• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Ett pucko)

    Jag kommer aldrig att erkänna att min bästa kompis unge är den fulaste unge jag någonsin sett. Jag håller god min och gullar. Samt att jag tycker hon blivit fruktansvärt ego och jag har ingen lust att umgås med henne längre.
    Inte heller att jag angav ett ex i ett klamydiatest bara för att jävlas. Nej, vi hade inte haft sex på flera år så han har absolut inte smittat mig eller jag honom.
    Att jag tycker att en ny  bekant är blåst, men eftersom vi är 3 tjejer som nyss lärt känna varann ihop kan jag inte bara sluta höra av mig. 
    Att jag legat med över 200 killar. Att jag tycker homosexuella är lite konstiga. Att jag avskyr 8 av 10 invandrare. Att religiösa människor borde få tvångsvård. 

    Finns säkert massa mer. 

  • Anonym (dedu)

    Kommer aldrig erkänna att jag försöker sno min bekants karl och jag lyckas bättre och bättre...

  • Anghammarad
    Anonym (dedu) skrev 2012-06-13 21:39:46 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag försöker sno min bekants karl och jag lyckas bättre och bättre...
    Fast tror du inte att det blir rätt uppenbart om du till slut lyckas med din plan?
  • Anonym (Blånekar)

    Konstigt hur livet svänger... När jag startade denna tråg tänkte jag aldrig någonsin erkänna för min dåvarande att jag hatar hans mamma.
    Nu har vi separerat och jag har talat om för honom vad jag faktiskt tycker om hans mor!

    Jävligt skönt måste jag säga!

  • Anonym (:-))

    Jag kommer aldrig erkänna att

    jag är vanvettigt förälskad i en gift kollega eller alla elaka tankar som dyker upp i samband med det Skäms 

    jag tänker på sagda kollega när jag onanerar Oskyldig

    jag många gånger önskat livet ur min fd svärmor (när hon var min svärmor - nu slipper jag henne )

    jag börjar tycka att min chef är rätt värdelös även om han är trevlig

    jag tycker att kundens förvaltningsledare är jävligt snygg, eller att hans chef är helt jävla dum i huvet

  • Anonym

    kommer aldrig att erkänna att jag har tagit åt mig ett sommar vick på natten bara för att slippa min sambo då han jobbar på dagen så när jag börjar så ar han nästan kommit hem å när jag slutar så har han nyss åkt  han är lastbils chafför

  • Anonym (Is)
    Anonym skrev 2012-06-19 11:08:35 följande:
    kommer aldrig att erkänna att jag har tagit åt mig ett sommar vick på natten bara för att slippa min sambo då han jobbar på dagen så när jag börjar så ar han nästan kommit hem å när jag slutar så har han nyss åkt  han är lastbils chafför

    om han är så hemskt, varför gör du inte bara slut?
  • summerbrease
    Anonym (hemsk människa) skrev 2011-11-20 22:11:42 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att jag önskar att mina farföräldrar dog så att jag kunde köpa deras hus billigt. Eller åtminstone ramlade på väg ut till bilen så att de åkte in på hem. Jag kommer inte heller erkänna att "oron jag känner för min väns bebis" endast är ren oc skär illvilja från mig. Jag påpekar ständigt att hon är sen i utvecklingen och att det verkar som att hon är lite "mindre normal" endast för att såra min vän, göra henne orolig och framstå som bättre mamma. Jag påpekar också att nästan alla barn som beter sig som hennes oftast inte har fått rätt vård och kärlek av sina föräldrar. Självklart tar jag udden av det genom att stryka över "men du ska nog inte oroa dig ändå, vissa barn är helt enkelt annorlunda". Jag njuter dessutom av att såga vännen och se henne bli förtvivlad. Jag skulle aldrig erkänna att jag älskar twilight filmerna och gråter för att jag själv aldrig har varit så kär som Bella är i Edward och dessutom är fast med en tråkig, arbetslös looser som jag varken älskar eller finner attraktiv what so ever. Att jag hoppas att alla araber krigar ihjäl sig, att de svälter i Afrika så att vi kan starta nya, bättre länder där med den bättre "rasen" och att SD vinner nästa val och slänger ut alla jävla blattar. Utåt sett är jag sosse och tycker att alla verkligen är lika mycket värda. Hatar feta, lata jävla wt som lever på bidrag fast jag själv fått bidrag en tid.

    Du är nog den korkaste personen som någonsin visat sig på denna sidan! Att du ens vågar erkänna allt det där! Du borde skämmas eller få så jävla mycket stryk att DU hamnar i koma och efter ett tag så måste respiratorn stängas av!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!