• Anonym (Blåne­kar)
    Äldre 3 Apr 21:25
    959543 visningar
    3009 svar
    +2
    3009
    959543

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Elaki­ngen.)
    Äldre 4 Apr 09:32
    Anonym (Tessa) skrev 2011-04-04 07:56:42 följande:
    Jag bör inte kommentera något här inne, alla får ju erkänna vad de vill.

    Men ändå...

    Det är inte "jättehemskt" det är SJUKT.

    Att önska livet ur någon oskyldig lite människa bara för att föräldrarna är oansvariga. Det låter lite väl grymt =(

    Hellre då önska att mamman ska få lungcancer och missa sitt barns uppväxt.
    Jag insåg efter att jag postat det inlägget igår att det i själva verket blir att jag önskar livet ur ett oskyldigt barn. Jag hade inte tänkt så innan. Självklart önskar jag inte barnet döden, utan jag önskar mamman förlusten och insikten.

    Sedan är det bara något jag tänker ibland. Om någon rökande väninna förlorade sitt barn så hade jag självklart inte blivit glad.
  • Anonym (Knäpp­?)
    Äldre 4 Apr 09:32

    Kommer aldrig att erkänna att jag fantiserar om att få canser för att alla ska tycka synd om mig.

    Kommer aldrig att erkänna att jag hatar folk och vill bara umgås med min man tycker det är skit jobbigt att vara social vill bara dra fram en bok och läsa ist.

    Kommer aldrig att erkänns att jag planera att döda min pappa när jag var mindre för att han misshandla mig.

    Kommer aldrig att erkänna att jag ibland saknar mitt ex(som kompis)

    Kommer aldrig att erkänna att jag skrev detta:)

  • Sif
    Äldre 4 Apr 09:37

    Äntligen en vettig tråd ;) Jag återkommer..

  • Anonym
    Äldre 4 Apr 09:46

    Jösses....man blir nästan lite mörkrädd....

  • Äldre 4 Apr 09:46
    Anonym (Tessa) skrev 2011-04-04 07:56:42 följande:
    Hellre då önska att mamman ska få lungcancer och missa sitt barns uppväxt.
    Jo för det lider man ju inte alls av som barn, att ens förälder dött och missat ens uppväxt menar jag. Min pappa lär ju inte lida längre, han är ju död men jag får lida så länge jag lever.
  • Anonym (Samma här...­)
    Äldre 4 Apr 09:47
    Anonym (hehehe) skrev 2011-04-04 09:00:47 följande:
    jag kommer aldrig att erkänna...

     att jag HATAR mina svärföräldrar, för att de behandlar min sambo sämre än de andra barnen. Jag ler tillgjort när jag (tvingas) träffar dem.

    Att min dotter är så sjukt mkt vackrare än andra barn jag sett

    Att jag hatar invandrare (då endast från arabvärlden)

    Att jag ibland tycker bebisbajs luktar liiiite gott. Men bara lite.
    Usch, känner igen det där med svärföräldrarna! Min sambo och hans bror behandlas helt olika, för brodern är så mycket bättre, på allt!!  Så har ju brodern sambo, barn och villa. Medans vi kämpar för att bli gravida och bor i hyresradhus... *suck* 
    Men jag skulle aldrig erkänna att jag tycker så....
  • Anonym (Halo)
    Äldre 4 Apr 09:48

    Jag kommer aldrig erkänna att jag ibland leker med tanken på att skilja mig från min man.

    Kommer aldrig erkänna att jag hade sex med en kompis pappa när jag var 15 år. Han var stor och skön.

    Kommer aldrig erkänna att jag önskar att min bror ska skilja sig från sin fru.

    Kommer aldrig erkänna att jag vill bli knullad av en man som både min man och jag känner.

  • Äldre 4 Apr 09:51
    Anonym (Elakingen.) skrev 2011-04-04 09:32:01 följande:
    Jag insåg efter att jag postat det inlägget igår att det i själva verket blir att jag önskar livet ur ett oskyldigt barn. Jag hade inte tänkt så innan. Självklart önskar jag inte barnet döden, utan jag önskar mamman förlusten och insikten.

    Sedan är det bara något jag tänker ibland. Om någon rökande väninna förlorade sitt barn så hade jag självklart inte blivit glad.
    Jag tycker nog inte att du ska ta det hon skrev så hårt, hon tyckte ju att det var en bättre tanke att önska livet ur ett oskyldigt barns förälder så att barnet får lida för det hela livet. Att vara död lider man ju inte av (enligt mig, jag är ju inte religiös och tror inte på helvetet).
  • Anonym
    Äldre 4 Apr 09:53

    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att den vita rasen är överlägsen..

  • Anonym (Bröst är bäst!)
    Äldre 4 Apr 09:53

    Kommer aldrig att erkänna att jag tycker att de som inte ammar för att de inte vill är dåliga och själviska mammor och att jag tror att de flesta som påstår att mjölken sinat eller att den aldrig kom igång ordentligt helt enkelt inte varit villiga att lägga ner den tid och ork som krävs. Beundrar även de som haft bebis i kuvös men kämpat och pumpat i flera veckor för att hålla igång produktionen tills bebisen kunnat äta själv. Det kan jag däremot lätt erkänna att jag tycker.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!