• Anonym (Tik)
    Äldre 5 Mar 01:39
    4561 visningar
    4 svar
    4
    4561

    Beskriv din orgasm!

    Ja, jag vet att orgasmer kan kännas lite olika från gång till gång.
    Men jag är nyfiken på hur det känns och verkar för dig. Är du högljudd? Rycker du? Blir du trött efteråt? Fontänorgasm? Har du lätt eller svårt? Osv.

    Även om jag tänkte på tjejer när jag skapade tråden får killar också svara. :)

    ---

    Jag hade som tonåring svårt att få orgasm, även vid onani. När jag skaffade mig sexleksaker så började det gå lättare, och numera har jag inga direkta problem. Har bara svårt att komma om jag är trött eller törstig.

    Jag är ganska högljudd av mig. Skriker ut, vilket ibland övergår till en slags morrning. Rycker och spasmar mycket också. Ännu mer ifall jag ska försöka vara tyst, som någonslags kompensation. Haha. Jag blir ofta trött efteråt, så jag har ibland använt onani som sömnmedel. Desto fler olika platser som stimuleras, desto lättare har jag att komma. Nästan omöjligt för mig med enbart vaginalorgasm, även om det hänt. Då brukar orgasmen även vara svagare.
    Klitorisstimulans + någonslags penetration är en hit. Tror jag inte är någon ovanlig kombination. Om jag inte haft sex/onanerat på ett tag brukar jag ha lättare att komma.

    Har svårt att komma flera gånger, oftast. Det går, men det tar en så lång tid och jag brukar inte orka med det. Finns undantag då jag kommit flera gånger väldigt snabbt, men oftast funkar det inte så.

  • Svar på tråden Beskriv din orgasm!
  • Anonym
    Äldre 8 Mar 12:23
    #1

    Med partner stönar jag mycket och spasmar ganska mycket, på egen hand andas jag bara fortare och spasmar lite. Detta trots att orgasmen alltid blir mer intensiv på egen hand.

  • Anonym
    Äldre 8 Mar 13:25
    #2

    Jag måste smeka klitoris för att komma och vill helst ha någonting i mig som slidmusklerna kan krama om.
    Det kan vara några fingrar eller en kuk. Dildo känns lite för kallt och opersonligt men fungerar.
    Allra bäst är det om den eller det som är i mig dras ut i slutet på min orgasm så slidmusklerna kan dra ihop sig ordentligt. Den sista orgasmtoppen när slidan kan dra ihop sig helt är oftast den mest intensiva.

    Enligt maken är jag nästan helt tyst, blundar och ser mest lite lidande ut under orgasmen. Han märker lättast att jag får orgasm på att jag andas stötvis samtidigt som jag spänner mig och liksom stannar upp för att sedan fånga upp känslan och nå nya toppar med mer smekningar när orgasmtoppen börjag avta.

    Jag får orgasm nästan varje gång jag har sex, med maken eller med mig själv, även om det kan ta över tio minuter ibland.

    De gånger jag inte får orgasm är jag oftast trött  eller stressad. 
    Då känns det som att det inte finns någon koppling mellan kroppen och hjärnan.
    Maken säger att skötet reagerar som vanligt (blodfylls och fuktas) men jag tänder inte mentalt så smekningarna känns inte mer än att klia sig på armen.
    Det är inget stort problem utan händer högst en gång varannan månad.
     

  • Anonym (Tik) Trådstartaren
    Äldre 8 Mar 14:06
    #3
    Anonym skrev 2011-03-08 13:25:49 följande:
    Jag får orgasm nästan varje gång jag har sex, med maken eller med mig själv, även om det kan ta över tio minuter ibland.

     
    Jag tycker inte tio minuter är någon lång tid... det är nog vad det normalt tar för mig att få orgasm under onani, och det ju då jag har det som lättast.

    Det tog ännu längre tid för mig på den tiden jag inte använde någon form av leksak, då tog det uppemot 20 minuter.
  • Anonym
    Äldre 8 Mar 21:07
    #4
    Anonym (Tik) skrev 2011-03-08 14:06:04 följande:
    Jag tycker inte tio minuter är någon lång tid... det är nog vad det normalt tar för mig att få orgasm under onani, och det ju då jag har det som lättast.

    Det tog ännu längre tid för mig på den tiden jag inte använde någon form av leksak, då tog det uppemot 20 minuter.
    OK, jag tittar inte på klockan under tiden. Hela sexet från första puss till toabesök brukar ta 30-60 minuter och det känns som om min orgasm tar en ganska stor del av den tiden fast inte mer än halva.
Svar på tråden Beskriv din orgasm!