• Anonym (¤ Nyfike­n ¤)
    Äldre 26 Mar 21:20
    95391 visningar
    249 svar
    249
    95391

    Hur gammal är den äldsta du haft sex med?

    och hur gammal var du!?..och hur länge pågick det? (om det var mer än en gång då!)
    och hur kändes det att vara med en (så mkt ) äldre?
    bra elle dåligt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-26 21:31
    Glömde skriva med är det nån som vet om det och vad säger dom? inte för att man ska bry sig vad andra säger men ändå!

  • Svar på tråden Hur gammal är den äldsta du haft sex med?
  • Äldre 26 Mar 21:27
    #1

    Tror han jag för närvarande har sex med är äldst. Han är 59 (jag 25). Jag har bott här sen januari förra året och vi har haft regelbundet sex sen dess. Sexet är bra och jag vill inte ha någon annan så det får väl räknas som bra betyg - eller så är det för att jag faktiskt är kär


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Nyfike­n gul
    Äldre 26 Mar 21:45
    #2

    jag var 25 när jag träffade en man på 60, det var riktigt nice... jag var hans älskarinna. Jag själv var singel så i min omgivning fanns det ju folk som visste om det.


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Äldre 26 Mar 21:57
    #3

    Min sambo han är 47 och jag 36.

  • Anonym
    Äldre 26 Mar 22:01
    #4

    Den äldsta jag har haft sex med e min man och han e 39 år och alltså två år yngre än mej.

  • Anonym (Kär)
    Äldre 26 Mar 23:11
    #5

    Han är 52, 18 år äldre och en underbar man och älskare.

  • Anonym (Joxie­)
    Äldre 26 Mar 23:37
    #6

    När jag var 16 hade jag sex med en kille som var 32, alltså precis dubbelt så gammal som mig

  • Anonym (kille­n)
    Äldre 26 Mar 23:43
    #7

    jag e 28, men när jag va 22 så va jag en 74 årig kvinnas toyboy, hon va grym ;)

  • Anonym (¤ Nyfike­n ¤) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 00:28
    #8

    funderar på en sak...har själv inte kommit fram till nått svar men...vart i hela friden hittar man dom?! o hur går man tillväga sen?

  • Anonym (Kärle­k)
    Äldre 27 Mar 00:36
    #9

    MIn Karl är 18 år äldre än mig. Har tidigare inte varit med någon ens i närheten av den åldern.
    Till en början kändes det lite annorlunda men numera tänker jag aldrig på det.

    Skillnaden på honom och dom andra jag varit med är nog erfarenheten han har. Det är verkligen på ett helt annat sätt att vara med en som är bra mkt äldre än en själv. Iaf i mitt fall.

    Han är 46 och jag 29.

  • Pappa4­4
    Äldre 27 Mar 01:03
    #10

    jag var 39 hon 65 ,,hur skönt som helst mmmmmm

Svar på tråden Hur gammal är den äldsta du haft sex med?