• Anonym (Cilly­)
    Äldre 17 Dec 12:03
    14188 visningar
    25 svar
    25
    14188

    Vilka typer av kvinnor gillar att bli bundna?

    Jag vet två eller förlåt tre som gillar det, jag förstår det bara inte, jag menar varför? kan någon förklara det för mig!

  • Svar på tråden Vilka typer av kvinnor gillar att bli bundna?
  • Anonym (Boss)
    Äldre 17 Dec 12:04
    #1

    För min del är det för att jag är så sjukt bossig i vanliga livet och jag bara ääälskar att inte ha någon kontroll, inget ansvar.

  • Anonym (Chefe­n)
    Äldre 17 Dec 12:06
    #2
    Anonym (Boss) skrev 2010-12-17 12:04:40 följande:
    För min del är det för att jag är så sjukt bossig i vanliga livet och jag bara ääälskar att inte ha någon kontroll, inget ansvar.
    Ganska precis just så...
  • rednec­k girl
    Äldre 17 Dec 12:09
    #3

    jag gillar både binda och bli bunden . personlighets klyvning kanske ha ha ha

  • Anonym
    Äldre 17 Dec 12:38
    #4
    Anonym (Boss) skrev 2010-12-17 12:04:40 följande:
    För min del är det för att jag är så sjukt bossig i vanliga livet och jag bara ääälskar att inte ha någon kontroll, inget ansvar.
    vet inte hur man trycker på en knapp som visar att man gillar men jag gört ;)
  • Banane­rÄrBra­FörDom­ÄrDetS­kalPå
    Äldre 17 Dec 12:41
    #5

    Jag gillar att inte kunna styra vad som händer, att helt släppa kontrollen och bara acceptera det som mannen vill göra med mig utan att jag kan göra motstånd.

  • Äldre 17 Dec 12:43
    #6
    redneck girl skrev 2010-12-17 12:09:49 följande:
    jag gillar både binda och bli bunden . personlighets klyvning kanske ha ha ha
    Samma här :)

    Frugan gillar båda också :D
  • Anonym (Inte än)
    Äldre 17 Dec 13:54
    #7

    Jag skulle gärna vilja bli det, men har inte vågat än. Det jag tänder på är att bli tvingad till något jag egentligen vill, utan att ha något att säga till om. Som många redan har sagt så är jag också van att ha full koll på sånt som händer i vanliga fall.

  • Alexan­dra84
    Äldre 17 Dec 17:37
    #8

    Jag är väldigt kontrollerade i vanliga fall. När det kommer till allt som har med barnen, hemmet, ekonomi ,jobbet ja. allt, så har jag stenkoll. Svårt att slappna av och släppa kontrollen.
    Men när jag blir bunden så måste jag släppa kontrollen och helt hänge mig och lita på personen/personerna i rummet. Först var det svårt, men nu är det ren njutning.


  • kaji
    Äldre 17 Dec 17:44
    #9

    det är nog rätt olika

    jag är väl typ sådan som borde gilla det, sexuellt undergiven...

    men tycker oftast bara det är förnedrande, obekvämt eller förstör möjligheten till verklig underkastelse

    kanske de som tycker om känslan av att inte ha kontroll, vara utlämnade eller gillar fysiskt tvång...eller nä

    vet inte

  • Anonym (både och)
    Äldre 17 Dec 18:04
    #10

    Jag håller helt med föregående inlägg. Jag är också kontrollfreak i vanliga livet men vill inte vara den som bestämmer i sängen för att det är skönt att släppa kontrollen. Jag är sexuellt undergiven och gillar ibland att bli bunden men det är inte egentligen den stora grejen. Själva rollspelet är det viktiga och att mannen ifråga dominerar. 

    Jag undrar däremot vad de dominanta får ut av det hela?

     

Svar på tråden Vilka typer av kvinnor gillar att bli bundna?