• Anonym (Njute­r)
    Äldre 12 Apr 19:17
    93658 visningar
    88 svar
    88
    93658

    Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?

    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!

  • Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?
  • Anonym
    Äldre 30 Jan 14:56
    #61
    Anonym (Moi) skrev 2012-01-23 00:36:31 följande:
    Jag är gift sen 7 år tillbaka. Har MYCKET högre sexdrift än min man. Har därför 3st KK, vilket vi är helt överrens om! Hade 5 från början men när vi beslutade att skaffa barn så ville 2 av dem dra sig ur. Har varit 100% öppen från första start, alla vet om alla.
    Oj, jag undrar: Har din man också någon KK? (Utgår från att han får om han vill, att mannens sexlust är "lägre" än kvinnans beror ju ofta på att han behöver omväxling)
  • Anonym (ElliB­elli)
    Äldre 13 May 12:39
    #62

    Det absolut bästa är att man kan träffas helt utan förpliktelser :) Bortsett från att ha sex då!
    Finns ingen bättre relation än en sexrelation, att få utlopp för alla känslor och problem i livet. Det blir lite som en oas i vardagen.
    Själv använde jag mig förr mycket av olika tjänster inom sexdejting, när jag var ute efter sådana relationer. Bodycontact, Flirtfair, var det som gällde. Samt min personliga favorit Styggis, rekommenderas :)

    Puss

  • Anonym (Avis kille)
    Äldre 13 May 12:58
    #63

    Avis på er med kk, hur i helsike ska man få tag i en? Mycket trevlig kille med massa humor, lång snygg välvårdad. Ska de va så svårt?

  • Anonym (Kk)
    Äldre 13 May 13:20
    #64
    Anonym skrev 2012-01-21 19:35:55 följande:
    JAg tycker  det bästa är att man inte har några förpliktelser,man träffas bara för att ha de skönt sen tack och hej ,-) Bara ren sex inget mer härligt .-D men jag har fått lite problem me min KK igår  sa han att han e kär i mig (sånt händer tyvärr),jag har inga känslor för han alls vill bara åt hans kuk och tunga ..Så vet inte om de bästa vore avsluta detta,men vi ska iaf sex idag och knulla är ju sugen ..De som e lite sjukt e att vi har oskyddat sex (jag vill ha bebis) han har inget imot det jag har varit ärlig om de  oxå skaffa bebis som "vänner" de kan juknaske gå

    Jag och kk:n fick bebis för snart 6 månader sen idag är vi bara vänner !
  • Äldre 13 May 13:50
    #65
    Anonym (Avis kille) skrev 2014-05-13 12:58:28 följande:
    Avis på er med kk, hur i helsike ska man få tag i en? Mycket trevlig kille med massa humor, lång snygg välvårdad. Ska de va så svårt?

    Jadu, det är nog det som är vårt problem... för trevliga, roliga och snygga helt enkelt... Glad
  • Anonym (Avis kille)
    Äldre 13 May 14:13
    #66

    Aa de måste va så! Heh

  • Anonym (ElliB­elli 2)
    Äldre 13 May 16:06
    #67
    Anonym (Avis kille) skrev 2014-05-13 12:58:28 följande:
    Avis på er med kk, hur i helsike ska man få tag i en? Mycket trevlig kille med massa humor, lång snygg välvårdad. Ska de va så svårt?
    Är du kille kan jag hjärtligt tipsa dig om styggis.se! Bra fördelning killar-tjejer, samt att tjejerna verkade lite smågalna där vilket jag tror ni killar uppskattar:)
  • Anonym (Avis kille)
    Äldre 13 May 16:21
    #68

    Aa skulle lätt uppskattas, men jag e för slö och tycker jag är över kvalificerad för dessa sidor så jag tror de är kört för min del! :( buhuw.

  • Anonym (Avis kille)
    Äldre 13 May 16:24
    #69
    Anonym (ElliBelli 2) skrev 2014-05-13 16:06:27 följande:
    Är du kille kan jag hjärtligt tipsa dig om styggis.se! Bra fördelning killar-tjejer, samt att tjejerna verkade lite smågalna där vilket jag tror ni killar uppskattar:)

    Durå? Låt oss snacka. Haha
  • Anonym (Patri­cia 456)
    Äldre 19 May 11:00
    #70

    Att ha ett kk är hur nice som helst! Jag hittade mitt nuvarande kk på www.smygis.nu. Har haft riktigt kul på sexchatten! 

Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?