• Svar på tråden Någon som kan hjälpa med periodisering av telefonräkning?
  • anneli8207

    Jag har lite kvar på inlämnings Uppg 4 och Räkenskapsanalys 3b del 2 kvar sen är jag klar, Så skönt för de har inte alls varit lätt under denna utbildning!
    Hoppas att de går bra för alla andra ocksåFlört

  • MariaLi

    Hej

    En fråga, hur fick ni fram justerat eget kapital i Räkenskapanalys uppgift 1?

  • CamillaBlge

    Har ni löst uppgiften? ???? Sitter med samma uppgift och har aldrig känt mig så korkad som nu.. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig trots att de var längesen tråden började? ??

  • Fridamaiken
    CamillaBlge skrev 2019-05-14 18:17:48 följande:

    Har ni löst uppgiften? ???? Sitter med samma uppgift och har aldrig känt mig så korkad som nu.. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig trots att de var längesen tråden började? ??


    jag sitter också men samma uppgift, och det har kört fast sig totalt i huvudet, och jag hittar ingenting i utbildningsmaterialet om hur man ska räkan ut det, kanske vi kan hjälpa varann??
  • Guppyfisk

    Jag har också fastnat på denna uppgift och känner mig helt hopplös. Är det någon av er som löst uppgiften som kan ge några tips?

  • Onehope80
    Guppyfisk skrev 2019-08-06 13:16:23 följande:

    Jag har också fastnat på denna uppgift och känner mig helt hopplös. Är det någon av er som löst uppgiften som kan ge några tips?


    Hej jag sitter oxå med samma, fått ngn hjälp?
  • Fridamaiken
    Guppyfisk skrev 2019-08-06 13:16:23 följande:

    Jag har också fastnat på denna uppgift och känner mig helt hopplös. Är det någon av er som löst uppgiften som kan ge några tips?


    Jag har inte blivit klar med den, har du? kanske vi kan hjälpa varann?
Svar på tråden Någon som kan hjälpa med periodisering av telefonräkning?