• Äldre 16 Sep 19:05
    40344 visningar
    62 svar
    62
    40344

    Knulla din kille med en strapon?

    Hehe, upp till bevis nu kvinnor..
    Hur skulle ni reagera om er kille kom med förslaget om att han vill prova att bli tagen av en strapon.....??

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla din kille med en strapon?
  • Anonym
    Äldre 16 Sep 19:21
    #1

    Jag skulle nog bli ganska ställd, men när jag vant mig vid tanken så skulle jag kanske kunna tänka mig det. Kanske.

  • Anonym
    Äldre 16 Sep 19:24
    #2

    jag har haft chansen men bangade i sista sekund...

  • zimzim
    Äldre 16 Sep 20:11
    #3

    Skulle nog dö om frugan kom med en sådan påspänd haha... 

  • Anonym
    Äldre 16 Sep 21:41
    #4

    röstade aldrig i livet. men inte för att det är usch utan för att jag inte skulle vara bekväm i det. Skulle nog skratta så jag fick magont om jag tog på en sån. Skulle han så gärna vilja ha sex på det viset skulle jag föreslå att han söker upp en villig man.

  • Äldre 16 Sep 22:03
    #5

    Röstade inte på något utan svarar "annat":

    Jag tycker att det skulle vara helt okej om han ville prova det - jag är klart för att kunna prata om och leva ut sina fantasier - även om jag inte är världsbäst på att omsätta det i praktiken....men tar han upp och föreslår det så är jag på!


    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • rednec­k girl
    Äldre 17 Sep 15:27
    #6

    inga problem.testat redan.fast de är lite lite svårt att få till en bra takt ,när man är så van att vara den som brukar stå där.

  • StinaF­ia
    Äldre 17 Sep 15:29
    #7

    kan inte rösta. beordrar han mig att göra det (vilket jag inte kan tänka mig att han skulle) så har jag inget val- då gör jag det, men det skulle kännas mycket konstigt och obehagligt för mig... skaka mina grundvalar och lämna mig vilsen.

  • StinaF­ia
    Äldre 17 Sep 15:31
    #8
    Anonym skrev 2010-09-16 21:41:24 följande:
    röstade aldrig i livet. men inte för att det är usch utan för att jag inte skulle vara bekväm i det. Skulle nog skratta så jag fick magont om jag tog på en sån. Skulle han så gärna vilja ha sex på det viset skulle jag föreslå att han söker upp en villig man.
    kanske bättre om han söker upp en villig kvinna. det vore ju närmre hans ursprungliga önskemål än en man.
  • Anonym (R)
    Äldre 17 Sep 16:25
    #9

    Är tjej, gay och inte så mycket för analsex. Strapon skulle jag kunna använda. Men inte på en man...

  • melodi­01
    Äldre 19 Sep 01:32
    #10

    Skulle vara kul att hitta någon tjej som vill testa det på mig,...vissa saker är lite knepigare att få till när man är singel,, 

Svar på tråden Knulla din kille med en strapon?