• Anonym
    Äldre 11 Oct 10:00
    121689 visningar
    199 svar
    199
    121689

    vill amma min man..

    ja som titlen på denna tråd avslöjar så vill jag amma min man. Jag är gravid för 4:e gången men det är första gången jag känner så här. Jag tänder så otroligt på tanken att amma honom, och vi använder den fantasin varje gång vi har sex. (han tänder på det också)...En fundering jag har är, kan man få igång mjölkproduktionen innan man föder? Om han suger kontinuerligt vill säga, och på rätt sätt...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-11 13:02
    såg att jag bara i mitt inlägg skriver att jag undrar om att få igång bröstmjölken, men jag skulle även vilja veta om det finns fler därute som delar denna fantasi? Och om det kanske rent utav finns någon som satt den i verklighet??

  • Svar på tråden vill amma min man..
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 13:35
    Anonym (Så fint) skrev 2010-11-26 12:03:10 följande:
    Jag har sökt och sökt på detta.
    det enda jag funnit innan den här tråden är lactation-porr, som ligger lååångt ifrån vad det representerar i vårt förhållande.

    Min kille är rätt dominant i sängen och har alltid varit mycket beskyddande, så även jag. Vi är helt enkelt mycket lika som personer. 
    I sängen gör vi .... mycket. Jag brukar säga att sex är vår hobby. vi är båda skilda och har barn varannan vecka, men när vi får till lediga helger så "bor" vi i sovrummet. Vi njuter enormt med och av varandra.  
    Jag är något av en nymfoman och detta älskar han, jag kommer ofta och länge och han säger att det är , hans "driv, kåthet och motivation". 
    Han kan slappna av och vara den mottagande parten, tex vid avsugningar, men hela sexlivet har ändå varit mycket inriktat på min njutning och ibland subbighet (alltså, sexuella undergivenhet).

    Svårt att säga vad det var som väckte tanken i mig, men jag tror det var att jag älskar sååå att få hålla om honom, speciellt trycka honom intill mitt bröst och hålla om hans huvud.  Det känns som jag vill beskydda honom från allt ont och jobbigt i livet.

    Så för några dar sen tog jag mod till mig och sa att jag ville att han skulle lägga sig på sidan och suga från mitt bröst. 
    OMG.
    Trodde himmlen föll ner. Han mjuknade i hela ansiktet, började mummelstöna och när han tittade upp på mig var han i ett sub-dis som var helt magiskt. Och alla känslor på en gång!! Stenhård kuk, mjuka ögon och så avslappnad.
    Hans mjuka mörka hår, jag höll honom. Det kändes verkligen som jag GAV honom av mig själv.

    Jag tror att jag skulle ha haft svårt att förstå det här när min dotter var mindre.  Men hursomhelst,  det vi nu gör är som det heter på engelska "an act of love". När han sugit en stund har vi sen älskat/knullat och han har varit kvar i det undergivna avslappnade läget.  Det är så skönt att höra honom förlora sig helt i sin egen
    kåthet och upphetsning.
    Vill understryka att jag tror det som allt annat inom sex är mycket individuellt vad som tänder, för mig är det själva GESTEN. Det visuella att ta in honom till mitt bröst, att SE honom ligga där på min arm, blundandes och njutandes .Sen är det oxå skönt när han suger på brösten, men det är sekundärt.  

    Nu måste jag ta mig samman och gå tillbaks till jobbet. Så glad att ha hittat den här tråden.
    Som jag älskar denna man.
    Tack för att du delar av dig dina erfarenheter :) känner verkligen igen känslan som du beskriver....
  • TigerL­illy01
    Äldre 26 Nov 14:20

    Förstår inte ens hur man kan komma på tanken!

  • rednec­k girl
    Äldre 26 Nov 14:24
    TigerLilly01 skrev 2010-11-26 14:20:03 följande:
    Förstår inte ens hur man kan komma på tanken!
    det är mycket man inte förstår . men att hon skulle behöva psykolog som någon skrev är väl till att ta i . vissa kräks åt anal sex,vissa åt oral sex ,fisting osv . skulle det här vara värre? nä.....
  • CloudB­erry 1
    Äldre 26 Nov 14:46
    giftman skrev 2010-11-26 14:34:54 följande:
    Varför inte börja kasta sten på folk för att de gillar en annan färg på staketet än den du gillar?

