• Äldre 26 Dec 19:35
    10942 visningar
    6 svar
    6
    10942

    Hylla på kakelvägg?

    Hejsan, jag och min sambo hyr lägenhet och vårat badrum är kaklat och har klinkers golv. Nu är all yta på golvet som går typ täckt av badkar, toalett, tvättmaskin och så.. och hela badrummsskåpet fullt av mina produkter och sånt. Vi behöver en slags hylla eller något, men vet inte hur vi ska få upp en eftersom vi har kakel över hela väggarna. Visst kan man borra med kakelborr eller vad dom heter, men det kanske inte är så bra sen när vi ska flytta härifrån. Vet ni någon hylla eller liknande som inte tar plats på golvet och som går att hänga på kakel utan att borra?

    Vi vill inte ta bort badkaret för att få mer plats.


  • Svar på tråden Hylla på kakelvägg?
  • Äldre 26 Dec 19:42
    #1

    Inte för att jag tycker att det är särskilt snyggt, men det finns ju hyllor som man ställer över toaletten;

    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=174758&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=185228&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

  • Äldre 26 Dec 19:47
    #2

    Kolla om detta kan vara nått

    www.smarthem.se/733/c/badrumsdetaljer/badrumstillbehor-utan-borrning/


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 26 Dec 19:47
    #3

    Eller handfatsskåp om ni inte redan har ett;

    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=185230&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

  • Äldre 26 Dec 20:00
    #4

    Svårt borra i kakel dessutom brukar inte fastighetsägaren vilja att man gör det pga fuktspärr bakom.
    I mitt badrum har jag haft en förvaringshylla ovanför toaletten som man spänner mellan golv och tak alltså utan att borra det är kanon och hyllorna är flyttbara..
    Den ser ut så här http://www.smarthem.se/185/p/badrumshyllor/erica-toaletthylla-vit/?osCsid=41abf8f2f2433e6e31cbcb4de844d3b5
    Lidl har haft erbjudande på nån hylla med samma funktion den här veckan.
    Beroende på vad du ska på hyllan så finns det ju såna där hörnhyllor som spänns mellan golv och tak (också flyttbara hyllor) jag har en i ena hörnet vid badkaret kanon att ha duschcreme schampoo osv på

  • Äldre 26 Dec 20:23
    #5
    MajaVira skrev 2010-12-26 19:42:21 följande:
    Inte för att jag tycker att det är särskilt snyggt, men det finns ju hyllor som man ställer över toaletten;

    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=

    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=
    Skit bra ju! Ska kolla närmare på om jag kanske ska köpa en sån :)
  • Äldre 26 Dec 21:22
    #6

    Såg dock nu att den där hyllan över toan inte kommer få plats.. :/


Svar på tråden Hylla på kakelvägg?