• Anonym (Brist­ningar­)
    Äldre 13 Mar 11:45
    85167 visningar
    42 svar
    42
    85167

    Hur kan man få bort bristningar

    Hej på er!

    Jag har bara en liten fråga ang. bristningar, jo det är så att jag har fått jätte mycket bristningar på min mage, inte så vacker och jag är jätte orolig för hur det kommer se ut sedan när jag har fött, jag är rätt så nojig men antar att det hänger ihop med tonåren också, jag kan nämna att jag är 17 år men är det någon som vet hur man kan få vort bristningar eller försvinner dom av sig själv eller måste man få läkar hjälp med detta.

    Skulle vara jätte tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Hur kan man få bort bristningar
  • Äldre 30 Oct 18:21
    #32
    helgahansson skrev 2014-10-03 11:11:23 följande:
    Jag köpte en e-dermastamp och den hjälpte verkligen för mina graviditetsbristningar och celluliter på rumpan! den tar även bort andra hudbesvär på hela kroppen! www.e-demastamp.se
    Och om man inte tycker att man har 1953:- inkl. frakt att avvara så går de att hitta på Ebay för några hundralappar ("micro needle -roller" alt. "derma pen"). Fick precis hem den här portofritt: Skrattande
    www.ebay.com/itm/Auto-Electric-Derma-Pen-Stamp-Micro-Needle-Cartridges-Anti-Aging-Facial-Beauty-/111428683216&var=&hash=item19f1aac5d0

    Recension om några månader.
  • Äldre 30 Oct 18:23
    #33

    Ja, jag fick ju inga bristningar. Tror det var tack vare Bio-Oil, eftersom både min mamma och mina systrar fått det. Min "e-dermastamp" tänkte jag använda i ansiktet.

  • Anonym (rekla­mspam?­)
    Äldre 30 Oct 21:19
    #34

    Varför får jag känslan av att det är någon som spammar tråden med reklam för sitt eget företag?

  • Äldre 30 Oct 21:21
    #35
    Anonym (reklamspam?) skrev 2014-10-30 21:19:33 följande:

    Varför får jag känslan av att det är någon som spammar tråden med reklam för sitt eget företag?


    För att det antagligen är så :)
  • Anonym (rekla­mspam?­)
    Äldre 30 Oct 21:22
    #36
    MissPin skrev 2014-10-30 21:21:28 följande:
    För att det antagligen är så :)
    Aha!
  • Anonym (Speci­aliste­n)
    Äldre 11 Nov 18:33
    #37

    Hej,
    Om du vill av med dina hudproblem så kan jag rekommenderar en jättebra metod att ta bort det på. Det finns maskiner/produkter som kan ta bort alla hudproblem, jag hade problem med ärr, bristningar och celluliter, och den tog bort allt.

    Jag köpte en e-dermastamp som är jätteenkel att använda och man slipper att gå till klikier och betala 10,000 för att ta bort ETT hudproblem när man kan ta bort alla hur många gånger man vill.

    Jag köpte min på www.e-dermastamp.se och rekommenderar dem verkligen för de funkar jättebra och man slipper lägga tid och pengar på sånt som icke funkar.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 11 May 15:37
    #38

    Den här tjejen tipsar om en olja på sin blogg! Den bleker bristnignar! 

    maadelleines.se 

  • Äldre 17 Dec 20:24
    #39

    Köpte en Micropen på www.skincaresweden.se som hjälpte både min fru och mig att ta bort våra bristningar! 

    Den var väldigt billig om man jämförde priserna med att gå på klinik och göra det. Kan starkt rekommendera att köa en Micropen!

  • Äldre 18 Dec 17:51
    #40
    Phalaenopsis skrev 2014-10-30 18:21:27 följande:
    Och om man inte tycker att man har 1953:- inkl. frakt att avvara så går de att hitta på Ebay för några hundralappar ("micro needle -roller" alt. "derma pen"). Fick precis hem den här portofritt: Skrattandewww.ebay.com/itm/Auto-Electric-Derma-Pen-Stamp-Micro-Needle-Cartridges-Anti-Aging-Facial-Beauty-/111428683216&var=&hash=item19f1aac5d0

    Recension om några månader.
    Glömde visst recensera. Tungan ute Den tog utan större problem bort mitt blindtarmsärr. (Lämnade lite så de vet att den är borta i framtiden.) Däremot tyckte jag att det gjorde för ont för att verkligen fungera i ansiktet.
  • Äldre 31 Dec 22:18
    #41

    Lovade mig själv förra året att jag skulle bli av med mina bristningar på låren och armar. Har använt mig av mikronålning. Dom på e-dermastamp.se har bra produkter. Skål på er alla. 2 timmar kvar till tolvslaget.


  • Anonym (celnn­o)
    Äldre 25 Mar 06:17
    #42
    +1
    Kräm mot bristningar - http://shytobuy.se
Svar på tråden Hur kan man få bort bristningar