finns på Ica, Coop, ja överallt!


    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Äldre 29 Jun 06:51
    #2

    Helt vanlig kallpressad vegetabilisk olja, (t.ex. solros, oliv, raps) med ett par droppar eterisk olja om man vill ha doft Finns inget bättre!

  • Äldre 29 Jun 06:54
    #3
    Rockan skrev 2010-06-29 06:51:45 följande:
    Helt vanlig kallpressad vegetabilisk olja, (t.ex. solros, oliv, raps) med ett par droppar eterisk olja om man vill ha doft Finns inget bättre!
    Jag brukar använda olja ibland, men jag hatar känslan av olja på kroppen! Det är bara i nödfall jag vill ha det, men nu när det är så jäkla varmt ändå (iallafall i sovrummet) så är det bara ett störningsmoment, känslan blir så himla obehaglig...
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Äldre 29 Jun 07:09
    #4
    dollheart skrev 2010-06-29 06:54:59 följande:
    Jag brukar använda olja ibland, men jag hatar känslan av olja på kroppen! Det är bara i nödfall jag vill ha det, men nu när det är så jäkla varmt ändå (iallafall i sovrummet) så är det bara ett störningsmoment, känslan blir så himla obehaglig...
    Jag smörjer in när huden är fuktig, sen torkar jag av med handduk. Lämnar ingen annan känsla än bebismjuk hud
  • Vill Nu
    Äldre 29 Jun 07:13
    #5

    Mary Kay har jättebra lotions, lite dyrare dock. Men varar länge.. och luktar länge! Vet inte exakt vad det kostar.. men värt varenda krona.

    Har även köpt på Apoteket, deras egna parfymerade lotions.. har en som luktar äpple/vanilj.. kostar kanske ca 50-60 kr. Dom har ju lite olika dofter på året.. men apotekets grejer e superbra!

  • Äldre 29 Jun 07:19
    #6

    Jag gillar Biotherms gula!

  • Äldre 29 Jun 07:28
    #7

    Måste bara säga Victorias Secret- Vanilla Lace!!
    Den är superbra och doftar HELT ljuvligt,
    du behöver ingen annan parfym.

    (  Det var tillochmed en tjej en gång som stoppade mig på stan
    och frågade vad jag hade på mig som luktade sååå gott )

    Finns tex på Tradera, lite dyrare (ca 130 men väl spenderade pengar!!!

  • Äldre 29 Jun 07:43
    #8
    Ladyn skrev 2010-06-29 07:28:28 följande:
    Måste bara säga Victorias Secret- Vanilla Lace!!
    Den är superbra och doftar HELT ljuvligt,
    du behöver ingen annan parfym.

    (  Det var tillochmed en tjej en gång som stoppade mig på stan
    och frågade vad jag hade på mig som luktade sååå gott )

    Finns tex på Tradera, lite dyrare (ca 130 men väl spenderade pengar!!!
    Haha. Jag älskar doften av vanilj, så jag antar att den luktar lite vanilj-igt?
    Jag kollade iallafall tradera och eh, köpte en  Fanns som fast pris, en tjej som hade en traderabutik! Tack för tipset!
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Äldre 29 Jun 14:05
    #9
    dollheart skrev 2010-06-29 07:43:17 följande:
    Haha. Jag älskar doften av vanilj, så jag antar att den luktar lite vanilj-igt?
    Jag kollade iallafall tradera och eh, köpte en  Fanns som fast pris, en tjej som hade en traderabutik! Tack för tipset!
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
    Ja om du tycker om vanilj så kan jag nästan garantera att du kommer älska den,
    grattis till ett bra köp
  • Äldre 29 Jun 16:27
    #10

    Strålande bra förslag av Er alla!
    Vilken fysisk affär kan man köpa Victorias Secret? Fegis o vågar inte handla på nätet....
    /Kaisa

  • Äldre 1 Jul 10:25
    #11
    Kaisa Kavat skrev 2010-06-29 16:27:09 följande:
    Strålande bra förslag av Er alla!
    Vilken fysisk affär kan man köpa Victorias Secret? Fegis o vågar inte handla på nätet....
    /Kaisa
    Tror dessvärre inte att den går att köpa nån annanstans än på nätet här i Sverige,
    testa vet ja, så "farligt" är det inte
  • Zaria
    Äldre 1 Jul 10:26
    #12

    Natuvive- finns på apoteket, luktar granäpple eller papaya.

  • Äldre 1 Jul 10:29
    #13
    Ladyn skrev 2010-07-01 10:25:20 följande:
    Tror dessvärre inte att den går att köpa nån annanstans än på nätet här i Sverige,
    testa vet ja, så "farligt" är det inte
    Håller med, nuförtiden är det så himla säkert! Man hör ju nästan aldrig om folk som blir bedragna pga internetköp längre, har inte hört nåt sen i julas..
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Äldre 2 Jul 10:27
    #14
    Ladyn skrev 2010-06-29 07:28:28 följande:
    Måste bara säga Victorias Secret- Vanilla Lace!!
    Den är superbra och doftar HELT ljuvligt,
    du behöver ingen annan parfym.

    (  Det var tillochmed en tjej en gång som stoppade mig på stan
    och frågade vad jag hade på mig som luktade sååå gott )

    Finns tex på Tradera, lite dyrare (ca 130 men väl spenderade pengar!!!
    Ja, jösses. Har precis fått hem flaskan och kan inte sluta lukta på den
    Vill så gärna använda den nu på en gång, men jag tänkte vänta tills ikväll när barnen somnat,
    ha en lyxstund i duschen med skrubbhandskar och allt sånt där, hårinpckning och allt vad det är.
    Sen smörja in sig med den här body lotionen (haha, det lät finskt, men jag vet inte hur man böjer ordet lotion )!
    Fast jag måste säga; Hade jag känt den här doften på nån annan hade jag nästan blivit lesbisk.
    Det är helt obeskrivligt hur mycket jag gillar den redan =)
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
Svar på tråden Body lotion att rekomendera?