• Trummi­s79
    Äldre 8 Nov 21:15
    8391 visningar
    13 svar
    13
    8391

    Flera IVF-pappor här????

    Vore kul att prata med någon som sitter i samma sits vad gäller IVF.Vi lyckades på vårt andra försök och allt känns som ett mirakel...

  • Svar på tråden Flera IVF-pappor här????
  • kaffep­etter
    Äldre 8 Nov 21:54
    #0

    Tjena! Samma sits, men planerad födsel i mitten av maj!

  • Zmurf
    Äldre 13 Nov 23:17
    #0

    Vi har också tagit oss genom en IVF behandling. Det verkar som om det "fäste" på första försöket. Om det håller så blir vi föräldrar i juli. Vårt första barn och det känns otroligt stort/spännande/läskig etc.

  • Hampe
    Äldre 14 Nov 00:28
    #0

    Japp, IVF här också. Skall ha barn den 6 december.

  • kaffep­etter
    Äldre 14 Nov 08:25
    #0

    Grattis Zmurfen och Hampe!!

  • Hampe
    Äldre 14 Nov 18:47
    #0

    Tack detsamma, kaffepetter

  • Zmurf
    Äldre 14 Nov 20:37
    #0

    Viss är det en underbar känsla. Två år sedan vi slutade med p-stavar och nu äntligen. Men jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Har hört för månda "missfallsberättelser". Men oron lägger sig väl snart hoppas jag...

  • kaffep­etter
    Äldre 14 Nov 22:00
    #0

    Zmurf> Jag tror inte att jag kommer att kunna koppla av förrän ungen behagat kommit ut....

  • Zmurf
    Äldre 15 Nov 12:08
    #0

    Så sant, Kaffepetter, jag kommer nog att vara likadan... :)

  • night
    Äldre 16 Nov 21:29
    #0

    Här är en till mitten på maj säger dom att nya livet ska börja :D

  • kaffep­etter
    Äldre 16 Nov 21:34
    #0

    Grattis night!! Samtidigt som för mig/oss då!!

  • Hampe
    Äldre 17 Nov 20:04
    #0

    Håller med dig kaffepetter, har nojat lite till och från hela graviditeten. Man får se till att försöka skärpa sig ibland, men det är inte lätt. Och tydligen fortsätter man oroa sig hela livet . Vad har vi gett oss in i? Hehe!!!!

  • Peter Pan
    Äldre 7 Jan 12:35
    #12

    Jag fick mina första töser genom IVF ..

    Vid första ultraljudet ... då man kollar efter riskornet som skall ha fäst i livmodern såg vi bara ett ... men till min stora förvåning vid det ultraljud man gör vid 20 veckor så låg det 2 små bebisar där :) ..

    Nu är tjejerna 6 år och har fått ett syskon plus att en bebbe till är på gång.

  • AOCHP
    Äldre 10 Jan 22:32
    #13

    Vi hade det lite kämpigare...men trägen vinner och på femte försöket ser det nu riktigt bra ut (vecka 23). I maj blir det!

Svar på tråden Flera IVF-pappor här????