• Anonym
    Äldre 11 Oct 10:00
    121686 visningar
    199 svar
    199
    121686

    vill amma min man..

    ja som titlen på denna tråd avslöjar så vill jag amma min man. Jag är gravid för 4:e gången men det är första gången jag känner så här. Jag tänder så otroligt på tanken att amma honom, och vi använder den fantasin varje gång vi har sex. (han tänder på det också)...En fundering jag har är, kan man få igång mjölkproduktionen innan man föder? Om han suger kontinuerligt vill säga, och på rätt sätt...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-11 13:02
    såg att jag bara i mitt inlägg skriver att jag undrar om att få igång bröstmjölken, men jag skulle även vilja veta om det finns fler därute som delar denna fantasi? Och om det kanske rent utav finns någon som satt den i verklighet??

  • Svar på tråden vill amma min man..
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Oct 18:43
    #11
    Anonym (jag också!!) skrev 2010-10-12 18:32:23 följande:
    hihi,jag också tänder på det massor!! E också gravid nu! Jag tänker alltid på det då jag onanerar och då jag har sex med mannen min ;)
    nä vad häftigt, vore intressant att höra hur era fantasier kring detta låter :) Om du inte vill skriva här får du gärna maila mig...
  • Anonym
    Äldre 12 Oct 18:47
    #12

    Men om du tänder på de kommer du fortsätta efter barnet kommit? För då får väl inte barnet den näring den behöver om du ska ge pappan barnets mjölk?
    Eller ska du ge barnet flaskan ist? Och pappan bröstet?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Oct 18:49
    #13
    Anonym skrev 2010-10-12 18:47:08 följande:
    Men om du tänder på de kommer du fortsätta efter barnet kommit? För då får väl inte barnet den näring den behöver om du ska ge pappan barnets mjölk?
    Eller ska du ge barnet flaskan ist? Och pappan bröstet?
    men snälla nån, jag har detta som upphetsning och sexuell fantasi, jag är fortfarande en underbar mamma och antog väl att alla fattar att jag inte tänkt svälta ungen eller välja bort amning till barnet.
  • Anonym
    Äldre 12 Oct 18:53
    #14
    Anonym skrev 2010-10-12 18:49:26 följande:
    men snälla nån, jag har detta som upphetsning och sexuell fantasi, jag är fortfarande en underbar mamma och antog väl att alla fattar att jag inte tänkt svälta ungen eller välja bort amning till barnet.
    Ja du får gärna ha de som fantasi. Jag va bara lite nyfiken på om du kommer ha de som fantasi efter eller hur du skulle göra då.
    Mena inget illa så med att du skulle svälta ungen..
    Va bara av ren nyfikenhet hur du skulle göra
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Oct 18:55
    #15
    Anonym skrev 2010-10-12 18:53:57 följande:
    Ja du får gärna ha de som fantasi. Jag va bara lite nyfiken på om du kommer ha de som fantasi efter eller hur du skulle göra då.
    Mena inget illa så med att du skulle svälta ungen..
    Va bara av ren nyfikenhet hur du skulle göra
    ok, var lite på helspänn...finns så många "moralmorsor" som dömmer en hela tiden i dessa trådar bara. Ber om ursäkt då du inte verkar vara en av dom...
  • Anonym (me to)
    Äldre 12 Oct 18:55
    #16

    Har också fantasier om att amma min kille. Vi ska ha barn snart men min kille har snarare varit rädd eller obekväm med ifall det skulle komma lite mjölk innan. Men senast vi hade sex sa han att han tyckte att det smakade lite sött. Jag sa "nej det kan inte stämma" för att jag inte ville avskräcka honom. Nu hoppas jag på att vi kan fortsätta och han kommer att gilla det lika mycket som jag! ;)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Oct 18:57
    #17
    Anonym (me to) skrev 2010-10-12 18:55:42 följande:
    Har också fantasier om att amma min kille. Vi ska ha barn snart men min kille har snarare varit rädd eller obekväm med ifall det skulle komma lite mjölk innan. Men senast vi hade sex sa han att han tyckte att det smakade lite sött. Jag sa "nej det kan inte stämma" för att jag inte ville avskräcka honom. Nu hoppas jag på att vi kan fortsätta och han kommer att gilla det lika mycket som jag! ;)
    ok, ja vi har ett tag kvar till förlossning här men jag tror inte min man är rädd för om det kommer mjölk, vilket gör det hela mer avslappnat :)...
  • Anonym (me to)
    Äldre 12 Oct 19:19
    #18
    Anonym skrev 2010-10-12 18:57:52 följande:
    ok, ja vi har ett tag kvar till förlossning här men jag tror inte min man är rädd för om det kommer mjölk, vilket gör det hela mer avslappnat :)...
    vi har 7 veckor kvar till bf så det är ju inte omöjligt att det är mjölken som kommer redan nu. Men du som har barn sen innan måste väl ha enklare att få igång produktionen då brösten vet hur de ska göra? ;) Mina är helt gröna på det området...
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Oct 19:27
    #19
    Anonym (me to) skrev 2010-10-12 19:19:56 följande:
    vi har 7 veckor kvar till bf så det är ju inte omöjligt att det är mjölken som kommer redan nu. Men du som har barn sen innan måste väl ha enklare att få igång produktionen då brösten vet hur de ska göra? ;) Mina är helt gröna på det området...
    ja jag vet inte om det spelar någon roll, men visst det skulle trigga upphetsningen ännu mer....saken är den att jag har aldrig kunnat amma mina barn någon längre tid då de alla har problem med magen, dom tålde inte min mjölk, vad jag än slutade med så blev det aldrig bra tyvärr...

    Men ni fantiserar alltså inte att mjölken kommer igång då lr? tänkte om din man är lite rädd att det ska komma mjölk...
  • Anonym (me to)
    Äldre 12 Oct 20:07
    #20

    Jag satte mig med bröstpumpen nu. Det kanske var dumt? Men det gör väl inget om det kommer igång tidigare? Det kan väl knappast vara skadligt? Annars tar det väl bara en massa tid vid förlossningen?

    Jag fantiserar om att det kommer mjölk som han dricker. Ungefär så att jag kan spruta på honom. ;)
    Han har mer sagt (tidigt i graviditeten) att han inte vill fortsätta att slicka och suga på mina bröst när det börjar komma mjölk. Men eftersom att han inte verkade avskräckt sist när det enligt honom började smaka lite sött så fortsätter jag att hoppas på att det är något som vi båda kan njuta av! 

Svar på tråden vill amma min man..