• Anonym (Blåne­kar)
    Äldre 3 Apr 21:25
    959659 visningar
    3009 svar
    +2
    3009
    959659

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Äldre 4 Apr 00:34
    #31

    Jag ser jättesnäll och söt ut men egentligen är jag rätt ond och jag ser ner på väldigt många människor. Folk tror verkligen att jag är superomtänksam, lojal, glad och mysig, men det är bara en fasad. Det får mig att få det jag vill ha. Jag eliminerar kontakt med folk som jag inte längre behöver, utan att blinka. Myser när det går illa för andra. Gör ofta småsaker i smyg för att sabotera för folk.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 00:40
    #32

    Kollar på porrfilm, typ flera gånger per dag, gärna väldigt hårdhänt!!
    Inget jag vill göra själv men sjukt upphetsande att se på (jag är tjej och höggravid) 

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 00:49
    #33

    * att jag hämnades mina två senaste ex så hårt eftersom de varit otrogna, att de båda hamnade på psykakuten. Det vet än idag inte att det var jag som ställde till det i deras liv.

    * att jag som 40-åring har en 20-åring som KK

    * att jag leker sympatisk och okunnig bland folk. Ler innombords eftersom jag har ett iq på över 130. Ingen som vet...

    * att jag tycker om att få bekräftelse i massor från dejtingsidor. Men dejtar ingen. För de är för fula.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 00:57
    #34

    Att jag berättat om min sambos k-storlek för min väninna... det var precis ibörjan och jag trodde inte vi skulle fortsätta vara ihop. Sen blev vi det ändå och jag har dåligt samvete över att jag lämnat ut sån intim information, men kan lita på min väninna och hon har ingen vinst i att berätta för någon eller ha informationen öht.

  • Anonym (Helen­a)
    Äldre 4 Apr 00:59
    #35

    Jag kommer aldrig erkänna att jag avskyr mina ouppfostrade syskonbarn.

  • Anonym (Nora)
    Äldre 4 Apr 01:02
    #36

    Jag kommer aldrig erkänna... att jag låter min sambo ta på mig blöja ibland. Han blir så kåt av det och jag kan väl erkänna lite att jag också tycker det är så skämmigt att det är upphetsande... och ganska mysigt... Men jag gör det verkligen mest för hans skull! Har inget eget behov av det.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 01:09
    #37

    Denna tråden är fantastisk!!

  • honeyb­un
    Äldre 4 Apr 01:09
    #38

    Sparar och hoppas på fler inlägg.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 01:26
    #40

    att jag har jätte svårt för min sambos syskonbarn,dom går mig på nerverna!!! har själv egna barn men dom är långt ifrån så ouppfostrade och klängiga som deras :@

  • Anonym (Elaki­ngen.)
    Äldre 4 Apr 01:34
    #41

    Jag kommer aldrig erkänna att jag ibland tänker att "Hoppas hennes barn dör i PSD så hon fattar vinken" när jag ser en gravid kvinna som röker, alternativt en rökande mamma med bebis.

    Jättehemskt, jag vet. Men jag tycker det är så hemskt när man ser folk utsätta sina små bebisar för sådant. Både när bebisarna ligger i magen och sedan när de är små, nyfödda och sköra.

    Det gäller förresten äldre barn också. Mammor och pappor vars barn har astma, men som ändå inte låter bli att röka under fläkten i köket (om ens det)...

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!