• Anonym (Blåne­kar)
    Äldre 3 Apr 21:25
    959667 visningar
    3009 svar
    +2
    3009
    959667

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Äldre 3 Apr 23:22
    #21

    Kul tråd :)

  • Anonym (M)
    Äldre 3 Apr 23:24
    #22
    +1

    Jag kom på en till! Att jag en gång stått i bara trosorna hos polisen, med handbojor, omgiven av poliser och spydde i en papperskorg!! ade jag varit 15 hade jag kunnat komma undan med det, men jag var 30!!

  • Anonym (Liten­)
    Äldre 3 Apr 23:28
    #23

    Jag kommer aldrig erkänna att jag ibland blir så frustrerad på min son på 6 månader att jag skriker åt honom att bara vara tyst och ligga stilla. Och detta trots att han egentligen är hur snäll som helst och oftast bara är glad när jag blir så himla arg. Jag skriker åt honom, skäms, gråter. Fan.

  • Den allsmä­ktige
    Äldre 3 Apr 23:43
    #24
  • Anonym (snusk­fia)
    Äldre 3 Apr 23:52
    #25

    Oj finns alldeles för mycket saker jag inte kommer erkänna för någon

    Hm att jag haft sex med min bästa kompis kusin
    att jag stal my little ponys av min kusin när jag var yngre och kastade dem för jag tyckte hon hade för många (kan fortfarande idag få ångest när jag tänker på det, och det är över 20 år sen )
    att jag brukade ha telefon sex med massor av olika killar flera ggr i veckan när jag var yngre.
    att jag när jag var barnvakt åt min systerdotter när jag var 14 bjöd över min kompis  och tre killar och vi festade medans barnet sov.
    & hm spelat in när jag haft sex med flera olika killar :-O

    och sen finns det massor av saker som jag erkänner bla att jag pratar med mig själv (säkerligen dagligen) petar mig i nästan och stopper snorbusar i munnen och massa sådant som man kan egentligen inte borde erkänna

  • Anonym
    Äldre 3 Apr 23:53
    #26
    Anonym (M) skrev 2011-04-03 23:24:42 följande:
    Jag kom på en till! Att jag en gång stått i bara trosorna hos polisen, med handbojor, omgiven av poliser och spydde i en papperskorg!! ade jag varit 15 hade jag kunnat komma undan med det, men jag var 30!!
    HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHA!!!!!!! underbart :D
  • Äldre 3 Apr 23:59
    #27

    Sparar!

  • Anonym (bitch­ig som få)
    Äldre 4 Apr 00:16
    #28

    Ojoj, jag har minsann inte varit guds bästa barn, så bered er på en lista, haha.

    Blandade elakheter:

    -Jag har en granne vars barn är riktigta jävla SKITUNGAR och mamman är verkligen skolexemplet på hur definitionen på IDIOT är. Jag hittade hennes blogg, och sitter och tjuvläser den och gottar mig faktiskt ORDENTLIGT åt hur pissigt hennes liv är. Hon har så sjukt mycket oflyt så ingen kan ana, men jag, som annars har mycket lätt att vara empatisk, sitter och hånflinar åt vartenda inlägg och skrattar ibland högt åt ungarnas påhitt som jag skulle självdö om mina barn gjorde.. Kort sagt, jag återgäldar hennes "trevligheter" som hon häver ur sig eller visar upp på andra vis när man möts då och då.. Hon har ingen aning om att jag hittat bloggen, och det lär hon aldrig få veta heller.. hehe.

    -Jag har direkt AVRÅTT en kille från att bli tillsammans med en kompis till mig, för tjejen blir psykopat när hon har en relation. Hon styr killen minutiöst, kollar mail, telefon, följer efter honom, ringer och kollar honom etc, och sån är hon inte alls när hon är singel. Jag föreslog att de kunde vara KK vilket han inte ville. Så hon fick vara utan kille. Bäst för alla. Synd om henne då hon var kär, men det är banne mig inte normalt att hålla på som hon gör..

    -Jag hade en period när jag var ung då jag testade ALLT olämpligt. Jag provade så gott som varenda drog jag fick händerna på, och höll på att dö. Och i ett sånt rus så gick jag hem till mina föräldrar och snodde omkring 6000 kr i tiokronor som de sparat i en burk. Jag fick betala tillbaka och hade ytterst lite förtroende hos mina föäldrar under nästan två år.. men idag är vi ok igen. Och jag la ner drogerna.

    -Jag var tillsammans med en kille som verkligen behandlade mig som skit under en period, och när han var otrogen mot mig så dumpade jag honom och ljög ihop att jag var gravid men skulle göra abort. Hans största önskan var att bli pappa. Han mådde dåligt LÄNGE och det förtjänade han. Efter fem år berättade jag att jag ljugit, då mådde han ännu mer dåligt. Det förtjänade han också. Don't mess with me, säger jag bara..

    -Jag har varit tillsammans med ett brödrapar två gånger. (Två olika par bröder vid olika tillfällen) B och D samt T och S. Ett par kompisar och jag satt sen och jämförde dem öppet på det mest välbesökta fiket i stan med höga röster. Till saken hör att samtliga tror att de är guds gåva till kvinnan, verkligheten är en HELT annan, och de hade lite svårt att få napp där ett tag.. något som samtliga annars skrytit om, att de alltid fått den de vill ha.

    Nu framstår jag som en elak människa. Det är jag inte. Allt detta (utom det första med grannen) hände innan jag fyllde 20. Det är alltså MINST 12 år sedan. Och jag lovar, man hinner både förändras och mogna på den tiden. MYCKET. Jag skäms faktiskt över det mesta, särskilt det jag gjort mot mina föräldrar. Men vad ska man göra, jag kan inte göra det ogjort..

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 00:21
    #29

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag hittade kattbajs i badkaret i förrgår, för om jag gör det kommer sambon bli übernitisk med att badrumsdörren är stängd och jag pallar inte med att bli behandlad som någon jävla småunge som inte får bestämma själv huruvuda badrumsdörren ska vara öppen eller ej. Ni vet, förmanande blickar och demonstrativt stängande av dörren. Har det hänt EN GÅNG på 2,5 år anser jag det inte vara ett problem. Kisse var ju bara lite uppjagad och lådan var inte tömd.
    Vi bor i ett gammalt hus och får superlätt svartmögel i badrummet om vi har dörren stängd och inte låter det torka ur varje dag, vilket är anledningen till att jag vägrar att hermetiskt försluta stället hela tiden. 

  • Anonym (busan­)
    Äldre 4 Apr 00:27
    #30

    * Att jag faktiskt tycker att jag är smartare än de flesta av mina vänner
    * Att jag ibland petar i näsan
    * Att jag måste onanera varje dag

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!