• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Blånekar)

    Oka... detta är pinsamt så var snälla nu OK?

    Vi försöker bli gravida här och av någon konstig anledning har jag kvar tre teststickor......
    och japp, jag har testat med dem flera gånger...

    Alltså så här är det:
    Jag tog ett test i onsdag och var ganska säker på att det skulle vara neg.
    Hade BIM fre (eller lördag)
    testade på fredag em - neg
    lördag "återanvände" jag dessa test...och samma i morse...

    Jag VET att man inte ska återanvända testen och jag VET att de inte kommer ge något utslag men jag gör det lika förbaskat!
    I morgon tänkte jag desta med ett riktigt test om inte mensen kommit då men tills dess verkar jag "leka" gravtest...

    Snälla säg att NÅGON av er här ute gjort något liknande??

  • Anonym (. 2)
    Anonym (ängsling) skrev 2013-07-26 11:33:47 följande:
    Kommer aldrig att erkänna att jag verkligen ogillar mina systers äldre barn fy fan så trista ungar.... eller att jag ogillar hennes uppfostrings sätt.....
    eller att jag faktisk är kär i en man som inte vill ha mig... mer än vid sex.
    att jag ser er på fetton
    att jag gillar kiss sex
    att jag knullat min förra bästa väns man flera gånger.
    Och ja en massa mer säkert som jag inte kommer på just nu dock
    Ett fetto här.

    Jag ser ner på folk som särskriver 
  • Anonym (Kik)

    Att jag sexchattar med en gift man på Kik,han tror att jag är singel men jag har man och barn...

  • Anonym (bleh)

    Att första gången jag blev gravid var det med min killes bror (min kille vet om otroheten men tror han var pappa då jag sagt att jag använde kondom under otroheten vilket jag inte gjorde), sån sjuk tur att jag fick missfall. Blev sedan gravid igen med min kille och är så lycklig varje gång jag ser på mitt barn att hen verkligen har "rätt" pappa.

  • Anonym (Drömmen)

    Att jag vill gå ner i vikt igen trots att det skrämmer mig (blev våldtagen och gick upp mycket då jag fått för mig att ingen vill ha ett fetto).

    Att jag är fruktansvärt kär i en kollega som aldrig kommer bli kär i mig pga min vikt.

    Att jag är skadeglad över en fd vän som inte har några vänner kvar då alla tog mitt parti när vi bröt.

  • Anonym (Kanelkärringen)

    Att jag avskyr min bror, hans fru och deras äckliga avkomma.


    ATt jag hoppas mina föräldrar dör snart så jag få köpa ut min bror ifrån våra pärons bondgård.

    Att jag avskyr mina vänner och önskade att jag kunde byta ut dem mot kanelbullar.

    Att jag i yngre dar var otrogen mot min dåvarande och blev på smällen med den andre killen, medans min dåvarande trodde det var hans. (gjorde abort)

    Att jag antagligen är BI.

  • Anonym (kär 2)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag är galet kär i en kollega som är mer än 10 år äldre. Och att jag känner mig lite smickrad över att denna kollega googlat mitt namn och sparat en bild på mig i sin telefon.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!