• Anonym (Blåne­kar)
    Äldre 3 Apr 21:25
    959558 visningar
    3009 svar
    +2
    3009
    959558

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Äldre 4 Apr 08:22
    #62

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag inte tycker om min bästa kompis äldsta barn. Ungen är falsk och ocharmig, och ger mig kalla kårar.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 08:26
    #63
    ...att jag tycker att nästan alla mina vänners barn är skamligt fula!
  • Anonym
    Äldre 4 Apr 08:28
    #64
    Anonym skrev 2011-04-04 08:15:31 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag nästan varje morgon vaknar av att jag äter mitt eget snor.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har haft sex med min sambos bror.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag aldrig har varit trogen i ett förhållande.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har sålt sex till mitt ex och tagit rejält överpris.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har varit ägd slyna till 3 st samtidigt.
    Jag kommer aldrigt erkänna att jag frivilligt följde med en av mina ägare till ödehuset som det pratas och skrivs om. Jag kommer heller aldrig erkänna vad jag såg eller upplevde där.
     
    Du glömde lägga till:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag jag precis försöker lura er allihop! Flört
  • Anonym (!)
    Äldre 4 Apr 08:29
    #65

    Jag kommer aldrig erkänna att jag i smyg fotade hemma hos en vän när jag var hos henne på en fika. Var tvungen att ta bilder för att bekräfta att jag inte såg i syne. Sååå smutsigt. Stackars barn kryper runt i det.
    Visade bilderna för sambon, för att han ska bli lite stolt över mig. (jag är en skitgris, men ville visa att jag är myyycket bättre än andra)

  • Anonym (Tja..­.)
    Äldre 4 Apr 08:32
    #66

    Jag skulle aldrig öppet erkänna hur jag genom att utnyttja mitt barns fars okunskap och svaghet fick honom manövrera ut sig själv ur vårt liv. Så att jag kunde gå vidare och få leva det liv jag ville utan att behöva ha med honom att göra och så att mitt barn kunde få en pappa som jag tyckte var bättre. Det såg ut som att han var en skit som bara stack, och han var för korkad för att förstå hur man gör för att ta vara på sina rättigheter...

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 08:37
    #67

    Jag kommer aldrig erkänna att jag älskar min hund mer än min mamma.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 08:39
    #68

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag brukar logga in på min mammas och min brorsas emailkonton och läsa deras mail.

  • Anonym (e)
    Äldre 4 Apr 08:40
    #69
    Anonym skrev 2011-04-04 08:37:15 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag älskar min hund mer än min mamma.
    Ha ha, i mitt fall katt!Flört
  • Anonym (me!)
    Äldre 4 Apr 08:44
    #70

    Hmm...

    Jag skulle aldrig erkänna (eller kanske säga rakt ut för fara för mitt eget liv) att jag tycker att alla som skaffar barn är idioter som inte har bättre att göra och förstör sina liv. Jag bar ler falskt och grattar, men tycker synd om dom för dom är så hjärntvättade och har så tråkiga och tomma liv. 

  • Anonym (!)
    Äldre 4 Apr 08:44
    #71

    Jag kommer på fler efterhand.  Många vänner litar på mig och jag vet ett flertal lösen till folks mail.
    Att man sen kan markera mail som olästa är nog det bästa som uppfunnits!

    Mail-lista jag regelbundet läser. Sambo, syster, sambos kompisar (2st), en gammal kompis till mig, sambos kompis flickvän.. De jag kommer på just nu:P

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!