• Anonym (Njute­r)
    Äldre 12 Apr 19:17
    93480 visningar
    88 svar
    88
    93480

    Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?

    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!

  • Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?
  • Anonym (under­bart)
    Äldre 17 Apr 15:30
    #21

    Jag har nog tack och lov aldrig träffat på killar/män som ens brytt sig om hur många jag legat med, eller om det varit sex i förhållande, engångsligg eller med ett kk. Själv gillar jag att killarna har lite erfarenhet också, men vill inte veta exakt hur många de varit med och vad de gjort liksom. Sen om de haft sex med kkn eller inte spelar för mig ingen roll.

    Är lite chockad faktiskt över att det finns killar som sku välja att inte ha en tjej som haft en kk... När frågar man det undrar jag? Första träffarna, eller dumpar man bara tjejen sen efter ett halvt år fast man gillar henne om det är så att hon haft sex "utanför ett vanligt förhållande"?

  • femini­stbrud
    Äldre 17 Apr 15:34
    #22
    nord skrev 2011-04-17 01:39:34 följande:
    menar förstås att han inte uppfattar din sexualitet som exklusiv.

    kan nog bli problem, män kan vara rätt dåliga på att acceptera sånt.
    ta en titt på världen omkring dig. bara för att du som kvinna är helt befriad
    från känslor av exklusiv sexualitet, så betyder det inte att män är det.
    Hej! 1800-talet ringde och vill ha sin sexualmoral tillbaka!

    Komigen, alla killar jag känner vill hellre gifta sig med en kvinna som är exuellt erfaren än en som är oskuld. I vilka kretsar rör du dig egentligen?
  • nord
    Äldre 17 Apr 20:33
    #23
    feministbrud skrev 2011-04-17 15:34:23 följande:
    Hej! 1800-talet ringde och vill ha sin sexualmoral tillbaka!

    Komigen, alla killar jag känner vill hellre gifta sig med en kvinna som är exuellt erfaren än en som är oskuld. I vilka kretsar rör du dig egentligen?
    då kännerd u inte många killar, och förmodligen få som är ärliga och gifta

    jag har aldrig hört en gift man säga "om bara min fru blivit knullad av fler män"
    går väl dessutom bra att ordna i så fall.

    attraktion är inte en fråga om moral. dessutom är den hyfsta tidslös och hyfsat oberoende
    av geografi, alldeles oavsett vissa överviktiga männiksor förhoppning att de skulle vara så
    attraktiva om de bara bodde nån annanstans
  • nord
    Äldre 17 Apr 20:39
    #24
    Anonym (underbart) skrev 2011-04-17 15:30:45 följande:
    Jag har nog tack och lov aldrig träffat på killar/män som ens brytt sig om hur många jag legat med, eller om det varit sex i förhållande, engångsligg eller med ett kk. Själv gillar jag att killarna har lite erfarenhet också, men vill inte veta exakt hur många de varit med och vad de gjort liksom. Sen om de haft sex med kkn eller inte spelar för mig ingen roll.

    Är lite chockad faktiskt över att det finns killar som sku välja att inte ha en tjej som haft en kk... När frågar man det undrar jag? Första träffarna, eller dumpar man bara tjejen sen efter ett halvt år fast man gillar henne om det är så att hon haft sex "utanför ett vanligt förhållande"?
    man frågar efter man legat med en tjej och om man är intresserad av ett förhållande med henne
    och inte bara sex. du kanske är ung och inte haft den situationen ännu, och då dyker ju temat
    aldrig upp. jag struntar fullständigt i hur många en tjej jag har ons med har legat med, det är helt ointressant,
    för jag är inte romantiskt intresserad i henne. jag vill mest ha en sex och utlösning.

    du bryry dig inte, eftersom du är tjej. tjejer bryr sig aldrig om sånt. är helt normalt.

    jag dumpar inte på det sättet, men jag känner liksom mindre, och sen fortsätter jag att träffa
    andra tjejer bredvid, och tillslut vill tjejer alltid ha mer, vilket jag inte vill längre.
  • nord
    Äldre 17 Apr 20:40
    #25
    Lollo36 skrev 2011-04-17 14:11:54 följande:
    nord har lite svårt för tjejer som inte håller på sig som bara den eller som över huvud taget någon gång haft sex med någon annan än en man de ville ha ett (långt) förhållande med. Eller, ja, svårt, han knullar dem gärna men vill inte vara monogam med eller gifta sig eller få barn med en sådan. Det är det han menar.
    du har naglat det där rätt bra. studerat ett tag?

    det är precis vad jag menar.
  • nord
    Äldre 17 Apr 20:42
    #26
    Poly63 skrev 2011-04-17 14:31:28 följande:
    Aha, en renodlad manschauvinist, alltså!
    en man poly. en man.

