• Anonym
    Äldre 11 Oct 10:00
    121700 visningar
    199 svar
    199
    121700

    vill amma min man..

    ja som titlen på denna tråd avslöjar så vill jag amma min man. Jag är gravid för 4:e gången men det är första gången jag känner så här. Jag tänder så otroligt på tanken att amma honom, och vi använder den fantasin varje gång vi har sex. (han tänder på det också)...En fundering jag har är, kan man få igång mjölkproduktionen innan man föder? Om han suger kontinuerligt vill säga, och på rätt sätt...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-11 13:02
    såg att jag bara i mitt inlägg skriver att jag undrar om att få igång bröstmjölken, men jag skulle även vilja veta om det finns fler därute som delar denna fantasi? Och om det kanske rent utav finns någon som satt den i verklighet??

  • Svar på tråden vill amma min man..
  • Äldre 11 Oct 10:02
    #1

    ja det kan man!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 11 Oct 10:27
    #2

    underbart!...då kommer han få suga utav sjutton....finns det någon fler därute som delar denna upphetsning kring amningen??

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 11 Oct 13:44
    #3

    Jag antar att det finns väldigt många som inte kan förstå denna sexfantasi, men så är det väl iofs med alla ens sexfantasier...Jag har aldrig någonsin själv tänt på tanken förut att amma min man, men nu så är det en av mina största fantasier...

  • Anonym (mmm.)
    Äldre 11 Oct 13:46
    #4
    Anonym skrev 2010-10-11 10:27:09 följande:

    underbart!...då kommer han få suga utav sjutton....finns det någon fler därute som delar denna upphetsning kring amningen??


    Bra TS, ge råmjölken till din man och inte till din bebis, din man kan behöva den *ironi*.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 11 Oct 13:50
    #5
    Anonym (mmm.) skrev 2010-10-11 13:46:35 följande:
    Bra TS, ge råmjölken till din man och inte till din bebis, din man kan behöva den *ironi*.
    mm just att se det på det sättet är ju kanske inte del av min upphetsning dåGlad...
  • Äldre 11 Oct 14:09
    #6
    Anonym (mmm.) skrev 2010-10-11 13:46:35 följande:
    Bra TS, ge råmjölken till din man och inte till din bebis, din man kan behöva den *ironi*.
    rå mjölken kommer inte försvinna bara för att hon ammar sin man innan hon föder barn.
  • Anonym
    Äldre 11 Oct 14:10
    #7

    Men vad då "amma". Vill du ge honom mjölk eller vill du att han ska mysa med dina bröt och suga på dem?

    Min man gör det andra men vi kallar det inte AMMA... ??? 

  • Äldre 11 Oct 14:17
    #8
    Anonym skrev 2010-10-11 14:10:58 följande:
    Men vad då "amma". Vill du ge honom mjölk eller vill du att han ska mysa med dina bröt och suga på dem?

    Min man gör det andra men vi kallar det inte AMMA... ??? 
    eftersom hon frågar :"kan man få igång mjölkproduktionen innan man föder? Om han suger kontinuerligt vill säga, och på rätt sätt..." så vill hon amma sin man
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 11 Oct 14:22
    #9
    Anonym skrev 2010-10-11 14:10:58 följande:
    Men vad då "amma". Vill du ge honom mjölk eller vill du att han ska mysa med dina bröt och suga på dem?

    Min man gör det andra men vi kallar det inte AMMA... ??? 
    Ja som kalisti skriver så vill jag amma, ge min man mjölk....chockande eller inte men så är fallet, det är min och min mans fantasi....och tror det finns fler där ute som tänder på det
  • Anonym (jag också!­!)
    Äldre 12 Oct 18:32
    #10

    hihi,jag också tänder på det massor!! E också gravid nu! Jag tänker alltid på det då jag onanerar och då jag har sex med mannen min ;)

Svar på tråden vill amma min man..