• Virgo82

    Har man åkpåse i liggvagn?

    Hej!

    Som rubriken lyder, har man åkpåse i liggvagn Skäms? Eller hur gör ni andra? Bäddar? Jag har en emmaljunga nitro med liggdel och den kommer användas några månader till då min yngsta dotter är 3 månader. Jag har funderat på en ullåkpåse från Elodie details. Någon som vet om den passar?

    Vore väldigt tacksam för svar Skrattande 

  • Svar på tråden Har man åkpåse i liggvagn?
  • Sixtenssons

    Jag har aldrig haft nåt barn liggande i åkpåse, däremot med tjockare vagnskydd samt rejält täcke, de har ju overall oxå & nere i vagnen är det ju iaf helt vindstilla så mer behövs inte..
    Men kan kan man, man gör som man vill & tycker själv Solig

  • La Lola

    Det har mina barn haft iaf.


    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • cloudberry79

    Jag hade åkpåse, det är jättekallt här på vintern och med åkpåse slipper man overall på små bebisar. Sonen hade fleeceoverall bara inne i åkpåsen.


    If you love me - please don't feed me!
  • Bette

    Hej,

    Det har min son också haft, kommer ha i sittvagnen i vinter.

    Bette

  • Jeans

    Jag hade deras vinteråkpåse! Kändes bäst! Ullbody samt byxa och sedan vindoverall, mössa och nån tunn vante i åkpåsen.

  • Sixtenssons

    Åh vad smidigt det låter för alla, mina barn ville inte ligga alls eller sitta utan de har ja fått hai famnen och då är det tjocka kläder som gäller Obestämd

  • cloudberry79
    Sixtenssons skrev 2010-10-27 08:22:05 följande:
    Åh vad smidigt det låter för alla, mina barn ville inte ligga alls eller sitta utan de har ja fått hai famnen och då är det tjocka kläder som gäller Obestämd
    Jag bar sonen en hel del i sjal och sele, då hade han WS-fleece från pop och så drog jag min jacka över. Det går det också
    If you love me - please don't feed me!
  • Alexi

    Åkpåse måste bli ganska klumpigt i en liggvagn? Åtminstone den åkpåse vid har i sittvagnen till dottern är ju stor och rejäl (Emmaljunga). I liggvagnen har vi fårskinnsfäll i botten och sen filtar eller duntäcke ovanpå. Det är ju även ett "lock" på liggdelen som skyddar bra.

  • La Lola
    Alexi skrev 2010-10-27 09:47:30 följande:
    Åkpåse måste bli ganska klumpigt i en liggvagn? Åtminstone den åkpåse vid har i sittvagnen till dottern är ju stor och rejäl (Emmaljunga). I liggvagnen har vi fårskinnsfäll i botten och sen filtar eller duntäcke ovanpå. Det är ju även ett "lock" på liggdelen som skyddar bra.
    Inte ett dugg klumpigt tyckte jag....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • cloudberry79

    Nej, jag tycker inte alls det var klumpigt. Vi hade en kronanvagn med tillhörande åkpåse och det var smidigt. Filtar är ofta i bomullsmaterial och det kyler mer än det värmer!


    If you love me - please don't feed me!
Svar på tråden Har man åkpåse i liggvagn?