    är det vad man kallar sådana i sverige nuförtiden

    har ni kvinnor genmanipulerat de som bor där
  • nord
    Äldre 17 Apr 20:45
    #27
    Poly63 skrev 2011-04-15 19:17:54 följande:
    Ja, de mesta av fördelarna med KK är väl redan nämnda, kan bara hålla med.

    Kan väl tillägga att jag har två KK och de ger mig ju olika saker. De är helt olika i temperamentet och det blir olika sorters sex med dem. De kompletterar varandra, helt enkelt!
    så då behöver du bara en man för platonisk kärlek utan sex oxå att kompettera med så är lyckan total.

    undrar om det blir lika lätt som att hitta nån som vill knulla dig

    eller om marknadskrafterna verkar i motsatt riktning här
  • Anonym (Misa)
    Äldre 17 Apr 21:02
    #28
    nord skrev 2011-04-17 20:39:16 följande:
    man frågar efter man legat med en tjej och om man är intresserad av ett förhållande med henne
    och inte bara sex. du kanske är ung och inte haft den situationen ännu, och då dyker ju temat
    aldrig upp. jag struntar fullständigt i hur många en tjej jag har ons med har legat med, det är helt ointressant,
    för jag är inte romantiskt intresserad i henne. jag vill mest ha en sex och utlösning.

    du bryry dig inte, eftersom du är tjej. tjejer bryr sig aldrig om sånt. är helt normalt.

    jag dumpar inte på det sättet, men jag känner liksom mindre, och sen fortsätter jag att träffa
    andra tjejer bredvid, och tillslut vill tjejer alltid ha mer, vilket jag inte vill längre.
    Tur att killar som dig håller sig borta från mig helt automatiskt då så att jag slipper sådana. Agnarna rensas från vetet, det räcker med att jag säger till en eventuellt blivande pojkvän att jag har haft kk-relationer och om han är en idiot så sticker han, utan att jag behöver be honom dra. Gött! För det finns gott om killar som inte bryr sig om sånt ändå. Varför ska jag nöja mig med idioter med hora/madonakomplex?

    On Topic: Fördelen med att ha en KK är givetvis att man kan ha ett regelbundet sexliv som singel utan att behöva jaga kassa ONS jämt och ständigt, man lär känna varandra sexuellt utan att behöva lova varandra evig trohet.

    Idag har jag dock ett stadigt förhållande med en kille som vet om att jag inte var oskuld när vi träffades, och kan ni tänka er, han vill vara tillsammans med mig ändå Förvånad.

    Flört
  • Poly63
    Äldre 17 Apr 21:34
    #29

    Nord, det är lite svårt att hänga med vad du menar ibland, men JA, jag vill ha kvinnor som har knullat runt en hel del och lärt känna sin egen sexualitet och har skaffat sig lite erfarenhet. Då blir sexet med dem mycket mer givande. Eftersom jag har testat både att vara gift med en kvinna vars oskuld jag tog och en annan som hade hunnit med en hel del och hon som hade erfarenhet var klart roligare i sängen!

    Sen är det nog så att de flesta andra kvinnor som jag har haft sex med har haft rätt stor erfarenhet och det har alltid varit trevligt. Jag har varje gång lärt mig nåt nytt och mitt eget sexliv har blivit roligare och rikare.

    Att du anser att det skulle vara likamedtecken mellan man och chauvinist är ju bara så patetiskt. Egentligen inte ens värt att kommentera.

    Fattar inte riktigt vad du menar med varför jag skulle ha en man för platonisk kärlek. Nej, men däremot en och annan som kan var med och leka tillsammans med mina äslakrinnor. Du vet, vi som lever poly har det så mycket enklare, och om vi talar om marknadskrafter så tillåts de verka helt fritt här. Mina älskarinnor har full frihet att ha andra älskare bredvid mig så det är ett mycket dynamiskt system där var och ens behov och förmågor tas till vara maximalt.

  • Anonym (Funde­rsam)
    Äldre 17 Apr 21:46
    #30

    Nord, vad/varför / hur kom du på tanken med att blanda in platonisk kärlek i diskussionen? Vad har det med saken att göra? Kan inte tro att det har med annat änn dina rädslor, okunnighet och förutfattade meningar att göra. Vettigare av dig att skriva  frågor  som visar på att du vill förstå än att blotta total oförmåga att använda hjärnan.

    Jag har fler KK men ingen fast relation. Så vill jag ha det Punkt Slut!!! Ingen behöver tänka åt mig hur jag ska må i situationen...det gör jag utmärkt själv.

Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?