• Anonym (Kvinn­a 40+)
    Äldre 4 Apr 12:47
    184741 visningar
    206 svar
    206
    184741

    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    Jag opponerar mig inte mot det men jag har däremot börjat fundera på varför då jag får såna förslag ganska ofta av så unga killar efter att jag passerat 40.

    Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i?

  • Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva
  • Äldre 4 Apr 12:54
    #1

    Drivkraften består nog i erfarenheten. Nu är jag 39 själv och kanske inte har någon större längtan att ligga med en 60 plussare men jag tror jag hellre ligger med en kvinna som ligger någonstans kring min egna ålder 35-45. Det kan vara trevlig att titta på en ung tjej men jag har ingen större längtan att ligga med någon. Skulle faktiskt bara kännas konstigt. När jag själv var i 25 års åldern så attraherades jag av kvinnor runt 40. Jag tror det som jag ansåg mest attraherande var att något äldre kvinnor vågade fkatisk vara kåta. En tjej i ens egna ålder fick aldrig vara kåt, hade aldrig onanerat och troligtvis oskuld. Det var så det kändes iallafall.

  • Anonym (Kvinn­a 40+) Trådstartaren
    Äldre 4 Apr 12:59
    #2

    Som du skriver tror jag också att det är, erfarenheten dom är ute efter.

  • Äldre 4 Apr 13:02
    #3

    Du får väl ta hand om en ungtupp :) då blir du odödlig och kommer finnas med i hans fantasier för resten av hans liv.

  • Anonym (Kvinn­a 40+) Trådstartaren
    Äldre 4 Apr 13:14
    #4

    Haha så du menar att jag blir odödlig. Jag ska fundera på det

  • Äldre 4 Apr 13:23
    #5

    Maila mig när du blivit odödlig Cool

  • Anonym (Kvinn­a 40+) Trådstartaren
    Äldre 4 Apr 13:26
    #6
     Är du tillräckligt ung? Tungan ute
  • Äldre 4 Apr 13:32
    #7

    Lite snabb där, nej jag är inte tillräckligt ung och jag menade att du skulle skriva in i detta forum när/om du skulle hoppa i säng med en ungtupp. Sen kanske du hade blivit odödlig med en gammal farbror på 39 också..vem vet :)

  • Anonym (Myran E)
    Äldre 6 Apr 22:03
    #8

    Innan jag inledde mitt nuvarande förhållande för fyra år sedan (jag är 37 nu) hade jag ett förhållande med en gift kvinna som var 12 år äldre, vi hade riktigt bra och superskön sex och det kändes som om vi var gjorda för varandra, det var helt underbart och jag hade gärna fortsatt förhållandet för det kändes så rätt.

  • Anonym (Kvinn­a 40+) Trådstartaren
    Äldre 7 Apr 23:04
    #9

    Det var så du mena Madsen Skrattande   Och ja, vem vet!

    Läser det Myran skrivit också och jag tänkte på detta med sex och ålder.
    Ärligt så tror jag att ålder är obetydlig då jag ser efter min erfarenhet.

    Den bästa jag har haft sex med var 26 år, den sämsta var 46 år.

    Nu har jag varit i liknande ålder då det skedde men jag vet ju hur var och en har varit och så min slutsats är att åldern säger ingenting. Snarare hur personen är och viss erfarenhet borde väl spela lite roll. 

  • Anonym
    Äldre 9 Apr 12:31
    #10

    Förhoppningsvis är ni inte lika fåniga som våra jämnåriga. Dom oroar sig för allt, och ni är mer säkra på er själva.

Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva