• Anonym
    Äldre 29 Sep 15:06
    54848 visningar
    28 svar
    28
    54848

    Tips vid analsex?

    Jag och min kille har nyligen börjat ha analsex. Jag tycker det är jätte skönt och gillar det verkligen! Killen gillar det också, men trodde väl kanske det skulle vara lite bättre efter allt tjat han hört ifrån polare och så. Men det gör ju så jävla ont i början, sen när han väl är inne i mig så går känns det genast bättre och sen tar det inte lång tid innan det känns såååå skönt! Vi använder glidmedel och kondom.

    Men sist vi hade analsex så såg jag att jag hade blödit lite bak när jag torkade mig efter sexet. Är det vanligt? Eller är det inte ett bra tecken? Jag har inte ont nu efteråt eller så...

    Sen undrar jag hur ni andra gör, gör ni något speciellt innan ni har analsex med eran partner? Tex. sköljer rent baken eller liknande? Såg på någon sexshop att det fanns sånna "analduschar" är det något man borde använda? Eller räcker det med att tvätta sig bara?

    Tycker synd om killen som får ta rätt på konom efteråt liksom. Den kan ju inte vara alltför fräsch efter att ha varit där bak. :-P Så jag undrar hur ni andra gör innan?

    Såg även att det fanns ett glidmedel just för analsex som bedövar lite, någon som provat det?

  • Svar på tråden Tips vid analsex?
  • Anonym
    Äldre 29 Sep 15:25
    #1

    Det här med skönhet.... jag har tränat mig att få analorgasm, slid och klitoris samtidigt... då ligger kuken bara och gnuggar/är ltie inne... Sååå grymt....  Tror många tror att man måste in och köra brutalhårt för att det ska gå.... =)

    Så mitt tips till folk som är nyfikna på analsex... börja med fingrar/dildo att hitta stimulansen, då slappnar man av och det gör mindre ont (som det gör om man spänner sig)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 29 Sep 16:08
    #2
    Anonym skrev 2010-09-29 15:25:26 följande:
    Det här med skönhet.... jag har tränat mig att få analorgasm, slid och klitoris samtidigt... då ligger kuken bara och gnuggar/är ltie inne... Sååå grymt....  Tror många tror att man måste in och köra brutalhårt för att det ska gå.... =)

    Så mitt tips till folk som är nyfikna på analsex... börja med fingrar/dildo att hitta stimulansen, då slappnar man av och det gör mindre ont (som det gör om man spänner sig)
    Låter verkligen grymt!

    Vi kör ju inte brutalhårt, men så fort han har fått in hela då börjar det genast göra mindre ont och sen gör det inte alls ont. Utan det är bara såååå sjukt skönt! Men det är just då i början, då vet jag att jag spänner mig också. För att det gör ont, men sen slappnar jag nog av... Men sen är min kille verkligen välutrustad också. Sa redan från början att jag aldrig någonsin skulle ha analsex med honom pga. hans storlek. Men tji fick jag!

    Hur gör du innan? Angående det jag skrev med analduschar och liknande. Något du provat?

    Sen en sista fråga, har ni analsex ofta?
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Sep 08:59
    #3

    Puff!

  • Anonym
    Äldre 7 Oct 11:06
    #4
    +1

    Angående olja

    Det går bra med vilken olja som helst, t.e. mat olja,

  • Äldre 7 Oct 18:06
    #5
    +1

    Ett tips om du tycker det gör ot när han just ska tränga in är att "krysta".. Som om du skulle gå på toa å bajsa.. Om du förstår vad jag menar.. Tryck samtidigt som han pressar in kuken så går det mkt lättare! :)
    Låter kanske knasigt.. Men funkar :)

    Jag älskar Pjur Eros glidmedel.. Är dock silikonbaserat. Jag har det till allt från snusk, smörjer in benen på sommaren och har det som silikondroppar i håret ;)

    Jag har aldrig använt sån analdusch.. Dock om jag vet att jag ska ha analsex försöker jag gå på toa innan..
    Är ju dock inge konstigt om det kommer bajs på kuken eftersom man är i det hålet å gröpar.. Bara att strunta i..

  • Anonym
    Äldre 22 Oct 08:16
    #6

    jag har provat med att göra mig rent med duschslangen, det fungerar:P
    spola rent och sätt dig på toa så rinner allt ut,

    vi kör inte med kondom, utan med saliv blir Mycket bättre då, känns mera och grymt mkt skönare än med glidmedel, han får spotta på kuken helt enkelt. min man är oxå mycket välutrustad men om han står på knä framför dig och du ligger på rygg och ta på dig samtidigt så slappnar du kanske av bättre, ögonkontakt är bra oxå. 

    vi har analsex nästan varje dag  

  • Anonym
    Äldre 22 Oct 13:05
    #7

    trevlig tråd, bra tips fick jag med som völutrustad man som älskar att ge min kvinna analnjutning. Vi kör alltid med glidmedel och jag skall prova med bara saliv och se om det blir ännu skönare för henne.

  • Anonym
    Äldre 22 Oct 15:30
    #8

    tror inte storleken spelar någon roll. var med en kille en gång som var riktigt stor och ingen tjej hade vågat ha analsex med honom innan, men det var inte värre än med nån annan kille. inte skönare heller dock.

  • Anonym (S)
    Äldre 22 Oct 22:58
    #9
    +1

    Vi provade analsex ett par gånger för många år sedan, och det fungerade inte alls! Själva inträngandet gjorde ont, vilket ledde till att jag inte kunde slappna av över huvud taget. Därför lade vi ner projekt analsex under ett antal år, men tanken som sådan har funnits kvar.

    För ett tag sedan letade vi rätt på en utbildningsvideo, Tristan Taormino's "Experts guide to anal sex". Det låter säkert trist och tråkigt som tusan med en utbildningsvideo, men för det första är det inte så dumt att faktiskt veta vad man pysslar med, och för det andra var den varken torr eller tråkig. Mycket användbart, många bra tips. Efter att ha tittat på den bestämde vi oss för att prova igen, och till min förvåning upptäckte jag att analsex kan vara skönt.

    För att sammanfatta de viktigaste tipsen lite kort: börja smått och jobba uppåt i storlek. med andra ord, tryck inte dit en stor penis på en gång, utan börja försiktigt med ett finger, sedan två, etc. Låt det ta tid - varje gång. stressa aldrig. Gör det det minsta ont, gå tillbaka ett eller flera steg. I filmen rekommenderade de vattenbaserat glidmedel, eftersom silikonbaserat ökar friktionen, och därför ökar risken att det gör ont. Antar att detta är en smaksak, eftersom vissa gillar mer friktion, andra mindre. Däremot avråddes bestämt från alla former av bedövande salvor/glidmedel. Slemhinnorna i analen är känsliga, man kan hinna göra rätt mycket skada innan man känner det om man bedövar området.

    Jag har för mig att man inte får länka, men googla så hittar du filmen, kan vara värt att kolla in för användbara och sköna tips =)

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 21:39
    #10
    -1

    Spontant är ni ju inne på bögsex, och man kanske ska fundera lite över om man har anatomiska förutsättningar för denna typ av penetration. Slemhinnorna i rectum är ju inte direkt avsedda för denna behandling. Tror det kan bli problem för många tjejer framöver med bajeriet mm. Och, egentligen på rätt onödiga grunder kan man tycka. Om man redan har en fitta som borde duga...

Svar på tråden Tips vid analsex?