• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

    Jag kommer aldrig erkänna att jag slutat med p-piller i förhoppningen att bli gravid. Om min sambo fick reda på det skulle han inte bli glad... Han är inte helt säker han vill bli pappa men jag vet att han skulle bli världens bästa! Han måste bara ställas inför faktum.

  • Anonym (Styvmamma)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag avskyr sambons son. Han styr pappa med järnhänder gömda i silkesvantar. Spelar ingen roll vad jag säger, för sambon tycker inte det är så farligt. *suck*
    Håller mig mest på min kant nu för tiden och låter dem ha sitt. Som tur är är han bara här varannan vecka.

    Jag skulle heller aldrig erkänna att om jag var tvungen att välja mellan hunden och sambon skulle jag utan tvekan ta hunden.

    Återkommer om jag kommer på något annat.

  • Anonym

    Jag skulle aldrig erkänna för min sambo att jag har haft sex med över 40 stycken. Jag hade några vilda tonår innan vi träffades.. Jag var 19 när vi träffades.

  • Anonym

    att jag inte vill hångla med min sambo för att han är så förbannat dålig på det.

  • Anonym (Tessa)
    Anonym (Elakingen.) skrev 2011-04-04 01:34:36 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ibland tänker att "Hoppas hennes barn dör i PSD så hon fattar vinken" när jag ser en gravid kvinna som röker, alternativt en rökande mamma med bebis.

    Jättehemskt, jag vet. Men jag tycker det är så hemskt när man ser folk utsätta sina små bebisar för sådant. Både när bebisarna ligger i magen och sedan när de är små, nyfödda och sköra.

    Det gäller förresten äldre barn också. Mammor och pappor vars barn har astma, men som ändå inte låter bli att röka under fläkten i köket (om ens det)...
    Jag bör inte kommentera något här inne, alla får ju erkänna vad de vill.

    Men ändå...

    Det är inte "jättehemskt" det är SJUKT.

    Att önska livet ur någon oskyldig lite människa bara för att föräldrarna är oansvariga. Det låter lite väl grymt =(

    Hellre då önska att mamman ska få lungcancer och missa sitt barns uppväxt.
  • Anonym (Svågern.)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag har stora känslor för min sambos skitsnygga bror och är överlycklig att han och hans tjej har gjort slut.

    Jag kommer aldrig heller erkänna att jag blir galen på hur en del uppfostrar sina barn i detta lilla samhälle vi bor i, jag hatar det. Barnen har ingen respekt för någon annan. De ser slafsiga och skitiga ut. Och sen säger dom att det är jag som är konstig som vill ha barn som vet hur man beter sig. Jäkla WT-människor.

  • Anonym (Liss)

    Jag var kär i min fem år äldre kusin i tio år. Kunde aldrig visa det pga risken att han äcklades men jag tyckte alltid att han verkade tycka om mig mer än mina syskon. Tillslut blev jag ihop med någon annan som jag tycker om (men inte samma kärlek som kusinen) och då vi gifte oss slutade kusinen höra av sig - sammanträffande? Kommer aldrig få veta, har accepterat att det aldrig blir vi och har ett fint förhållande med min man som jag numera också älskar. Jag stjäl bortglömda märkeskläder om de är i fint skick och bra storlek, men då ska de ha legat kvarglömda ett tag.

  • Anonym (Gypsy queen)

    ...att jag tänder stenhårt på bdsm och tittar på det och onanerar samtidigt.
    ...att jag ibland önskar andra människor olycka.
    ...att jag tycker att föräldralediga som har barn i förskolan inte borde ha rätt till det, de borde vara hemma med sina barn. 
    ...att jag anser att föräldrar överlag är lata och inte orkar ta hand om sina barn utan istället lämnar över ansvaret till förskolan.
     

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!