• RosaNa­pp
    Äldre 2 Jul 11:04
    31119 visningar
    9 svar
    9
    31119

    Barnmodell, agentur?

    Jag funderar lite på att se om barnen kan få prova lyckan som barnmodeller.

    Men jag är helt lost på det hela. Vet INGET. Någon som vet vad det innebär? Någon bra, seriös agentur?
    Kollade runt lite och hittade bara en som inte tar emot några nya modeller just nu. Är det ändå idé att skicka in bilder eller ska man vänta?

    Den får gärna vara i Gbg.

  • Svar på tråden Barnmodell, agentur?
  • Jezami­ne
    Äldre 2 Jul 11:11
    #1

    Låt barnen vänta till de själv nämner om det.


    Avstängd tills vidare
  • RosaNa­pp
    Äldre 2 Jul 11:16
    #2
    Jezamine skrev 2010-07-02 11:11:17 följande:
    Låt barnen vänta till de själv nämner om det.
    Ja?
  • Äldre 6 Jul 21:12
    #3
    RosaNapp skrev 2010-07-02 11:04:39 följande:
    Jag funderar lite på att se om barnen kan få prova lyckan som barnmodeller.

    Men jag är helt lost på det hela. Vet INGET. Någon som vet vad det innebär? Någon bra, seriös agentur?
    Kollade runt lite och hittade bara en som inte tar emot några nya modeller just nu. Är det ändå idé att skicka in bilder eller ska man vänta?

    Den får gärna vara i Gbg.
    TS: Samma här... vill gärna se hur det kan funka med min lilla dotter så vore kul att få svar här.

    Dock har jag redan skickat lite bilder och slängt ut några krokar för nån vecka sen så får se om det händer nåt snart. hehe

    Solig
    ♥ღ Tindra 10-05-15 ღ♥
  • Äldre 6 Jul 22:36
    #4

    Hur gammal är barnet ?


    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • Vilja 2
    Äldre 7 Sep 20:24
    #5

    Jag skickade in bilder till en känd modellagentur i Göteborg för skoj skull. Döm om min förvåning när en av killarna 4 månader sedan fick ett uppdrag. Han tyckte det var jättskoj.

    Mitt råd, skicka enbart till seriösa aktörer, vänta till de har intag. Bered dig som förälder att det är dagtid på vardagar så se ordentligt efter så du får ledigt från jobbet.

    Lycka till!

  • Äldre 12 Oct 10:21
    #6

    Det är bara att skicka bilder till agentur. Det var min flicka som blev modell först och sedan frågade agenturen om pöjken kan vara med. Var bara beredd att ta ledig från arbete och beredd att åka till olika platser. www.nolltillhundra.nu är agenturens webbsida. Vi är nöjda som föräldrar och kul för barnen. Uppdraget kan vara 4 ggr om året minst. Lycka till!

  • alterf­orma
    Äldre 7 Jan 10:53
    #7

    Halloj! Kolla gärna in "min" sida. www.alterforma.se Nystartad agentur, dock inte tonvikt på barn-men de tas emot. Läs gärna mer på sidan om vad vi söker.

    /Jenny

  • Äldre 29 Mar 12:59
    #8

    Välkommen att gå med i gruppen om du är förälder till barn som är modeller eller om du vill att ditt barn ska bli modell.

    Länk till gruppen:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/gruppen-for-...
     


    ~♥~ Jaja, du är unik.... precis som alla andra. ~♥~
  • Äldre 13 Feb 05:46
    #9

    Mina flickor tycker om att blir modoll

    Kan ni hjälpa OS.

    Dem är 12 åringen

    Mitt tel är 0720246347

Svar på tråden Barnmodell, agentur?