• Svar på tråden Någon som kan hjälpa med periodisering av telefonräkning?
  • hotemo
    evspersson skrev 2020-02-04 22:19:47 följande:

    Hej,
    Läser också denna utbildning och har endast inlämningsuppgift 4 kvar. Är det någon som kan hjälpa mig med svaren? Skulle vara mycket tacksam då jag fastnat helt!!!


    har du löst den och kan hjälpa mig kanske? :)
  • hotemo
    Unicorn 1215 skrev 2020-04-04 21:53:37 följande:

    Hotemo vi kanske kan försöka hjälpas åt med den? ????


    Ja! Har du kommit långt med den?
  • hotemo
    CamillaBlge skrev 2020-01-13 09:35:17 följande:
    Uppgift 3 har du ju i princip svaren på i ordlistan.. Uppgift 4 sitter jag fortfarande med så kan tyvärr inte hjälpa dig så mycket med den än när jag inte själv förstår den :)
    Har du löst den? 
  • serop
    hotemo skrev 2020-04-07 10:31:29 följande:

    Har du löst den? 


    Hej

    Jag är klar med alla uppgifter och inlämningar. Skulle nån vilja hjälpa mig med inlämning 4 så hjälper jag med andra uppgifter.
  • Entas

    Snälla kan någon hjälpa mig med inlämningsuppgift 4 redovisning?

  • nyssle84

    Jag är på uppgift 4 och vänder och vrider på den men får inte rätt. Är det någon vänlig själ som gjort uppgift 4 och kan hjälpa mig? 

    Har börjat skriva uppsatsen så länge för jag ger snart upp på uppg 4 och skolan är inte hjälpsam. 

    Ett konsultföretag hade 31/12 år 8 följande balansräkning uppställd efter årsredovisningslagen (beloppen i mkr). Ta hänsyn till upplysningarna på nästa sida och upprätta balans- och resultaträkning för år 9. Skapa relevanta konton och redovisa bokföringen på egenhändigt gjorda, T-konton. 


    HJÄLP!!
Svar på tråden Någon som kan hjälpa med periodisering av telefonräkning?