• Anonym (Blåne­kar)
    Äldre 3 Apr 21:25
    959619 visningar
    3009 svar
    +2
    3009
    959619

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (The Bitch)
    Äldre 4 Apr 09:14
    #92

    Skulle aldrig erkänna att jag faktist är jätte snäll och inte alls en bitch, men hur långt kommer man på snällhet nu för tiden

  • Anonym (Dina)
    Äldre 4 Apr 09:20
    #93

    Skulle aldrig erkänna att jag ibland låtsas vara övertrött pga min graviditet för att slippa göra saker här hemma.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 09:21
    #94

    Kommer aldrig erkänna att jag bjöd min bästa väninna på karameller som jag stoppat upp i fittan. Gjorde det för att jag var arg på henne för att han flirtat med min dåvarande pojkvän. Hon tyckte att det var en udda sälta på lakritskaramellerna men hon åt dom utan att tveka. Rätt åt henne.
    Kommer aldrig erkänna att jag sög av min mattelärare på stan efter krogen för 4 år sedan.
    Kommer aldrig erkänna att jag har legat med en neger och att det var det bästa sexet jag någonsin haft. 
    Kommer aldrig erkänna att jag snattar ibland.
    Kommer aldrig erkänna att jag ibland struntar i att tvätta händerna efter toalettbesök.
    Kommer heller aldrig erkänna att jag var tvungen att snyta mig i en kompis gardin för många år sedan. Hon hade inget papper hemma så hon får skylla sig själv. Kommer aldrig erkänna att jag egentligen är sportintresserad.
    Kommer aldrig erkänna att jag knullade med min killes chef innan jag blev tillsammans med honom.
    Kommer aldrig erkänna att jag använde ett ex kreditkort varje gång han var full och lät honom betala räkningen.

    Gode Gud, förlåt mina synder! 

  • Lykka
    Äldre 4 Apr 09:22
    #95

    Jag kommer aldrig erkänna att jag har haft sex med en tjej...
    Jag kommer aldrig erkänna att jag gav min nuvarande kille en bj hemma hos mig och exet när exet var på jobbet...

  • Lykka
    Äldre 4 Apr 09:23
    #96

    Dina: haha- så gjorde jag med!:)

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 09:25
    #97

    Att jag luktar på mina egna trosor varje dag .. och det luktar äckligt gott :D

  • Anonym (sugga­n)
    Äldre 4 Apr 09:27
    #98

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag hade sex hela natten med en ny snubbe och sen på kvällen samma dag fick ihop de tmed mitt ex.

    Vi hade brutit, men fick kontakt igen en månad senare och på natten där hade jag haft en dejt med värsta tänkabara ragg, men eftersom jag var kåt ville jag ändå ha sex. Vi höll på hela natten!

    På förmiddagen får jag ett sms från exet om jag vill hitta på något. så sagt och gjort. På kvällen träffas vi och har det hur trevligt som helst. Han följer med mig hem och sover och ger mig ännu mer sex.. Han trodde att jag dagen innan bara suttit för mig själv precis som han (högtidsdag).

    Tanken på att han knullade sitt nyknullade ex tände mig enormt..

    ..

    Jag tänker aldrig erkänna att jag tänder och blir ruskigt kåt av våldtäcktsporr, på porr där tjejerna gråter av smärta och blir förnedrade. Dock är det inget jag vill se irl utan bara på porr. 

  • Anonym (Hämnd­)
    Äldre 4 Apr 09:27
    #99

    Jag skulle aldrig erkänna att jag önskar min svägerska all olycka i världen, att hennes äktenskap rasar och att hon går under pga. att de har skaffat ett till barn pga. en jäkla fasad utåt.

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 09:27
    Anonym (skalet) skrev 2011-04-04 09:03:32 följande:
    Jag kommer troligtvis aldrig erkänna att jag torkar av mina snorkråkor under mina fötter (när jag har strumpor på mig) och älskar att klia mig i öronen för att sedan lukta på resultatet. Luktar på mina fisar och skitar och tittar alltid på pappret när jag gjort nummer 2. 

    Vidare skulle jag nog inte erkänna att jag trivs bäst med att vara med människor som har det sämre/mår sämre än mig själv bara för att jag ska känna mig lite bättre. Hemskt, jag vet, men har man så låg självkänsla som jag så vågar man inte vara med normala människor utan att känna sig totalt värdelös i jämförelse.

    Det värsta av allt är nog att jag väldigt lätt lever genom andra/härmar andra bara för att jag är osäker på vad jag själv vill göra/hur jag vill vara  och ha ut av livet. 

    SÅ!!!

     
    Men tittar inte alla på pappret? Är det inte mer äckligt att inte titta? Hur fan vet man annars när man är färdigtorkad??
  • Anonym (Lite för mycket­.)
    Äldre 4 Apr 09:30

    ... Att jag är less på min bästa vän och hoppas hon hamnar i en ekonomisk kris så hon inser att pengar inte växer på träd.
    ... Att jag även har önskat samma vän att hon får ett missfall då hon verkligen inte borde skaffa fler barn, hemskt av mig jag vet... Nu är hon gravid och ska lämna sitt äldsta barn till sin mamma då hon inte orkar ta hand om h*n längre.
    ... Att jag har runkat av min man i sömnen samtidigt som jag har pillat på mig själv.
    ... Att jag egentligen stundtals hatar stora delar av mitt liv.
    ... Att jag avskyr detta forum pga. alla inkompetena idioter men kan likförbannat inte låta bli att logga in.
    VARJE DAG!
    ... Att jag önskar att min man kunde slita av mig kläderna och ta mig mot väggen i hallen.. Gärna direkt när han kommer hem, han skulle inte tveka på att göra det men jag är för pryd för att erkänna min enorma lust..
    ... Att jag tycker min moster är en slampa.
    ... Att jag visar upp en fasad som är långtifrån hur jag egentligen är.
    ... till min släkt att jag levt ett dubbelliv under en längre tid bara för att få hämnas på min dåvarande pojkvän. Tänker jag tillbaka på tiden är jag nästan fascinerad över hur jag klarade av 4 förhållanden sammanlagt, speciellt eftersom jag bodde ihop med han jag ville hämnas på. Skäms över det men när jag vet hur mitt ex mår kan jag inte låta bli att vara överlycklig.

    Och sist men inte minst att jag har en miljard andra grejer jag aldrig skulle erkänna men dumt att tråka ut andra med mitt dravel.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!