• Anonym (Njute­r)
    Äldre 12 Apr 19:17
    93617 visningar
    88 svar
    88
    93617

    Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?

    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!

  • Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?
  • nord
    Äldre 18 Apr 19:22
    #41
    Lollo36 skrev 2011-04-18 18:51:48 följande:
    Ja du nord, det krävs ju ingen Einstein direkt för att kunna sammanfatta det, du är rätt enkelspårig.
    yes

    fast det är rätt många som inte riktigt greppar det ändå.
  • Lollo3­6
    Äldre 18 Apr 20:11
    #42
    nord skrev 2011-04-18 19:22:52 följande:
    yes

    fast det är rätt många som inte riktigt greppar det ändå.
    Ja, det gäller ju att snubbla över rätt tråd, där du faktiskt förklarar dina fördomar. De har t ex rätt i att du i just den här tråden snurrade till det. Det var därför som jag förklarade.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • nord
    Äldre 18 Apr 21:11
    #43
    Lollo36 skrev 2011-04-18 20:11:38 följande:
    Ja, det gäller ju att snubbla över rätt tråd, där du faktiskt förklarar dina fördomar. De har t ex rätt i att du i just den här tråden snurrade till det. Det var därför som jag förklarade.
    jag är en lycklig man som har dig att förklara mina drifter för folk.
  • Lollo3­6
    Äldre 18 Apr 21:22
    #44
    nord skrev 2011-04-18 21:11:15 följande:
    jag är en lycklig man som har dig att förklara mina drifter för folk.
    mm, jag är bra att ha ibland, haha.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • nord
    Äldre 18 Apr 21:32
    #45
    Lollo36 skrev 2011-04-18 21:22:58 följande:
    mm, jag är bra att ha ibland, haha.
    mmm, fast du har en bit att gå, om du ska kunna jämföras med mae west

    wit mässigt menar jag. utseendemässigt är ju svårt att veta, mae var rätt het
  • Lollo3­6
    Äldre 18 Apr 22:10
    #46
    nord skrev 2011-04-18 21:32:14 följande:
    mmm, fast du har en bit att gå, om du ska kunna jämföras med mae west

    wit mässigt menar jag. utseendemässigt är ju svårt att veta, mae var rätt het
    Jag visste inte det hade utlysts en tävling. Frågan är om du skulle klara en kväll med mig.

    Vet inte riktigt om jag håller med dig vad beträffar hennes utseende, det mesta var nog smink och en kraftig blondering + timmar och timmar hos frissan. Men visst, vill du ha ett foto, kan du få det. Jag är säker på att du hittar något att hacka på, du kan ta det direkt i min inbox i så fall, tror den här tråden handlade om något annat. 
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • nord
    Äldre 18 Apr 23:13
    #47
    Lollo36 skrev 2011-04-18 22:10:24 följande:
    Jag visste inte det hade utlysts en tävling. Frågan är om du skulle klara en kväll med mig.

    Vet inte riktigt om jag håller med dig vad beträffar hennes utseende, det mesta var nog smink och en kraftig blondering + timmar och timmar hos frissan. Men visst, vill du ha ett foto, kan du få det. Jag är säker på att du hittar något att hacka på, du kan ta det direkt i min inbox i så fall, tror den här tråden handlade om något annat. 
    jag är en väluppfostrad pojke och skulle aldrig hacka på en kvinnas utseende i mitt liv.

    du har kanske rätt, de här centraleuropeiska kvinnorna är alldeles för tama och har fått mig
    ur form, krävs säkert ett skandinaviskt dynamitpaket för att jag ska få upp flåset igen   
  • Lollo3­6
    Äldre 19 Apr 01:30
    #48
    nord skrev 2011-04-18 23:13:24 följande:
    du har kanske rätt, de här centraleuropeiska kvinnorna är alldeles för tama och har fått mig
    ur form, krävs säkert ett skandinaviskt dynamitpaket för att jag ska få upp flåset igen   
    Haha, nu skrev jag kväll och inte natt och jag menade inget fysiskt. För övrigt har jag aldrig påstått att jag är skandinav.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • nord
    Äldre 19 Apr 02:05
    #49
    Lollo36 skrev 2011-04-19 01:30:21 följande:
    Haha, nu skrev jag kväll och inte natt och jag menade inget fysiskt. För övrigt har jag aldrig påstått att jag är skandinav.
    skandinaviska kvinnor är bara fysiska på natten? aldrig kvällen? verkligen? och ni kallar er frigjorda

    en del av era europeiska systrar har till och med morgonsex
  • FragaO­lle
    Äldre 10 Jan 13:47
    #50
    Anonym (underbart) skrev 2011-04-12 19:53:51 följande:
    har kkförhållande just nu, och oj vad underbart det är! Bästa sexet någonsin när man inte behöver blanda in nå "vardagsbekymmer" utan bara njuta o ha sex!
    Hej! 

    Sandra heter jag och jobbar som researcher på Fråga Olle-dokumentären. Vi är just nu i startgroparna för att göra en femte säsong av ”Fråga Olle-dokumentären” om sex, relationer och kärlek.
    Ett program kommer handla om sex utan kärlek och nu söker vi människor som bara är knullkompisar och som skulle kunna tänka sig att delta i vårt program och berätta varför dom bara är knullkompisar och inte har ett förhållande. Jag tycker att dina rader om varför du gillar kk-förhållanden var riktigt bra så jag undrar om du skulle vara intresserad av att medverka tillsammans med din kk? 
    Skulle verkligen uppskatta om du ville återkomma till mig så vi kan diskutera det här helt förutsättningslöst.
    Du kan maila mig på sandra.lindqvist@jarowskij.se

    Tack!

    Vänligen
    Sandra 
Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?