• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 08:15:31 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag nästan varje morgon vaknar av att jag äter mitt eget snor.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har haft sex med min sambos bror.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag aldrig har varit trogen i ett förhållande.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har sålt sex till mitt ex och tagit rejält överpris.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har varit ägd slyna till 3 st samtidigt.
    Jag kommer aldrigt erkänna att jag frivilligt följde med en av mina ägare till ödehuset som det pratas och skrivs om. Jag kommer heller aldrig erkänna vad jag såg eller upplevde där.
    Jag hoppas du skämtar !!!!  Dom 2 sista är väldigt viktiga för polisen ! Sen struntar jag i din läggning.
    Jag blir fan upprörd !
    Din master är inte okej i huvudet !
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 08:14:00 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att folk som vill ha kejsarsnitt utan medicinska grunder ska bli nekade rakt av.
    Vaginalt är det bästa för mamma och barn. Tycker det är bullshit att man ska få välja snitt bara för att man vill.
    Håller med!
  • Anonym (...)
    mion skrev 2011-04-04 18:48:00 följande:
    Jösses skrämmande vilket folk man har omkring sig utan att veta om det....
    ja vem vet, jag kanske är en människa som du dricker kaffe med på jobb varje dag, eller kanske sitter i ica kassan du handlar, eller varför inte på coop... ;)
  • Anonym (:-))
    Anonym (Samma här...) skrev 2011-04-04 09:47:04 följande:
    Usch, känner igen det där med svärföräldrarna! Min sambo och hans bror behandlas helt olika, för brodern är så mycket bättre, på allt!!  Så har ju brodern sambo, barn och villa. Medans vi kämpar för att bli gravida och bor i hyresradhus... *suck* 
    Men jag skulle aldrig erkänna att jag tycker så....
    Här är det tvärtom! vi som sköter oss får mycket mindre än dom som inte klarar sin ekonomi, går på soc och fortsätter skaffa barn efter barn..
    Mannen fyllde år och fick en blomma för 50 kronor medans han storebror fick 1500 året innan. skiljer ett år på dom 
  • Anonym (:-))
    FitoreHasani skrev 2011-04-04 18:21:12 följande:
    Jag vet i alla fall att min eda inte hjälpte..då min syster tog samma och barnmorskan fick tala om för henne när hon skulle krysta(så pass lite kände hon av sina värkar)...Jag däremot....är inte särskillt troende..men jag bad till gud om nåd och ville hellre dö än föda ut min dotter...detta efter eda.........

    så jag vet inte hur den kan ha funkat när jag kände minsta lilla värk...o min syster ingenting... 
    ja det får du tror då!
    stör mig på det...
    Jag har fött både med en gång och utan två gånger..
    Jag kände mina krystvärkar perfekt både med och utan 
  • Anonym (Blånekar)

    Wow vilken gensvar!
    Det var, precis som jag trodde, många fler som behövde lätta sitt hjärta *hehe*

    Jag har försökt läsa hela tråden (har inte lyckats) och ska iaf försöka komplettera med saker som ploppat upp.

    Jag skulle aldrig erkänna att.
    -jag njuter av att ha mer pengar än de flesta av mina vänner och ofta funderar ut sätt att skriva dem det på näsan
    -jag lämnar dryga och otrevliga kommentarer på människors bloggar. Ibland även på såna som ser mig som kompis bara för att jag velat "lyfta frågan"
    -jag ofta tänker på ngt helt annat då jag pratar med någon om något som jag tycker är tråkigt.
    -jag anmält en granne till soc pga att h*n hade fester flera gånger i veckan tillsammans med massa ungdomar under 15 OCH sin 3-åriga son.
    -jag anmält en kompis till soc då hon valde krog och fest före sin nyfödda dotter. (Förlossningsdepression)
    -jag varje dag tänker på vad jag skulle ta mig till om min son dog och hur jag isf skulle reagera. (jag är alltså grymt rädd för döden...)
    -jag körde in i en stolpe och förstörde en lykta på bilen. (hade lyckats backa sönder skyddskäåan över dragkroekn veckan innan trots backvarnare!)

  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-04 17:55:51 följande:
    Men om man vill kasta STEN på skrikande och irriterande ungjävlar som väsnas och stör alla andra, för att få dem att hålla käften så gullar vi inte med dem... Sen kasta sten på föräldrarna som inte uppfostrat ungarna till att från början inte hålla på och skrika är inte heller att gulla... Det som borde ske är att barnen skriker och vi kastar sten, de springer hem och gråter och deras föräldrar skäller ut dem för att de stört de vuxna och barnen får gå och lägga sig hungriga och lära sig en läxa.
    Till att börja med är det ju uppenbart att du inte läst vare sig mitt inlägg eller det jag kommenterade ordentligt...

    Låter som om du inte har några barn... Och inte BÖR ha några heller! MIn son har skrikit vid ett par tillfällen. Jag brydde mig inte om ifall alla andra störde sig utan jag talade om för min son att "Sitt du där och skrik! Det är INTE du som bestämmer!" Däremot gjorde jag HONOM uppmärksam på att folk störde sig så att han tillslut blev tyst, eftersom det knappast är behagligt när en grupp människor sitter och blänger argt... Idag är han en väluppfostrad pojke som inte ens tjatar i affärer, för han har lärt sig att OM man skriker och beter sig illa så blir man UTAN vad det än var man ville ha när man började skrika/tjata. 
  • Anonym (usch)

    Jag skulle aldrig erkänna:

    att jag tycker min sambos syskonbarn är de jobbigaste barn som finns
    att jag flera gånger i månaden hoppas att vara med i krock eller få en allvarlig sjukdom för att slippa jobba
    att jag skäms över att säga vad jag jobbar med
    att jag kissar i duschen nästan varje gång jag duschar
    att jag vissa dagar skulle kunna skjuta alla män på mitt jobb för de är så jobbiga och dumma i huvudet och ser ner på oss kvinnor i jobbet
    att jag är sjukt störd på min vännina som är så sjukt smal och klär sig alltid vid alla tillfällen jättefint jämfört med mig
    att jag två gånger har tagit " dagen efter piller"

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!