• Anonym (Kalle­)
    Äldre 9 Mar 19:40
    48411 visningar
    63 svar
    +1
    63
    48411

    Killar, har ni tagit tjejens dildo i röven utan hennes vetskap?

    Jag brukar då och då när jag är riktigt kåt ta min tjejs dildo och knulla mig själv i röven med den. Hon har ingen aning om det och jag anar att hon inte skulle uppskatta det. Finns det fler killar som gör så här?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, har ni tagit tjejens dildo i röven utan hennes vetskap?
  • Sixth of june
    Äldre 9 Mar 20:45
    #1

    Självklart!

  • Äldre 9 Mar 20:45
    #2

    Nej.

  • Äldre 9 Mar 21:30
    #3

    Jag hoppas verkligen ni använder en kondom på den eller tvättar den sjukt noggrannt efteråt. Oschysst att riskera att ge tjejen infektioner på grund av något sådant.

    Skaffa egen!

  • Anonym (a)
    Äldre 9 Mar 21:32
    #4
    lykantrophona skrev 2011-03-09 21:30:44 följande:
    Jag hoppas verkligen ni använder en kondom på den eller tvättar den sjukt noggrannt efteråt. Oschysst att riskera att ge tjejen infektioner på grund av något sådant.

    Skaffa egen!
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 22:41
    #5
    lykantrophona skrev 2011-03-09 21:30:44 följande:
    Jag hoppas verkligen ni använder en kondom på den eller tvättar den sjukt noggrannt efteråt. Oschysst att riskera att ge tjejen infektioner på grund av något sådant.

    Skaffa egen!
    Lite tvål & vatten, sen är den som ny.

    Ställningen just nu är 7-5 till hemmalaget (vi som tar den i röven). Tänk på det tjejer, nästa gång ni tar fram det ni trodde var "er" pryl!
  • Äldre 9 Mar 23:15
    #6

    Men varför skaffar ni inte en egen?
    En dildo är inte dyr.

    Eller finns det någonslags tillfredställelse i att ta andras grejer utan lov?

  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 23:24
    #7
    lykantrophona skrev 2011-03-09 23:15:17 följande:
    Men varför skaffar ni inte en egen?
    En dildo är inte dyr.

    Eller finns det någonslags tillfredställelse i att ta andras grejer utan lov?
    Om jag skulle köpa en dildo och min tjej skulle hitta den - och det skulle hon göra - så skulle hon vara helt oförstående till att jag hade köpt den. Hon skulle förmodligen ifrågasätta min sexuella läggning och tveka på förhållandet. Ja, jag skojar inte, hon är väldigt traditionell i vissa avseenden.

    Mot denna bakgrund blir det faktiskt en särskild tilfredsställelse att "låna" hennes dildo!
  • Äldre 10 Mar 00:09
    #8

    Blä. Ungefär som att låna någons tandborste utan att fråga eller något sådant ser jag det som. :/

    Sen är det tråkigt att du har en sådan fördomsfull tjej.

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 06:53
    #9

    UÄK skaffa en egen dildo.
    Det brukar ju lukta bajs även om man rengör med tvål och vatten.
    Det måste ju finnas något ställe ni kan gömma en dildo.

    Hur som helst så tycker jag att ni ska prata med tjejrna om det istället.
    Jag har ingen dildo så jag vet att min sambo aldrig gjort det. men jag skulle inte ha något alls emot att se på eller hjälpa till.

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 06:55
    #10
    Anonym (Kalle) skrev 2011-03-09 23:24:20 följande:
    Om jag skulle köpa en dildo och min tjej skulle hitta den - och det skulle hon göra - så skulle hon vara helt oförstående till att jag hade köpt den. Hon skulle förmodligen ifrågasätta min sexuella läggning och tveka på förhållandet. Ja, jag skojar inte, hon är väldigt traditionell i vissa avseenden.

    Mot denna bakgrund blir det faktiskt en särskild tilfredsställelse att "låna" hennes dildo!
    Varför vara elak mot din tjej och ge henne infektioner för skojs skull?

    Svårt att göra slut om du tycker hon har förlead syn på saker och ting.
    Nee, vänta jag ska ge henne infektioner istället!
Svar på tråden Killar, har ni tagit tjejens dildo i röven utan hennes vetskap?