    OT har inte läst igenom alla svar men tycker det låter mysigt och väldigt kärleksfullt faktiskt så som vissa beskriver det i tråden. Klart man ska prova olika saker så man inte dör nyfiken. Och visar det sig sedan att båda parter är bekväma med det och tycker om det är det ju bara att gratulera. Flört

    Sen att alla inte tycker om det är väll som med allt annat inom sex. Vissa älskar oralsex andra kräks vid tanken och påven han...... Skål
    Tja, personligen så anser jag att det är något stort fel när man kopplar ihop amning med något sexuellt. Någonstans på vägen så gick det på tok.

    Känner mig fan spyfärdig.
  • rednec­k girl
    Äldre 26 Nov 14:49

    och mamma till fem måste ju ha problem. perverst svin? bröst bara till för att amma barn? ja jäklar vad man får höra . jag älskar att få mina smekta och sugna . då är jag ett förstaklassens pervo alltså...tja,hellre det då än så tråkig och fördomsfull som dig .

  • Äldre 26 Nov 15:00
    redneck girl skrev 2010-11-26 14:49:13 följande:
    och mamma till fem måste ju ha problem. perverst svin? bröst bara till för att amma barn? ja jäklar vad man får höra . jag älskar att få mina smekta och sugna . då är jag ett förstaklassens pervo alltså...tja,hellre det då än så tråkig och fördomsfull som dig .
    Du får ta på dig mörkare glasögon Flört
  • rednec­k girl
    Äldre 26 Nov 15:03
    giftman skrev 2010-11-26 15:00:21 följande:
    Du får ta på dig mörkare glasögon Flört
    kanske dra en säck över hela migFlört
  • Anonym (mjölk­sprut)
    Äldre 26 Nov 15:52

    När min fru fick sitt första barn var hennes bröst ganska oattraktiva för mig - de var bebisens. Nu har vi en liten 3 månaders, och oj vad jag tänder på min frus bröst. Vill få henna att komma i en orgasm så att mjölken sprutar i strålar från hennes bröst. Jag vill slicka och suga på dem, se mjölken skölja över hennes fylliga bröst, smörja in dem med mjölk och bröst-knulla henne, och hon skall slicka i sig när jag kommer. Blir otroligt kåt av tanken. Men. Hon säger att jag inte ens får titta på hennes bröst, de är bara bebisen. Inget annat sex heller för den delen. Jag är så frustrerad!! Finns det någon gravid som vill som jag?

  • rednec­k girl
    Äldre 26 Nov 15:55

    synd att hon inte delar med sig. min gubbe tänder också på mina läckande bomber . fast jag är mer givmild;)


    Anonym (mjölksprut) skrev 2010-11-26 15:52:05 följande:
    När min fru fick sitt första barn var hennes bröst ganska oattraktiva för mig - de var bebisens. Nu har vi en liten 3 månaders, och oj vad jag tänder på min frus bröst. Vill få henna att komma i en orgasm så att mjölken sprutar i strålar från hennes bröst. Jag vill slicka och suga på dem, se mjölken skölja över hennes fylliga bröst, smörja in dem med mjölk och bröst-knulla henne, och hon skall slicka i sig när jag kommer. Blir otroligt kåt av tanken. Men. Hon säger att jag inte ens får titta på hennes bröst, de är bara bebisen. Inget annat sex heller för den delen. Jag är så frustrerad!! Finns det någon gravid som vill som jag?

     

  • TigerL­illy01
    Äldre 26 Nov 16:15
    redneck girl skrev 2010-11-26 14:24:28 följande:
    det är mycket man inte förstår . men att hon skulle behöva psykolog som någon skrev är väl till att ta i . vissa kräks åt anal sex,vissa åt oral sex ,fisting osv . skulle det här vara värre? nä.....
    Nä,psykolog tycker jag inte behövs.Är bara väldigt främmande för mig att vilja amma min man.
Svar på tråden vill amma min man..