• Anonym (undra­nde)
    Äldre 24 Feb 13:20
    61449 visningar
    109 svar
    109
    61449

    Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?
  • Anonym (undra­nde) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 13:46
    #1

    jag brukar inte raka mina blygdläppar men gjorde det för ett tag sen för att jag fått för mig att dom flesta killar vill ha det så och jag ville känna mig lite "porrigare"...när vi satt igång och min kille tog på mig mellan benen känner jag bara hur han mjuknade till lite. Antar att det inte var så poppis? Får nog ta och fråga hur han gillar att ha det...

  • Anonym (sthlm­skille­)
    Äldre 24 Feb 14:14
    #2
    Anonym (undrande) skrev 2011-02-24 13:46:07 följande:
    jag brukar inte raka mina blygdläppar men gjorde det för ett tag sen för att jag fått för mig att dom flesta killar vill ha det så och jag ville känna mig lite "porrigare"...när vi satt igång och min kille tog på mig mellan benen känner jag bara hur han mjuknade till lite. Antar att det inte var så poppis? Får nog ta och fråga hur han gillar att ha det...
    skumt...men smaken e som baken :)
  • Anonym
    Äldre 25 Feb 10:17
    #3

    Rakade läppar är mysigt och praktiskt vid oralsex..

    För att förekomma eventuella "hur ska mitt könshår se ut för att duga" funderingar vill jag bara tillägga att det inte är viktigt alls egentligen bara extra mysigt.

  • Äldre 25 Feb 10:27
    #4

    helst vaxat

  • Anonym (C)
    Äldre 25 Feb 11:34
    #5

    Röstar åt min man. Han föredrar alt 3 eller 1. Men han bryr sig heller inte om jag har en naturlig buske

  • merced­es 320
    Äldre 26 Feb 10:17
    #6

    vi e ett par där både kuken å fittan e helrakade,,,,så sexigt tycker vi,,,,å frächt,,,,peter å kattis

  • Äldre 26 Feb 10:27
    #7

    Både jag och han är helrakade, känns mycket fräschare tycker vi. Vi leker gärna med glidmedel och fingrar och då blir det så strävt och kladdigt med hår.

  • Anonym (man 46)
    Äldre 26 Feb 14:05
    #8
    +1

    Ha ha,
    Rakad går fet bort -luktar frustrerade tonårs sexdrömmar lång väg, Såå 90-tal.
    så juvinalt, så barnsligt. Tor det var senast var inne (och vågat) i början på 80-talet.

    Mycket härligare med en rejäl buske -ser naturligare ut och mycket mer att gotta sig i.

    Jämför: vem skulle villa ha en tjej med helt rakat huvud?  En Sinaid o Connor såå fult! 
    Eller varför inte -en Rainfelt! 

    Vill man göra något cool med busken så kan man anlägga ngn snygg frisyr, eller köra brylkräm... 

  • Äldre 26 Feb 18:00
    #9

    varierat är bäst, att få smaka in på en helt slät kan vara härligt. att se ett välfriserat hjärta rakat, eller en toffs kan vara härligt med.

    handlar för mig mycket om känslan

  • Välvil­lig
    Äldre 1 Mar 14:31
    #10

    Rakat är dåligt, resulterar bara i stubb och fula prickar. Vax eller hårbortagningsmedel eller andra metoder ska det vara.

Svar på tråden Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?