• Äldre 24 Jan 21:37
    5304 visningar
    61 svar
    61
    5304

    " En ursäkt för att visa brösten "

    http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8455558.ab 

    Vad är det för fel på dagens samhälle?

     
  • Svar på tråden " En ursäkt för att visa brösten "
  • Hervor 1
    Äldre 24 Jan 21:57
    #1

    Vad skall man säga... SUCK!

  • Äldre 25 Jan 00:35
    #2

    Ja men visst, mjölkstinna hängpattar som är fulla med bristningar? Klart man vill visa upp dom för hela världen! Att man därmed också tillgodoser barnets näringsbehov är ju liksom bara ett extra plus.
    Eller?

  • Ljubav­iMoja
    Äldre 25 Jan 00:41
    #3
    MissGrimm skrev 2011-01-25 00:35:51 följande:
    Ja men visst, mjölkstinna hängpattar som är fulla med bristningar? Klart man vill visa upp dom för hela världen! Att man därmed också tillgodoser barnets näringsbehov är ju liksom bara ett extra plus.
    Eller?
    Orlando bloms brutta verkade iaf vilja visa dom för hela världen

    Själv hade jag alltid ett litet täcke med mig när jag var tvungen att amma ute.
  • Äldre 25 Jan 00:49
    #4

    Jamenvisst, jag bara äääälskar när främmande människor glor på mina bröst och mitt barn som äter. Det bästa jag vet, och jag längtar som fan efter att fjutten som har BF på söndag skall komma nu så jag får sätta igång och flasha mig på närmsta fik!

  • Äldre 25 Jan 01:02
    #5

    Det var just därför jag skaffa barn hyfsat tidigt. Jag orkade inte vänta längre på att få en legitim anledning att visa brösten för alla.


    If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Äldre 25 Jan 07:26
    #6
    Jag men det är väl klart att man ammar för att visa upp de där sexiga ådriga sladdriga halvhängiga mjölkstinna pattarna med stretchmarks och bruna vårtgårdar. För det är liksom prio ett när man har en hungrig unge. Visa pattarna.

    När det handlar om amning så skiter fullkomligt i om nån blir störd. Jag varken vill eller kan vara diskret.  Jag sätter min unge först, vill hon ha patte så får hon det. Jag ammar helt enkelt vart fan jag vill och framförallt hur fan jag vill.  Passar det inte så dra en filt över huvudet. Gå och sätt dig på toaletten eller stanna hemma! Eller du, varför inte sluta glo helt enkelt?
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.se/
  • Äldre 25 Jan 07:27
    #7
    LjubaviMoja skrev 2011-01-25 00:41:37 följande:
    Orlando bloms brutta verkade iaf vilja visa dom för hela världen

    Själv hade jag alltid ett litet täcke med mig när jag var tvungen att amma ute.

    hon kanske ville visa att hon ammar.


    Jag tycker att de som tycker att amning är jobbigt ska ha ett litet täcke med sig. Då kan de lägga det över huvudet när de har svårt med självkontrollen.


    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.se/
  • Äldre 25 Jan 07:30
    #8

    Det enda jag ser är en vacker bild på en mor och ett barn.
    Ser man något fult i denna bild är man antingen en gnutta bröstfixirad och fått för lite sex eller så har man komplex som kvinna för sina egna tuttar.

  • Äldre 25 Jan 08:04
    #9

    Vadå skojar ni?


    Det är väl absolut ingen dålig bild över huvud taget!! Förstår inte att det blev sådan debatt??


    En kvinna som ammar sitt barn som hon tagit kort på och lagt på SIN blogg!! vacker bild!!
    Handlar nog inte om att hon vill "visa" upp sina bröst HELT ÄRLIGT!


  • MalinE­ddie
    Äldre 25 Jan 08:25
    #10
    Niveaa skrev 2011-01-25 07:30:05 följande:
    Det enda jag ser är en vacker bild på en mor och ett barn.
    Ser man något fult i denna bild är man antingen en gnutta bröstfixirad och fått för lite sex eller så har man komplex som kvinna för sina egna tuttar.
    Jag tänkte samma sak.
Svar på tråden " En ursäkt för att visa brösten "