• Anonym (Njute­r)
    Äldre 12 Apr 19:17
    93487 visningar
    88 svar
    88
    93487

    Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?

    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!

  • Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?
  • Äldre 17 Apr 21:53
    #31

    Nord - Det finns många killar som inte bryr sig ett smack.
    Jag var väldigt aktiv sexuellt som singel och min nuvarande sambo vet om det, och kan du tänka dig,
    han bryr sig inte ett skit.

    Samma sak som att jag inte bryr mig ett skit om att han har haft sex innan han träffade mig.

  • nord
    Äldre 18 Apr 01:08
    #32
    Poly63 skrev 2011-04-17 21:34:36 följande:
    Nord, det är lite svårt att hänga med vad du menar ibland, men JA, jag vill ha kvinnor som har knullat runt en hel del och lärt känna sin egen sexualitet och har skaffat sig lite erfarenhet. Då blir sexet med dem mycket mer givande. Eftersom jag har testat både att vara gift med en kvinna vars oskuld jag tog och en annan som hade hunnit med en hel del och hon som hade erfarenhet var klart roligare i sängen!

    Sen är det nog så att de flesta andra kvinnor som jag har haft sex med har haft rätt stor erfarenhet och det har alltid varit trevligt. Jag har varje gång lärt mig nåt nytt och mitt eget sexliv har blivit roligare och rikare.

    Att du anser att det skulle vara likamedtecken mellan man och chauvinist är ju bara så patetiskt. Egentligen inte ens värt att kommentera.

    Fattar inte riktigt vad du menar med varför jag skulle ha en man för platonisk kärlek. Nej, men däremot en och annan som kan var med och leka tillsammans med mina äslakrinnor. Du vet, vi som lever poly har det så mycket enklare, och om vi talar om marknadskrafter så tillåts de verka helt fritt här. Mina älskarinnor har full frihet att ha andra älskare bredvid mig så det är ett mycket dynamiskt system där var och ens behov och förmågor tas till vara maximalt.
    hoppsan. trodde du var tjej. ett ärligt misstag.

    antal partner verkar ha ganska lite med hur bra kvinnor är i sängen. bästa tjejen nånsin hade
    haft 5, fast hon måste ha plockat upp en del från litteratur o kultur dessutom för förutom kontroll
    på kroppsöppningar sp verkade hon veta exakt vad jag ville utan att jag sjölv visste det.

    har haft flera tjejer som som haft långt fler, en del verkar mest ha lärt sig att ligga stilla

    verkar vara en inställningsfråga.

    lever också poly, så ser inte riktigt vad du menar.

    det jag sagt är, att för att bli mono så krävs det en tjej som känns exklusiv.

    du kanske borde slå upp ordet, innan du använder det igen
  • nord
    Äldre 18 Apr 01:12
    #33
    Anonym (Misa) skrev 2011-04-17 21:02:35 följande:
    Tur att killar som dig håller sig borta från mig helt automatiskt då så att jag slipper sådana. Agnarna rensas från vetet, det räcker med att jag säger till en eventuellt blivande pojkvän att jag har haft kk-relationer och om han är en idiot så sticker han, utan att jag behöver be honom dra. Gött! För det finns gott om killar som inte bryr sig om sånt ändå. Varför ska jag nöja mig med idioter med hora/madonakomplex?

    On Topic: Fördelen med att ha en KK är givetvis att man kan ha ett regelbundet sexliv som singel utan att behöva jaga kassa ONS jämt och ständigt, man lär känna varandra sexuellt utan att behöva lova varandra evig trohet.

    Idag har jag dock ett stadigt förhållande med en kille som vet om att jag inte var oskuld när vi träffades, och kan ni tänka er, han vill vara tillsammans med mig ändå Förvånad.

    Flört
    han sticker inte alls, han fortsätter att knulla dig tills du inser att han aldrig kommer att binda
    sig, och du blir sur och påbörjar en breakup process med relapses. så verkar det i alla fall
    fungera för mig.

    kom igen. tror du din kille egentligen vill att du knullat halva världen.

    du har ju satt honom inför fullbordat faktum, han kan ju inget annat än bita ihop.
  • nord
    Äldre 18 Apr 01:14
    #34
    Breakdown skrev 2011-04-17 21:53:55 följande:
    Nord - Det finns många killar som inte bryr sig ett smack.
    Jag var väldigt aktiv sexuellt som singel och min nuvarande sambo vet om det, och kan du tänka dig,
    han bryr sig inte ett skit.

    Samma sak som att jag inte bryr mig ett skit om att han har haft sex innan han träffade mig.
    tror fatkiskt inte på det breakdown.

    han kan ju inte göra nåt åt det, så han väljer att ignorera det så gott han kan,
    men det är ju inte samma sak som att han inte bryr sig.

    vet att du inte bryr dig, du är ju tjej. gör tjejer aldrig.
  • nord
    Äldre 18 Apr 01:17
    #35
    Anonym (Fundersam) skrev 2011-04-17 21:46:07 följande:

    Nord, vad/varför / hur kom du på tanken med att blanda in platonisk kärlek i diskussionen? Vad har det med saken att göra? Kan inte tro att det har med annat änn dina rädslor, okunnighet och förutfattade meningar att göra. Vettigare av dig att skriva  frågor  som visar på att du vill förstå än att blotta total oförmåga att använda hjärnan.

