• Anonym (Njute­r)
    Äldre 12 Apr 19:17
    93481 visningar
    88 svar
    88
    93481

    Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?

    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!

  • Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?
  • Äldre 20 Jan 23:42
    #51
    Anonym (Njuter) skrev 2011-04-12 19:17:48 följande:
    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!
    Bara undrar, vad är det för fel med att vara ett par, eller är det så att du vill ha flera kk.
  • Anonym (tina)
    Äldre 20 Jan 23:45
    #52

    bästa är väl för o bara ses o sexa. inte nåt annat som man måste tänka på om man inte vill (pojkvänner alltså)

  • Anonym
    Äldre 21 Jan 19:35
    #53

    JAg tycker  det bästa är att man inte har några förpliktelser,man träffas bara för att ha de skönt sen tack och hej ,-) Bara ren sex inget mer härligt .-D men jag har fått lite problem me min KK igår  sa han att han e kär i mig (sånt händer tyvärr),jag har inga känslor för han alls vill bara åt hans kuk och tunga ..Så vet inte om de bästa vore avsluta detta,men vi ska iaf sex idag och knulla är ju sugen ..De som e lite sjukt e att vi har oskyddat sex (jag vill ha bebis) han har inget imot det jag har varit ärlig om de  oxå skaffa bebis som "vänner" de kan juknaske gå

  • Anonym
    Äldre 21 Jan 21:18
    #54
    FragaOlle skrev 2012-01-10 13:47:07 följande:
    Hej! 

    Sandra heter jag och jobbar som researcher på Fråga Olle-dokumentären. Vi är just nu i startgroparna för att göra en femte säsong av ”Fråga Olle-dokumentären” om sex, relationer och kärlek.
    Ett program kommer handla om sex utan kärlek och nu söker vi människor som bara är knullkompisar och som skulle kunna tänka sig att delta i vårt program och berätta varför dom bara är knullkompisar och inte har ett förhållande. Jag tycker att dina rader om varför du gillar kk-förhållanden var riktigt bra så jag undrar om du skulle vara intresserad av att medverka tillsammans med din kk? 
    Skulle verkligen uppskatta om du ville återkomma till mig så vi kan diskutera det här helt förutsättningslöst.
    Du kan maila mig på sandra.lindqvist@jarowskij.se

    Tack!

    Vänligen
    Sandra 
    Jag tror personligen, "with all due respect" som man säger, att någon som väljer att skriva anonymt även här trots att våra användarnamn normalt är hyfsat anonyma i sig kanske inte är jättesugen på att berätta i TV inför hela svenska folket om sitt och sin KK:s förhållande. Men det kanske bara är jag...
  • Anonym
    Äldre 21 Jan 21:20
    #55
    Anonym skrev 2012-01-21 19:35:55 följande:
    JAg tycker  det bästa är att man inte har några förpliktelser,man träffas bara för att ha de skönt sen tack och hej ,-) Bara ren sex inget mer härligt .-D men jag har fått lite problem me min KK igår  sa han att han e kär i mig (sånt händer tyvärr),jag har inga känslor för han alls vill bara åt hans kuk och tunga ..Så vet inte om de bästa vore avsluta detta,men vi ska iaf sex idag och knulla är ju sugen ..De som e lite sjukt e att vi har oskyddat sex (jag vill ha bebis) han har inget imot det jag har varit ärlig om de  oxå skaffa bebis som "vänner" de kan juknaske gå
    Njae, är han kär i dig kan det där bli problematiskt, det kanske är så att han hoppas att du ändrar dig, i synnerhet om du skulle bli gravid? Tror det kan vara bättre för såväl dig som barnet att vänta med att skaffa barn tills du träffat någon som du kan tänka dig att leva med i stället.
  • Anonym (Moi)
    Äldre 23 Jan 00:36
    #56

    Jag är gift sen 7 år tillbaka. Har MYCKET högre sexdrift än min man. Har därför 3st KK, vilket vi är helt överrens om! Hade 5 från början men när vi beslutade att skaffa barn så ville 2 av dem dra sig ur. Har varit 100% öppen från första start, alla vet om alla.

  • Anonym
    Äldre 23 Jan 00:43
    #57
    Anonym (Moi) skrev 2012-01-23 00:36:31 följande:
    Jag är gift sen 7 år tillbaka. Har MYCKET högre sexdrift än min man. Har därför 3st KK, vilket vi är helt överrens om! Hade 5 från början men när vi beslutade att skaffa barn så ville 2 av dem dra sig ur. Har varit 100% öppen från första start, alla vet om alla.
    Är din man med på att du har KK vid sidan om?
  • Äldre 23 Jan 07:30
    #58
    Anonym skrev 2012-01-23 00:43:09 följande:
    Är din man med på att du har KK vid sidan om?
    Du bemödade dig inte ens att läsa klart, alltså. "Alla vet om alla" stod det.
  • Anonym
    Äldre 23 Jan 08:43
    #59
    Anonym (Moi) skrev 2012-01-23 00:36:31 följande:
    Jag är gift sen 7 år tillbaka. Har MYCKET högre sexdrift än min man. Har därför 3st KK, vilket vi är helt överrens om! Hade 5 från början men när vi beslutade att skaffa barn så ville 2 av dem dra sig ur. Har varit 100% öppen från första start, alla vet om alla.
    ooo sån man vill jag oxå ha "avis"
  • Äldre 30 Jan 13:34
    #60
    Anonym (Njuter) skrev 2011-04-12 19:17:48 följande:
    vad är det bästa med att ha KK?
    Jag har ingen KK nu längre men på den tiden jag hade en så var det allra bästa att det var så ENKELT!

    Vi visste båda exakt vad det handlade om; fysisk tillfredsställelse och inget mer. Inga nojjor om hur man måste vara, göra, se ut utan bara ren och skär njutning för stunden.

    Ska väl tillägga att det här var efter en extremt turbulent separation och jag verkligen inte orkade bry mig om några andra människor än mig själv och därför passade det perfekt att ha en så pass "känslolös" relation just då :)
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?