    Jag har fler KK men ingen fast relation. Så vill jag ha det Punkt Slut!!! Ingen behöver tänka åt mig hur jag ska må i situationen...det gör jag utmärkt själv.


    mmm, de flesta tjejer verkar förr eller senare vilja ha ett förehållande som innehåller kärlek
    och inte bara sex.

    det är min erfarenhet, men gäller kanske inte alla tjejer, finns säkert undantag.

    om du är lycklig med att träffa män och bli knullad resten av livet utan andra känslor,
    finns det ju inga problem. har aldrig träffat en sån tjej bara.

    lycka till
  • Poly63
    Äldre 18 Apr 09:43
    #36
    nord skrev 2011-04-18 01:08:06 följande:
    hoppsan. trodde du var tjej. ett ärligt misstag.

    antal partner verkar ha ganska lite med hur bra kvinnor är i sängen. bästa tjejen nånsin hade
    haft 5, fast hon måste ha plockat upp en del från litteratur o kultur dessutom för förutom kontroll
    på kroppsöppningar sp verkade hon veta exakt vad jag ville utan att jag sjölv visste det.

    har haft flera tjejer som som haft långt fler, en del verkar mest ha lärt sig att ligga stilla

    verkar vara en inställningsfråga.

    lever också poly, så ser inte riktigt vad du menar.

    det jag sagt är, att för att bli mono så krävs det en tjej som känns exklusiv.

    du kanske borde slå upp ordet, innan du använder det igen
    Ibland skriver du så snurrigt att det inte finns på kartan. Slå upp vilket ord? Syftar du på "exklusiv" så är det du som använt det, inte jag.

    Ja, det finns naturbegåvningar, men rent statistiskt är det fler av dem som knullat runt som är mest mångsidiga och viss erfarenhet kan man aldrig läsa sig till.

    Du gör ett generellt fel i din argumentation då du lägger ihop dina fördomar om hur kvinnor är/borde vara med dina relativt begränsade erfarenheter och gör det till en sanning. Det spelar ingen roll hur många kvinnor som än skulle skriva i den här tråden och säga emot dig; du skulle ändå hävda att du har rätt och att alla som skriver här har fel.

    Dessutom så formulerar du dig så märkligt och rörigt, syftar otydligt och tar saker ur luften, så att debattera med dig är som att försöka träffa en mygga med en elefantstudsare, så jag lgger de försöken nu...
  • EnSvår­OchJob­bigGre­j
    Äldre 18 Apr 15:14
    #37

    Det bästa är regelbundet, kravlöst sex. Vi behöver inte prata om hur dagen har varit utan det är bara att ta av byxorna och njuta. Tyvärr är det de där med sjukdomar, jag och min kk kör utan kondom med villkoret att vi inte har ngt oskyddat sex med andra. Och sex med kondom kan mer eller mindre kvitta för mig så jag får hålla mig till en snubbe.

  • nord
    Äldre 18 Apr 16:57
    #38

    "Ibland skriver du så snurrigt att det inte finns på kartan. Slå upp vilket ord? Syftar du på "exklusiv" så är det du som använt det, inte jag."

    "Att du anser att det skulle vara likamedtecken mellan man och chauvinist är ju bara så patetiskt. Egentligen inte ens värt att kommentera. "

    jag menar ordet chauvinist. du verkar tro att det har med sexuell preferens att göra. har det inte.

    "Du gör ett generellt fel i din argumentation då du lägger ihop dina fördomar om hur kvinnor är/borde vara med dina relativt begränsade erfarenheter och gör det till en sanning."

    "Eftersom jag har testat både att vara gift med en kvinna vars oskuld jag tog och en annan som hade hunnit med en hel del och hon som hade erfarenhet var klart roligare i sängen!"

    verkligen. vem är det som drar generella slutsatser, från ett sample av ett (1)

    min erfarenhet är att hur man upplever en kvinna i sängen är en inställningsfråga mer än
    teknik. en professionell tjej må vara tekniskt perfekt, men en tjejman verkligen gillar känns
    annorlunda. om hon dessutom har rätt inställning och njuter så adderar det mer än några
    trix hon kanske lärt sig. vi är nog annorlunda här.

     "Det spelar ingen roll hur många kvinnor som än skulle skriva i den här tråden och säga emot dig; du skulle ändå hävda att du har rätt och att alla som skriver här har fel."

    därför att attraktion inte sysslar med "rätt och fel". det är ju det du inte förstår. man känner nåt
    eller så känner man ingenting. dina moralkakor lär ju inte ändra på det.

  • Lollo3­6
    Äldre 18 Apr 18:51
    #39
    nord skrev 2011-04-17 20:40:49 följande:
    du har naglat det där rätt bra. studerat ett tag?

    det är precis vad jag menar.
    Ja du nord, det krävs ju ingen Einstein direkt för att kunna sammanfatta det, du är rätt enkelspårig.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Poly63
    Äldre 18 Apr 19:00
    #40
    EnSvårOchJobbigGrej skrev 2011-04-18 15:14:58 följande:
    Det bästa är regelbundet, kravlöst sex. Vi behöver inte prata om hur dagen har varit utan det är bara att ta av byxorna och njuta. Tyvärr är det de där med sjukdomar, jag och min kk kör utan kondom med villkoret att vi inte har ngt oskyddat sex med andra. Och sex med kondom kan mer eller mindre kvitta för mig så jag får hålla mig till en snubbe.
    Ja, kondom är nog bra på olika sätt, men det stör en hel del om man tänker sig att ha en trevlig stund i sänghalmen...
Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?